Rijden in Zeeland 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik kan het zelf ook moeilijk uitleggen , maar ik ben blij dat iedereen een eigen mening erover heeft en dat ook zegt met mij eens of niet dat maakt niet uit. Ik vind dat rijden in zeeland een goed stel gozers bij elkaar heeft .

RESTECPA

[EOD]
(imho)
 
Einde discussie over Pepe, of krijg ik die ook als ik besluit om een andere motor te kiezen...........sport-tour/tour zal uiteindelijk ook mijn keuze zijn gezien ik meer van de wereld wil gaan ontdekken op een motor, jaja kan ook op een racer, heel goed zelfs maar mijn mening is dat een racer niet voor 2 personen geschikt is.

Ehmmm....krijg ik dan nu nog een discussie achteraf hier?? })
 
wow pepe___________

jammer zeg. maar ik begrijp het wel. zo klote, had zo graag eens met je willen gaan rijden zodra ik een motor had gehad ;(

kun je misschien een link posten naar je post waar je de 1e aankondiging hebt gedaan?

;( '( :(

- Emiel...
 
wow pepe___________

jammer zeg. maar ik begrijp het wel. zo klote, had zo graag eens met je willen gaan rijden zodra ik een motor had gehad ;(

kun je misschien een link posten naar je post waar je de 1e aankondiging hebt gedaan?

;( '( :(

- Emiel...


Ik stop NIET met rijden !!!! volgens mij ben ik heeel onduidelijk geweest, sorry
 
Hij was maar een clown
in ’t wit en in ’t rood
hij was maar een clown
maar nu is hij dood
Hij lachte en sprong
in het felgele licht
maar onder die lach
zat een droevig gezicht

De herinnering blijft
aan die clown met z’n lach
hij heeft alles gegeven
tot de laatste dag
Niemand kende de pijn
van z’n stille verdriet
want er was op het einde
niemand die hij verliet

HIj woonde alleen
in een wagen van hout
Hij was maar alleen
en zo werd hij oud
Z’n hoed was te klein
z’n schoenen te groot
Hij was maar een clown
maar nu is hij dood

refrein

Op een avond hij viel
Net als elke keer
Het publiek lachte luid
maar voor hem was het uit
Hij was maar een clown
in t’ wit en in ’t rood
hij was maar een clown
maar nu is hij dood
 
Hij was maar een clown
in ’t wit en in ’t rood
hij was maar een clown
maar nu is hij dood
Hij lachte en sprong
in het felgele licht
maar onder die lach
zat een droevig gezicht

De herinnering blijft
aan die clown met z’n lach
hij heeft alles gegeven
tot de laatste dag
Niemand kende de pijn
van z’n stille verdriet
want er was op het einde
niemand die hij verliet

HIj woonde alleen
in een wagen van hout
Hij was maar alleen
en zo werd hij oud
Z’n hoed was te klein
z’n schoenen te groot
Hij was maar een clown
maar nu is hij dood

refrein

Op een avond hij viel
Net als elke keer
Het publiek lachte luid
maar voor hem was het uit
Hij was maar een clown
in t’ wit en in ’t rood
hij was maar een clown
maar nu is hij dood
:? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :?
 
Aprillia2000.........de handleiding en gereedschapset ligt vanaf vrijdag bij MP Vlissingen....was vandaag de bedoeling maar ze zijn met vakantie....
 
Nee dit zuigt , tering je hoort alleen maar het blok geluid , niks blikrijders die ons aan horen komen...................bahbah
Het verhaal begon deze middag toen ik besloot om de orginele demper te monteren, goed voor de omgeving en de vakantie zal niet verpest worden door een te veel aan decibels, maar wat een verschil .
Had de gedachte om de orginele er maar gewoon op te laten na de vakantie maar weet het toch niet echt zeker meer.......................nee dit is wennen
Orgineel of vervangingsdemper wat denken jullie....................ik had zo'n mooi geluidje :}
 
De groeten terug....post ff een piccie van de zwarte YZF hier wil je Freak... *D
full
 
Nee dit zuigt , tering je hoort alleen maar het blok geluid , niks blikrijders die ons aan horen komen...................bahbah
Het verhaal begon deze middag toen ik besloot om de orginele demper te monteren, goed voor de omgeving en de vakantie zal niet verpest worden door een te veel aan decibels, maar wat een verschil .
Had de gedachte om de orginele er maar gewoon op te laten na de vakantie maar weet het toch niet echt zeker meer.......................nee dit is wennen
Orgineel of vervangingsdemper wat denken jullie....................ik had zo'n mooi geluidje :}

Voor je vakantie...ORGINEEL

Daarna...als de sodemieter de Wilecoy weer.......

Na de winter komt er een mooie set Leovince pijpjes op de Bird })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan