Rijden in Zeeland 3

Ben je tevreden over je motorzaak?

  • Helemaal niet

    Stemmen: 2 8,0%
  • Matig

    Stemmen: 6 24,0%
  • Ja , toch wel

    Stemmen: 2 8,0%
  • Geweldig tevreden!

    Stemmen: 2 8,0%
  • Ik blijf daar klant!

    Stemmen: 13 52,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij zagen we shakey nog rijden bij heinkenszand om 10 over 1 ongeveer...
 
Watjes..... ;)

Hele middag hoor ik hier van die italiaanse rammelbakken voorbijkomen.....meeting van de Ducati Club Holland praktisch in mn achtertuin....

Even wezen kijken....erg jammer dat 75% rondrijd met schaamranden waar mn oma zich nog voor zou schamen... :X


die rijden mischien ook alleen maar met hun vrouw rond en mogen ze gewoon niet platter
:P
 
Watjes..... ;)

Hele middag hoor ik hier van die italiaanse rammelbakken voorbijkomen.....meeting van de Ducati Club Holland praktisch in mn achtertuin....

Even wezen kijken....erg jammer dat 75% rondrijd met schaamranden waar mn oma zich nog voor zou schamen... :X
haaaaaaaa die kunnen zo een rammelbak wel betalen, trouwens ik zou zo een senna wel willen hebben puur om te posen he , dan zou ik er pilot roads op laten leggen die houden het langer vol :Y
 
we waren heel even wezen spelen bij de tunnel... mn eerste kneedown voor dit seizoen }) maar we moesten ook mn vriendin ophalen in goes dus vandaar dat we niet even bij heinkenszand bochtjes namen... volgende keer beter ;)
 
Ben net nog even een stukjewezen rijden en de kou valt wel mee, maar er staat behoorlijk wat wind..
 
zo ze zitten er onder
braking007a3rq.jpg


braking008a5df.jpg


remt goed :Y en geen getril meer *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan