Rijden in Zeeland 3

Ben je tevreden over je motorzaak?

  • Helemaal niet

    Stemmen: 2 8,0%
  • Matig

    Stemmen: 6 24,0%
  • Ja , toch wel

    Stemmen: 2 8,0%
  • Geweldig tevreden!

    Stemmen: 2 8,0%
  • Ik blijf daar klant!

    Stemmen: 13 52,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, bedank me niet te snel, als je de shipping costs hierbij gaat rekenen wordt dit een vrij duur shirt. Ik ben zelf ook nog zoekende naar een europese site.Ik begin te vrezen dat het laatste ritje van dit seizoen achter de rug is -O-

Okay ,thanx onder voorbehoud ;)

En ik blijf gewoon stug doorrijden :Y
Dan heb ik tenminste volgend jaar een excuse om een nieuwe motor te kopen omdat deze op is :P

denk alleen dat ik eerder op ben dan de 750 B| ,v*******de japanse degelijkheid |( :+
 
Okay ,thanx onder voorbehoud ;)

En ik blijf gewoon stug doorrijden :Y
Dan heb ik tenminste volgend jaar een excuse om een nieuwe motor te kopen omdat deze op is :P

denk alleen dat ik eerder op ben dan de 750 B| ,v*******de japanse degelijkheid |( :+

Is het niet takke glad nu dan? Is eigenlijk geen vraag, ik weet dat het glad is, ik rij met de auto namelijk ook redelijk op de grens. Is toch niet lekker rijden meer? En dan al die modder op de weg. Ik krijg al traantjes in m'n ogen als m'n motor in de regen komt.
 
Is het niet takke glad nu dan? Is eigenlijk geen vraag, ik weet dat het glad is, ik rij met de auto namelijk ook redelijk op de grens. Is toch niet lekker rijden meer? En dan al die modder op de weg. Ik krijg al traantjes in m'n ogen als m'n motor in de regen komt.

Ik vindt et kwa gladheid best meevallen :Y
Was vanochtend nog effe naar Harry's en het achterwiel schoof maar 1 keer weg ,en dat kwam denk ik nog door moi ook ,iets te fanatiek uitacceleren O-)

Zal wel door de banden komen ,die MPP's kunnen erg veel hebben voordat ze moeilijk doen *O* ,in tegenstelling tot die BT meuk die ik hiervoor had B| :r

Alleen als ik modder tegenkom draai ik om of ik rij er als een bejaarde over
Heb geen zin om iederweekend de 750 een volledige poets beurt te geven ,trekt m'n rug niet B| ,ben ik vandaag achtergekomen |(
 
Speciaal voor jullie een pekelfiets in de aanbieding zodat je kunnen blijven rijden, heb er al 3 verkocht en doe er nog 4 weg en koop deze winter niks erbij...........oke misschien nog 1 ceebeetje O-)

500 euro voor deze prima rijdende fiets *O*

full
 
Zal wel door de banden komen ,die MPP's kunnen erg veel hebben voordat ze moeilijk doen *O* ,in tegenstelling tot die BT meuk die ik hiervoor had B| :r
Dan zal je de BT's wel op verkeerde spanning hebben gehad want de BT's staan ongeveer gelijk met de MPP.
Ik heb die van mij nog niet voelen glijden en de schaamranden zijn volledig weg :Y
Nu het loopvlak bijna kaal is spint die wel af en toe wat door bij volle acceleratie ;)
 
Dan zal je de BT's wel op verkeerde spanning hebben gehad want de BT's staan ongeveer gelijk met de MPP.
Ik heb die van mij nog niet voelen glijden en de schaamranden zijn volledig weg :Y
Nu het loopvlak bijna kaal is spint die wel af en toe wat door bij volle acceleratie ;)

Ik rij met de MPP's zelfs met lagere spanning als de BT's :Y

De BT's begonnen aan alle kanten te glijden als je wat deed ,achtervering stond helemaal verkeert en die BT's konden ook niet echt veel hebben :N
Alleen maar ellende gehad met die krengen B|
 
Ik rij met de MPP's zelfs met lagere spanning als de BT's :Y

De BT's begonnen aan alle kanten te glijden als je wat deed ,achtervering stond helemaal verkeert en die BT's konden ook niet echt veel hebben :N
Alleen maar ellende gehad met die krengen B|
ik vind het ook troep, heb gisteren gelukkig die bt 010 om zeep geholpen de set 2ct ligt al klaar
 
ik vind het ook troep, heb gisteren gelukkig die bt 010 om zeep geholpen de set 2ct ligt al klaar

_O-

Het enigste goeie wat je met BT's kan doen :Y ,om zeep helpen })

Post ook je ervaring eens met de 2CT's :Y :}
Wil echt wel eens weten hoe die zich gedragen :P
 
_O-

Het enigste goeie wat je met BT's kan doen :Y ,om zeep helpen })

Post ook je ervaring eens met de 2CT's :Y :}
Wil echt wel eens weten hoe die zich gedragen :P

maakt me echt niet uit...wat voor banden....

beetje slechte banden zijn zelfs wel leuk....stuiteren, glijden etc...lache toch! 8-) })

Geef mij Freak maar...die komt iig met regen, rotzooi en kou gewoon bij de stoplichten in goes laag door de bocht gevlogen op bovenstaande machine :} :}
 
Speciaal voor jullie een pekelfiets in de aanbieding zodat je kunnen blijven rijden, heb er al 3 verkocht en doe er nog 4 weg en koop deze winter niks erbij...........oke misschien nog 1 ceebeetje O-)

500 euro voor deze prima rijdende fiets *O*

(Afbeelding)

ziet er nog strak uit voor zo,n ouwe.
maar ik rij al op een goeie pekelfiets.
doet het trouwens ook prima zonder pekel. O-)
 
Speciaal voor jullie een pekelfiets in de aanbieding zodat je kunnen blijven rijden, heb er al 3 verkocht en doe er nog 4 weg en koop deze winter niks erbij...........oke misschien nog 1 ceebeetje O-)

500 euro voor deze prima rijdende fiets *O*

(Afbeelding)

Helaas, auto rijdt gratis en ik rij motor voor de lol. De lol om een pekelfiets recht te houden kan ik nog niet helemaal begrijpen.
 
Maccie nieuw speelterrein gevonden *O*

Een afgezondert terrein ,met verlichting voor 's avonds *O*
Nieuw asfalt :P en geen mens te bekenen :) (heb 1 auto gezien en dat was toen ik er aan kwam :Y )

Mogelijkheid om gewoon rondjes te rijden en nog 2 leuke bochten voor het KD oefenen
Is niet groot maar wel een stuk beter als constant voetgangers en fietsers ontwijken :Y
 
Maccie nieuw speelterrein gevonden *O*

Een afgezondert terrein ,met verlichting voor 's avonds *O*
Nieuw asfalt :P en geen mens te bekenen :) (heb 1 auto gezien en dat was toen ik er aan kwam :Y )

Mogelijkheid om gewoon rondjes te rijden en nog 2 leuke bochten voor het KD oefenen
Is niet groot maar wel een stuk beter als constant voetgangers en fietsers ontwijken :Y

Het binnenterrein van DOW?
 
Maccie nieuw speelterrein gevonden *O*

Een afgezondert terrein ,met verlichting voor 's avonds *O*
Nieuw asfalt :P en geen mens te bekenen :) (heb 1 auto gezien en dat was toen ik er aan kwam :Y )

Mogelijkheid om gewoon rondjes te rijden en nog 2 leuke bochten voor het KD oefenen
Is niet groot maar wel een stuk beter als constant voetgangers en fietsers ontwijken :Y


ik kom binnenkort weer om de koffie.....????? :} _O- :} _O- :W

hahahahaha.....

:+
 
B|

prachtig ,ik kan daar dus binnenkort weer politie gaan verwachten ;(
Opletten ,is et over een paar weken weer file rijden daar ,aagghhhh :X |(


:+Is in de buurt van waar we normaal rijden El-Perro :Y
Moet alleen effe een paar meter verder rijden
Ow vet nieuw terein om te :] das altijd leuk eej!!!!!!
Mail mij eens over de plek......
kunnen weer een keer gaan knallen *O* :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan