Rijden in Zeeland 3

Ben je tevreden over je motorzaak?

  • Helemaal niet

    Stemmen: 2 8,0%
  • Matig

    Stemmen: 6 24,0%
  • Ja , toch wel

    Stemmen: 2 8,0%
  • Geweldig tevreden!

    Stemmen: 2 8,0%
  • Ik blijf daar klant!

    Stemmen: 13 52,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
Status
Niet open voor verdere reacties.
maakt me echt niet uit...wat voor banden....

beetje slechte banden zijn zelfs wel leuk....stuiteren, glijden etc...lache toch! 8-) })

Geef mij Freak maar...die komt iig met regen, rotzooi en kou gewoon bij de stoplichten in goes laag door de bocht gevlogen op bovenstaande machine :} :}
Ben ik nu weer gespot, enne koud is het nog niet want mijn winterbinnenvoering ligt nog in de kast ;)
 
Helaas, auto rijdt gratis en ik rij motor voor de lol. De lol om een pekelfiets recht te houden kan ik nog niet helemaal begrijpen.
Hoezo de lol om een pekelfiets recht te houden, dan heb je het over extreme begrippen voor Nederland, zorg voor goede banden, remmen en kleding en je kan zelfs knieën in de winter, natuurlijk heb ik ook dagen dat de zwarte pekelrotzooi aan de binnenkant van mijn vizier loopt maar ik heb dan bewust gekozen om geen blik te gaan rijden, heb er niet eens 1tje :+ Echt koud is het eigenlijk nooit [onder de -10 wordt het wel koud] , de keuze van een pekelfiets is een must, tot 2 jaar geleden gereden op een 95er Fireblade, ook over de sneeuw en ijzel, oke wel met sneeuwkettingen of trekbandjes anders doe je idd geen zak, maar kleine noppen onder een Fireblade doen het ook best [Trailwings]. Voor de KTM heb ik net een nieuwe set Pirelli MT60 r Corsa aangeschaft, ben er nieuwschierig naar en eventueel pak ik de KTM ook naar de wintertreffens :}
 
Te koop: Mijn 1100
Oldskool 1100 (oliegekoeld) uit 1991
Gaat weg ivm met aankomende aanschaf 1000 k7 :9~
Dus voor de mede zeeuw, voor jullie is het maar een eindje naar terneuzen :Y
full
 
het Forum:

Rijden in Zeeland 4 is zojuist door mij geopend!

dus..posten maar!!! weer ruimte genoeg dus :Y

en..iedereen (die ik ken en/of mag) de groeten!!

Oldtimerboy
 
dus niet _O-


band was al van de oude eigenaar en hoe hij er mee reed weet ik niet maar bij het monteren van de tandwielen zag ik al scheurtjes, toen nog even flink naar huis gereden en nu canvas , maar de 2 CT's staan al klaar , nu alleen nwe olie ne filtertjes en hij is weer klaar voor seizoen 2007 *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan