Rijden in Zeeland 3

Ben je tevreden over je motorzaak?

  • Helemaal niet

    Stemmen: 2 8,0%
  • Matig

    Stemmen: 6 24,0%
  • Ja , toch wel

    Stemmen: 2 8,0%
  • Geweldig tevreden!

    Stemmen: 2 8,0%
  • Ik blijf daar klant!

    Stemmen: 13 52,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
Status
Niet open voor verdere reacties.
eerste post, Forum aangemaakt op verzoek van de moderator dus..posten maar!!!
 
ff spammen dan maar *D

Te koop aangeboden:

In showroom-staat verkerende Yamaha YZF-R6 uit 2002. De R6 is zowel technisch als optisch in perfecte staat, geen krassen of wat dan ook op het kuipwerk of het frame.

De R6 is voorzien van de volgende accessoires:
Carbon Laser Hotcam demper
K&N Luchtfilter
Instelbare Pazzo Racing koppelingshendel
LED Knipperlichtjes achter
Highway Hawk Knipperlichtjes voor
Andere kentekenplaathouder
Monozitje (duozitje ook aanwezig)
Carbon afdekking koelvloeistof reservoir

De R6 heeft 50.000 km zonder problemen gelopen en het ziet ernaar uit dat 'ie dat zo nog een keer doet!

Let op: Ik verkoop mijn R6 omdat ik een andere motor op het oog heb welke particulier verkocht wordt. Mocht die motor eerder verkocht worden dan mijn R6, rijd ik er zelf nog een jaar op. Laat het dus snel weten als je interesse hebt!

fsget.php


fsget.php



Prijs: € 6.000,-
 
Zo Denser...ik heb de foto's van vanmiddag! Gefeliciteerd met je nieuwe bike!

full


Ik mag er toch ook wel een keer op rijden?
 
ik ga volgende week een week naar duitsland waarschijnlijk })
denk om de uitlaat , ik werd al gewaarschuwd, je krijgt daar zo 150 euro en een punten aan je broek, dat lijkt niet zo erg die punten , maar als je er voor de tweede x aan gehouden word ziet het er minder leuk uit, want je krijgt nog eens een maand rijverbod opgelegd, de je wel naar eigen keuze in mag laten gaan en een echte aantekening in je rijbewijs, dus ik heb een internationaal rijbewijs bij me _O- , mogen ze die volstempelen :Y
 
denk om de uitlaat , ik werd al gewaarschuwd, je krijgt daar zo 150 euro en een punten aan je broek, dat lijkt niet zo erg die punten , maar als je er voor de tweede x aan gehouden word ziet het er minder leuk uit, want je krijgt nog eens een maand rijverbod opgelegd, de je wel naar eigen keuze in mag laten gaan en een echte aantekening in je rijbewijs, dus ik heb een internationaal rijbewijs bij me _O- , mogen ze die volstempelen :Y

zulk soort verhalen had ik inderdaad al eerder gehoord.. dan maar de originele erop gooien. kunnen we meteen eens horen hoe die klinkt :Z
 
Ach ik ben er ook 1 keer ingestonken, de orginele demper op de Fireblade gezet en knallen door de Eiffel............geen blauwe gezien die ons heeft laten stoppen, was de laatste keer dat ik met een orginele demper daar heb gereden mocht ik weer een fiets met open pijp hebben.
 
ff spammen dan maar *D

Te koop aangeboden:

In showroom-staat verkerende Yamaha YZF-R6 uit 2002. De R6 is zowel technisch als optisch in perfecte staat, geen krassen of wat dan ook op het kuipwerk of het frame.

De R6 is voorzien van de volgende accessoires:
Carbon Laser Hotcam demper
K&N Luchtfilter
Instelbare Pazzo Racing koppelingshendel
LED Knipperlichtjes achter
Highway Hawk Knipperlichtjes voor
Andere kentekenplaathouder
Monozitje (duozitje ook aanwezig)
Carbon afdekking koelvloeistof reservoir

De R6 heeft 50.000 km zonder problemen gelopen en het ziet ernaar uit dat 'ie dat zo nog een keer doet!

Let op: Ik verkoop mijn R6 omdat ik een andere motor op het oog heb welke particulier verkocht wordt. Mocht die motor eerder verkocht worden dan mijn R6, rijd ik er zelf nog een jaar op. Laat het dus snel weten als je interesse hebt!

Prijs: € 6.000,-


hey marcel,

gaat de R6 nu weg??

mag ik raden wat het gaat worden?? RSV??

o ja, wat moet alleen je einddemper evt kosten???

grtz, richard
 
hey marcel,

gaat de R6 nu weg??

mag ik raden wat het gaat worden?? RSV??

o ja, wat moet alleen je einddemper evt kosten???

grtz, richard
Als ik de R6 verkocht krijgt gaat 'ie inderdaad plaats maken voor een RSV *D

De demper kost € 6000,- Krijg je de R6 erbij :9

Pieter, wat is dat nou?! Zo'n ouwe Duc op 't oog?!
 
Watjes..... ;)

Hele middag hoor ik hier van die italiaanse rammelbakken voorbijkomen.....meeting van de Ducati Club Holland praktisch in mn achtertuin....

Even wezen kijken....erg jammer dat 75% rondrijd met schaamranden waar mn oma zich nog voor zou schamen... :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan