Rijden In Zeeland Deel 11

Status
Niet open voor verdere reacties.


sorry maar ik had begrepen dat je je blok moest laten reparen en dat je hem gelijk ook maar hebt laten blueprinten. sorry voor deze valse beschuldeging ;)
Dat was er toch ook gebeurd ?
Mr Mcduc al op de bak geweest na blueprinten ?
En hoeveel heb je ermee gewonnen ?

Gr John

Misschien ga ik vanmiddag ook nog wel een rondje doen, eerst een verkenningsrondje om te kijken of ze gestrooid hebben })
 
Vanochtend geen pekel gezien, maar het was vroeg en mn ogen zaten half dicht :+
Voor zover ik weet is er nergens gestrooid.
 
Vanochtend geen pekel gezien, maar het was vroeg en mn ogen zaten half dicht :+
Voor zover ik weet is er nergens gestrooid.
ik ben al wezen trainen en toen heb ik idd ook niks gezien, ook geen witte strepen op de weg.
Dus het zal wel meevallen, ik ga gewoon rijden.
Omar belde net dus ff een rondje richting de kust.
Pekel is pas klote als het echt veel op straat ligt, het dan vochtig word en je er dan doorheen rijdt -O-
Met de GS500 eens gehad, kwam uit de nachtdienst en zag ik mijn lichtbundel de pekel van mijn voorwiel afkomen.
Thuis een paar emmers koud water erover geklets maar de scahde van de pekel blijf je zien '(
 
ik ben al wezen trainen en toen heb ik idd ook niks gezien, ook geen witte strepen op de weg.
Dus het zal wel meevallen, ik ga gewoon rijden.
Omar belde net dus ff een rondje richting de kust.
Pekel is pas klote als het echt veel op straat ligt, het dan vochtig word en je er dan doorheen rijdt -O-
Met de GS500 eens gehad, kwam uit de nachtdienst en zag ik mijn lichtbundel de pekel van mijn voorwiel afkomen.
Thuis een paar emmers koud water erover geklets maar de scahde van de pekel blijf je zien '(


WD-40 doet altijd wonderen :Y . Zo ook maar eens een rondje doen.
 
@Shakey

Weet jij of Motor2000 in Heinkeszand moeilijk zou doen als je vraagt of je een testrit met een 1000 R mag maken :?
Natuurlijk wel onderbouwd met reden waarom etc etc etc :P
 
@Shakey

Weet jij of Motor2000 in Heinkeszand moeilijk zou doen als je vraagt of je een testrit met een 1000 R mag maken :?
Natuurlijk wel onderbouwd met reden waarom etc etc etc :P

Lijkt me niet dat als je interesse hebt in een motor en een proefrit wil maken dat ze zeggen dat het niet mag :N (zowel dan heb je je gezicht niet mee) :W
 
Je kent mijn geluk niet RVG '(

Nee ,ik heb idd wel interesse in een 1000 R :Y
maar niet die bij hun staat :$

Maar voordat ik zo'n ding mogelijk koop wil ik er wel eerst eens op rijden (of een gelijk namig model :Y)

Die waar ik op uit ben staat in Stadskanaal :/
Nogal een stukkie rijden voor een testritje zeg maar |(
 
Je kent mijn geluk niet RVG '(

Nee ,ik heb idd wel interesse in een 1000 R :Y
maar niet die bij hun staat :$

Maar voordat ik zo'n ding mogelijk koop wil ik er wel eerst eens op rijden (of een gelijk namig model :Y)

Die waar ik op uit ben staat in Stadskanaal :/
Nogal een stukkie rijden voor een testritje zeg maar |(
Gewoon heel geintresseerd overkomen ,uitleggen dat je op doekoe van de verzekering wacht en rijden.
Ik zou wel een masker opzetten, want je hebt je gezicht niet echt mee _O- :X
 
El-perro gave allroad met zo'n 1000 blok :}
Mensen die vanavond nog een stukje gaan rijden ?
Kawaslet (zuperzlet) ging wel, ik ga ook wel, Jamey had ook wel zin, Lennart jij ging ook toch ??
 
1000K5e, hier 2 foto's van de stickers.
Het GSX onder de R heb ik weggelaten, de 1000 op de kont is hetzelfed als orgineel alleen dan grijs/zilverkleurig
Kost wat heb je ook wat zeg maar :X
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan