Rijden In Zeeland Deel 11

Status
Niet open voor verdere reacties.

gix-addict

MF veteraan
26 dec 2003
21.145
683
zeelandelf.jpg

Zo Rijden in Zeeland deel *O* 10 *O* ging weer enorm hard en weer wat nieuwe mensen mogen verwelkomen :W

Deel 11 word ook weer gezellig, want het betere weer is weer op komst.
En ook de GP's SBK's etc zijn weer begonnen dus weer genoeg gespreksstof.

De motor-forum mega meeting komt er ook weer aan,
Hier het zeeuwse verzameltopic:
Verzamel topic Vertrekpunt Megameeting Zeeland

Het Rijden in Zeeland BBQ topic
BBQ MF Zeeland topic

:] Op weg naar de zomer met: :]
Mr.McDuc
bc9a002b632d3d8c1402cde71a8fe4b9

Verstuuver
IMG_0536.jpg

gixxerchris
full

Ben-i
jpg0758.JPG

Motorfreak
full
:}
El Perro
DSCF0044.jpg

Mods: Goodridge stalen remleidingen, Touratech stuur - handkappen - koplamp, K&N luchtfilter, Showa vering, RT handvatverwarming
Here's_Johnny
bikepics-1029706-full.jpg

Mods: Xenon8000K, silvervision knipperlichten, Akrapovic einddempers en middenpijp, BMC inlegfilter, suzuki tankpad - tankbescherming - carbon dashbordomlijsting, VMC diabolo's - remvloeistof zweetbandje, Braking wave disks voor en achter, pazzo's, alu kentekenplaathouder, goodridge stalen remleidingen, puig kuipruit, B&G zwarte uitlaatsteunen, digitale olietemperatuurmeter, valblokken, Gilles kettingspanners + haken, PP rem-schakelset - veerverstellers,
-Z-ander
full

Mods: ABM stuur, ABM stuurgewichtjes,velgstriping, leovice sbk demper, goudekleurige voetsteuntjes, blokspoiler, bar-end spiegels, kawasaki fly screen, radiateur cover, kleine knipperlichten voor & achter
Pepe
p5061337rw9.jpg

Bright
full

Mods: Tailrisers, ingekort spatbord, Bologna mirrors, Harris handgrepen, Carbon Hugger - tankpad - uitlaat - frame delen - voorvork beschermers, kleine knipperlichten, dubbele koplamp, goudkleurig stuur en stuurgewichten, gepolijste velgranden goudkleurig hart, helder achterlicht
hzrt_18
7b81e5a7f45637f344c7d4490b104e02

R.V.G
x3d8xi.jpg

Screwbeast
full

The Benman
full

Thehulkgayversion
full

Spidy
401e52444ad81f030824cba2e204d845

o.j
full

Ray-r1
full

lennart888
bikepics-1256570-800.jpg

Acura-Scott
full

Mac d
marco016bijgewerktww4.jpg

Mods: stalen remledingen, Puig dubble bubble, haakse ventielen, Wilbers rearshock en race voor binnenveren, Hyperpro stuurdemper, circuit afstelling
McDennis
119544421_5_9DK5.jpeg

***Sander***
Foto-GHMAOM6C.jpg

mods:leovince sbk demper, smoke kuipruit,stalen remleidingen voor en achter, racegaas, arrow led raw's, hugger
Tinus op de bsa
193574487_6_CIRe.jpeg

1000K5e
full

Danos87
dsc00897em1.jpg

Achiel
ATgAAABl_ub_Zx29lZ7iVpRI42zMhLN0u-QNv-w7U76sQC0shrXt7ylfso5rm5NN3MgtQC-9UTHlwF0MPaJC1_bPS_OBAJtU9VCnRnHkWeyHydEaReTzDVyOndLoqg.jpg

Tinus
full

Shakey
00026341414141415959a.jpg

V-strom pierro
DSC00772.jpg

Zuperzlet
05aa57c71be756b3a1db15fd585a4c6a

Steefjuuh
full

Frank007Blade
full

Kobalt
05052008354.jpg

mods: Leovince SBK highmount, BMC filter, MDI kuipruit, crashpads, seatcover, kleine knippers achter, knippers voor in koplamp, alu kentenplaathouder
Sjees
full

Jaaps
full

Wslyyy
foto0212bf5.jpg

Oxydrokz
191746329_6_pWbA.jpeg

Zooi
IMG_4462.jpg

Banaboy
25sbyxh.jpg

Martyduc
ducati.jpg

Hoogesteger
full

RoySrad
royjesradgp2.jpg

Raw
full

MPBandit
full

Remco v V
Foto-CFKOKUNP.jpg
 
Laatst bewerkt:
Jezus sommige zijn wel erg snel :P

Lijst met foto's heb ik 1 op 1 overgenomen omdat eigenlijk iedereen wel heeft gepost in deel 10 en de lijst dus nog actueel is.

Kobalt over die merktekens, kan best idd dat die afwijking normaal is.
Het is misschien 1 mm op die tekens, zoals je al gelezen hebt kunnen de std blokjes een afwijking hebben, het blijft massaproductie.
De ketting loopt nu zeker te weten recht en staat weer netjes op spanning.
Kun je lekker km's gaan maken.
De Gilles tooling stellers die ik heb zijn wel precies, en blijven bij het verwijderen van het wiel ook netjes staan, al zit daar wel een prijskaartje aan -O-
 
Jezus sommige zijn wel erg snel :P

Lijst met foto's heb ik 1 op 1 overgenomen omdat eigenlijk iedereen wel heeft gepost in deel 10 en de lijst dus nog actueel is.

Kobalt over die merktekens, kan best idd dat die afwijking normaal is.
Het is misschien 1 mm op die tekens, zoals je al gelezen hebt kunnen de std blokjes een afwijking hebben, het blijft massaproductie.
De ketting loopt nu zeker te weten recht en staat weer netjes op spanning.
Kun je lekker km's gaan maken.
De Gilles tooling stellers die ik heb zijn wel precies, en blijven bij het verwijderen van het wiel ook netjes staan, al zit daar wel een prijskaartje aan -O-

Km's gaan er zeker wel komen, heb er zin in.Die Gilles tooling stellers komen mischien ooit wel, eerst nog ff handschoenen scoren en een berg onderhoudsspullen voor de fiets en mn outfit.Daarna ben ik bang dat m'n wederhelft ff de knip op zak houdt hahah ;)
 
@ Acura:

Woon aan de goeie kant }) Dus het is voor mij 40 Km naar Terneuzen.
Ik heb nu toetsweek van school, en dit weekend een cursusweekend. Ik denk dat ik vrijdag rond een uur of 5 wel aan de overkant kan staan, maar ja, dan moet jij net kunnen he.
Ik zal wel wat van me laten horen als ik kan, en dan spreken we wel wat af ok? Jij had toch nog een stickertje nodig? die heb ik nog liggen :P

Is het echt zo erg met die merktekens? Dan moet ik dus diabolo's + bok + uitlijnmachine kopen! B|
 
@ Acura:

Woon aan de goeie kant }) Dus het is voor mij 40 Km naar Terneuzen.
Ik heb nu toetsweek van school, en dit weekend een cursusweekend. Ik denk dat ik vrijdag rond een uur of 5 wel aan de overkant kan staan, maar ja, dan moet jij net kunnen he.
Ik zal wel wat van me laten horen als ik kan, en dan spreken we wel wat af ok? Jij had toch nog een stickertje nodig? die heb ik nog liggen :P

Is het echt zo erg met die merktekens? Dan moet ik dus diabolo's + bok + uitlijnmachine kopen! B|

kweet nie waar ik dan rij .....
zit door heel nederland en belgie met mijn werk dus kan dat nu nie zeggen ......

maar je moet toch alleen je ketting opspannen ?
heb je geen diabolo's + bok + uitlijnmachinen voor nodig hoor :9
bokje en ratel .....
 
Idd bokje, sleutel 10 of 12 en een ratel is genoeg.
Gelukkig had Kobalt wel diabolo's want ik heb alleen een bok met haken :)
En gewoon uitlijnen op het zicht, je kan de merktekens wel grof gebruiken, maar daarna goed achter de ketting staan en kijken of die recht loopt als je aan het wiel draait :)
 

voorbeeld zoals alle duc's eindigen na een paar jaar gebruiken _O-

ducati2hg.th.jpg


sorry bart ;)

Idd bokje, sleutel 10 of 12 en een ratel is genoeg.
Gelukkig had Kobalt wel diabolo's want ik heb alleen een bok met haken :)
En gewoon uitlijnen op het zicht, je kan de merktekens wel grof gebruiken, maar daarna goed achter de ketting staan en kijken of die recht loopt als je aan het wiel draait :)

heb 2 verschillende bokjes staan ..... met Y en platte lepels dr aan ....
en een mooie voor het neusje van de grond te halen (he john)
zijn dr dus 3 .... ratel check .....steek/ringsleutels check ...

laat maar komen die srad
 
Laatst bewerkt:
voorbeeld zoals alle duc's eindigen na een paar jaar gebruiken _O-

[http://img88.imageshack.us/img88/2445/ducati2hg.th.jpg (afbeelding)]

sorry bart ;)Hey Robbie,

Welke bok moet je nu gebruiken voor achterbrug? met lepels (die van mn oude srad) of die nieuwe van de beurs met haken, anders verkoop ik binnenkort die 'oude' heb er zelf toch niks meer aan, en als jij hem ook niet gebruikt is het alleen maar zonde van de ruimte

heb 2 verschillende bokjes staan ..... met Y en platte lepels dr aan ....
en een mooie voor het neusje van de grond te halen (he john)
zijn dr dus 3 .... ratel check .....steek/ringsleutels check ...

laat maar komen die srad
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan