Rijden in Zeeland - deel 25

Welke bandenmerk kies jij ?¿?

  • Bridgestone

    Stemmen: 18 37,5%
  • Michelin

    Stemmen: 14 29,2%
  • Pirelli

    Stemmen: 11 22,9%
  • Metzeler

    Stemmen: 4 8,3%
  • Continental

    Stemmen: 0 0,0%
  • Dunlop

    Stemmen: 0 0,0%
  • anders ...

    Stemmen: 1 2,1%

  • Totaal aantal stemmers
    48
Status
Niet open voor verdere reacties.
heb zaterdag egbert nog gespot.. reed achter je vanaf de sluizen tot nummertrje 13 in de tunnel _O- klinkt lekker :9~
 
Waren er nog mensen die het over bobbels in de weg hadden,

aan deze kant van de konijnpijp nemen we die zo, Real Road Racing *O* :9~ :}
 
Laatst bewerkt:
shaggy tuning *O* *O*
kopen jaap die kerel woont in eede vlak bij aardenburg
kan je zo omrijden
gr

ik heb ook akra's *D *D

2 stuks zelfs
*O*

mimg_2823.jpg
 
rdw sucks maar we krijgen een nederlans kenteken hehe
img1831.jpg

img1830u.jpg
 
Laatst bewerkt:
het hele verhaal :



Het is gelukt (of zou ik beter moeten zeggen "ik kan het voeren van gele platen niet langer uitstellen " ), ben vandaag samen met manlief naar het RDW in Roosendaal geweest, met een berg papieren in mijn zak, vrijwaring BPM ivm verhuizing (om DAT papiertje te krijgen ben ik 23 keer terug naar DLD gereden om nog dit en dat te halen; wat later niet een nodig bleek te zijn, legitimatie, duitse kentekenpapieren etc etc....

Motor op de aanhanger achter de auto, zo konden we dus 2 in 1 doen. Daar aangekomen was er een ontzettend vriendelijk zeikwijf, wat ons verwelkomende Zei ze meteen dat ik de duitse papieren in moest leveren en dat deze vernietigd gingen worden, en op mijn vraag hoe ik de voertuigen dan in DLD af moest melden kreeg ik geblaft "Daar ga ik niet over, we doen dit altijd zo".... "eeeehhh,Ja, maar ik moet de papieren in DLD laten zien bij de afmelding...." "Dat is toch niet MIJN probleem" kwam het terug... ik kreeg al een iets aanzwellende dikke hals (vooral omdat er op de hun beeldscherm die daar in de wachtkamer hangt iets staat van "vriendelijk gesprek met z´n tweeen"....)
"Is goed mevrouw, u gaat u gang maar, ik kijk dan wel hoe ik het in DLD kan regelen"

Vervolgens vult ze papiertjes in, geen probleem voor mijn oud bezempje, die is van 1991... dan is de auto aan de beurt...en ja wéér op dezelfde vriendelijke toon, "waar is de conformiteitsverklaring? Uw auto is van 2004 en dan hoort die erbij te zitten, had u ook maar beter op onze site moeten lezen....."

Hmmm, CVO, heb ik niet erbij gekregen toen ik de auto kocht... en werd me ook niks van gezegd toen ik het RDW gebeld had, maargoed....ik had het KUNNEN weten
Dus ik vraag, wat er gebeurd als ik dat ding NIET heb... "Ja, dan komt het ook niet op uw kentekenbewijs".... hmm ja, ok, maar wat voor gevolgen heeft dat precies? "Daar ga ik niet over en bemoei ik me ook niet mee...." (vriendelijk gersprek met z´n tweeen had ik toch gelezen??? moet ik toch verkeerd begrepen hebben )
Gelukkig heb ik dat papiertje nog gevonden en kon eindelijk alles zijn gang gaan.

Na korte tijd werden we in de hal geroepen voor de keuring; en die meneer was echt relaxed en heel aardig. We mochten de motor zelfs op de trailer laten staan en hoefden hem niet in dat rotweer heen en weer te sjouwen.
Hij keek ff naar het framenummer, kleur en afmetingen. Nummer van het blok kon hij zo 1,2,3 niet vinden maar dat was geen hinder... alles ok, we mochten weer even gaan wachten tot we opgeroepen werden, even dokken en dan langs de douane voor aangifte BPM... de volgende lacher

Vorige week hadden we nog alles van internet geplukt, netto catalogusprijzen opgevraagt enzovoort... en helaas bij het invullen van het formuliertje een fout gemaakt en dus de douane gebeld om te vragen of we een nieuw formuliertje konden krijgen... heel verhaal daar aan de telefoon verteld....verhuisd, vrijwaring is al binnen....
"Maar mevrouw, als u een vrijwaring hebt, dan hoeft u toch niks te betalen, en hoeft u ook niks in te vullen!!!" "Weet u dat zeker???" "Ja, mevrouw, tuurlijk."

Als ik de naam nog wist van deze medewerkster, dan zou ik die graag ff willen spreken

TOCH nodig dus, en het is echt een genoegen (NOT) om de papieren daar ter plekke in te vullen, ff nog een keer Honda bellen voor de netto catalogus prijs van 1991 en dan zo een hele berekening maken..... (en dat alles voor een BPM waarde van welgeteld 9,00 € , ok, voor de auto iets meer hihi). Tenslotte waren ze het iig ermee eens (waarbij de door ons ingevulde bedragen toch veranderd waren.... konden ze dan niet meteen alles uit hun systeem overnemen??? ...) en nu is het een paar dagen wachten tot het kentekenbewijs in huis is.



Als mijn schat nu NOG niet gelooft dat ik van hem hou....zoveel dat ik zelfs gele nummerplaten op mijn auto schroef......dan weet ik het ook niet meer
 
Laatst bewerkt:
waai bijna uit me pak _O-
met een BMW kun je ook Kiten , kwam er vandaag achter.
haalde een vrachtblik in om daarna bijna onder een tegemoetkomer te verdwijnen :]
m,n tijd is nog niet gekomen waarschijnlijk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan