Rijden in Zeeland *** Deel 31

Status
Niet open voor verdere reacties.
Prijzen zijn daar zeker interessant, maar kan hij ze ook omleggen en balanceren? Heb twee bokjes dus kan m'n wielen er zelf uithalen.
Motorzaken doen dat soms niet als je banden niet bij hun koopt maar alleen wat wilt om laten leggen.

Voor € 15,- per band legt hij ze om je velg met balanceren!
 
ik weet zeker dat Nicky woensdag 20-7-2011 rond 16:52
meld dat ze haar rijbewijs heeft gehaald !!
 
Laatst bewerkt:
was warm zeker Robby ?
minder snel gereden met de oldskool honda ?
beetje kunnen rijden of was het weer enorm druk op de baan :)

ik moest 12 uur werken, niet leuk aan systemen van 100 graden, met je bakkes in de zonn en brandvertragende kleding aan en een helm op :/
 
was warm zeker Robby ?
minder snel gereden met de oldskool honda ?
beetje kunnen rijden of was het weer enorm druk op de baan :)

ik moest 12 uur werken, niet leuk aan systemen van 100 graden, met je bakkes in de zonn en brandvertragende kleding aan en een helm op :/

heeeeeeeeeeeeeeeel warm ......

redelijk kunnen rijden , is allemaal erg wennen na 2 jaar niet
op zolder te hebben gereden en het was warm en dan voor het
eerst wennen aan de cbr600 ...... en het was erg warm of had ik
dat al gezegt ....

Ray was ook mee !
die vondt het ook fijn toen ik vanmorgen voor de deur stond ;)
 
Vandaag tijdens het werk veel motoren gespot in Vlissingen, begint dan toch wel te kriebelen als ze met veel kabaal voorbij komen.
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Zeelandbanden is een betrouwbare zaak. Heb er nu 2 setjes bij besteld. Als je komt weet ie gelijk nog wie bent enzo, vind ik persoonlijk wel fijn.
Je kan de velgen bij hem afgeven of hij kan een afspraak voor je maken bij abco motors, om ze te laten leggen.

Verder heb ik nu dunlop sportsmart onder men zx6r. Erg fijne banden en doen (in mijn beleving) niet onder voor de pilot power 2ct die ik hiervoor had. En het schijnt dat ze lang mee gaan. Zelf iets van 3000km en de v
Band lijkt nog als nieuw.

Nog vragen?
 
09:30 - 09:45 U Moto2 Warm Up Live ,
09:45 - 10:00 U MotoGP Warm Up Live
10:00 - 10:00 U Highlights 125cc

10:40 - 12:05 U 125cc Live
12:05 - 13:45 U Moto2 Live
13:45 - 15:10 U MotoGP Live

Is op SportEins .....





BBC2 :
12:30–14:00 MotoGP
(13:30–15:00 MotoGP)
 
Tis behoorlijk nat bij de warmup....regenrace zou wel weer grappig zijn in de Motogpboring

ach frincandelli zal wel weer voor wat onrust zorgen .......


warm up net gezien :

1 SIMONCELLI
2 ROSSI
3 HAYDEN
4 DOVIZIOSO
5 CRUTCHLOW
6 STONER
7 BAUTISTA
8 SPIES
9 DE PUNIET
10 BARBERA H.
 
Gister naar motoport geweest om dit keer te kwijlen in een open winkel :P Kheb nog geen minuut op de motor gezeten, maar ben al wel geslaagd voor een set mooie handschoenen voor niet te veel geld:

onjrr.jpg


:D
 
Laatst bewerkt:
ach frincandelli zal wel weer voor wat onrust zorgen .......


warm up net gezien :

1 SIMONCELLI
2 ROSSI
3 HAYDEN
4 DOVIZIOSO
5 CRUTCHLOW
6 STONER
7 BAUTISTA
8 SPIES
9 DE PUNIET
10 BARBERA H.

Tja, is er eindelijk eens een gast met ballen in de Motogp, krijgt ie meteen allerlei waarschuwingen en penalty's omdat die andere verwende watjes gaan janken omdat hij ze ff aanraakt bij een inhaalactie... -O-
 
Tja, is er eindelijk eens een gast met ballen in de Motogp, krijgt ie meteen allerlei waarschuwingen en penalty's omdat die andere verwende watjes gaan janken omdat hij ze ff aanraakt bij een inhaalactie... -O-
Nou, vond de penalty voor zijn laatste inhaalactie wel op zijn plaats daarom! :X
 
Waar is de tijd gebleven dat er elleboog tegen elleboog werd gereden, waar er achterwielen aangetikt werden, alleen bij Britisch superbikes zie je het nog wel eens en de mindere bekende races...........homo's zijn die gasten van tegenwoordig :P
 
Waar is de tijd gebleven dat er elleboog tegen elleboog werd gereden, waar er achterwielen aangetikt werden, alleen bij Britisch superbikes zie je het nog wel eens en de mindere bekende races...........homo's zijn die gasten van tegenwoordig :P

Isle of Man!!!!!!!!!!!!!!!!! En de NW200!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan