Rijden in Zeeland *** Deel 32

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik reed met 2ct's. Volgende keer gaan ze een stuk zachter.
1+ cursus lijkt me idd wel een goeie, nadeel is dat ze die alleen voor originele uitlaten geven.
Er zit nu een compleet systeem van Akrapovic op, zou ik bij originele uitlaten kunnen rijden als ik daar een db killer in stop?

Ik heb alvast een to-do lijstje voor de volgende keer. Meer uitgaande demping aan de voorkant (weinig vertrouwen bij het insturen), bandenspanning lager en proberen de nacht ervoor wat meer te slapen.
Je mag met een vervangingsuitlaat rijden, mits er een db-killer in zit. Je moet er dan alleen voor zorgen dat je niet boven de 95db uit komt.
 
Van de foto? Hoe lang duurt dat dan??

Heb jij trouwens de bestuurdersverklaring ingevuld??
Binnen 2 weken moeten ze reageren. Ik wacht met bestuurder verklaring totdat ik foto en ijk rapport heb. Klopt dat allemaal dan ga ik die wel invullen.
 
Graag Louis. Anders moet ik straks nog stalling gaan betalen ofzo...dan steek ik em liever in de brand ;)
Heb ook een paar mensen sms gestuurd. hoeveel motoren passen er in? 1 iemand is geïnteresseerd maar moet even rondvragen waar hij hem kan zetten. Hij zit alleen in ibiza nu.
 
Gokken op de kleine kans dat rapport verlopen is en daardoor meting ongeldig. Ook bevoegdheid van agenten opgevraagd. Kijk maar eens op flitsservice.

Als je de FS werkwijze volgt gok je er in feite op dat ze een procedure niet goed uitvoeren en dat je vervolgens weg komt door aan te geven dat je geen zaak kan voeren.
 
vanochten nog langs een ongeluk gereden lag een motor plat in vlissingen met politie er bij het was volgens mij een zilveren niet iemand van hier ?
 
Vandaag eindelijk ook weer gereden! Voor het eerst sinds Zandvoort... Had alleen pak nog niet, dus dan maar in textiel na bijna 4 jaar. Dat rijdt rus echt niet he... Als je leer gewend bent dan voelt textiel echt waardeloos aan, geen lekker gevoel. En moest m'n achterband opnieuw inrijden maar verder wel ff lekker :] :]
 
zo nieuw setje S20 bridgestone's ligt thuis

en kreeg net mail van Hoegee, krijg nieuwe brembo T drive schijven.
oude zaten speling op (zijn full floaters) maar Marc vond tijdens het afstellen van de bazzaz dat de speling meer was dan bij zijn racemotor.

Hij heeft ze voor me opgestuurd naar de importeur, en krijg nieuwe :}
heeft em alleen 2x verzendkosten a 6,70 gekost

schijven kosten nieuw zonder korting 650 :P
 
Laatst bewerkt:
zo nieuw setje S20 bridgestone's ligt thuis

en kreeg net mail van Hoegee, krijg nieuwe brembo T drive schijven.
oude zaten speling op (zijn full floaters) maar Marc vond tijdens het afstellen van de bazzaz dat de speling meer was dan bij zijn racemotor.

Hij heeft ze voor me opgestuurd naar de importeur, en krijg nieuwe :}
heeft em alleen 2x verzendkosten a 6,70 gekost

schijven kosten nieuw zonder korting 650 :P

Netjes hoor!! Heb net mijn eerte setje ingereden vandaag!! Massa's grip hebben die dingen!! :9~
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan