Rijden in Zeeland -=Deel 33=-

ojjemiene,

Da's nie grappig...
Mijn monteur zei ook: zo'n geheugensteunstickertje op je dashboard is nie nodig ee...?
Ik: neejor, 't is niet mijn eerste nieuwe band...

Zag ik toch na 50 meter mijn achterwiel bijna rechts voorbij komen...
Gelukkig ging het voor de brommert net goed, ik kon 'm nog net opvangen door even flink met mijn linkerbeen mee te steppen... die deed nog een paar dagen pijn...

Niet te veel schade hoop ik?


Grtzzzz Mark
 
sinterklaar is vroeg dit jaar *O* :Y

gbmoto-gsxr1000-k7-k8-front-air-scoop-intakes-fairing-143-p.jpg


gbmoto-gsxr1000-k7-k8-carbon-front-fairing-bracket-343-p.jpg


Over het coaten, bedankt voor de adresjes.
Zal van de winter wel wat rondmailen, dacht dat die goede in Tilburg zat maar bleek hem met een andere verward te hebben.
Zit meer richting Amsterdam, maar goed als die tip top werk afleverd en we zijn met een paar man is dat nog te doen

kijk maar eens op
Home
 
Hoera, de Xj600 is vanavond voor het eerst de straat op geweest. Andere uitlaat gelast en gespoten en de veerpoot olie vervangen. Toen ik wilde starten bleek hij verzopen, waarschijnlijk bij het smeren van de gashendel, maar na flink duwen met 2 fijne vrienden doet hij het nu naar behoren. Morgen maar eens echt een rondje doen. :-)
 
Hans89 ik heb je vandaag gespot om ongeveer 5 uur op a58 je haalde me in (ik reed in een zwarte toyota aygo met heel veel knuffels achter in meschien dat je het gezien heb) ik kwam net de snel weg op bij oprit heinkenszand
 
Hans89 ik heb je vandaag gespot om ongeveer 5 uur op a58 je haalde me in (ik reed in een zwarte toyota aygo met heel veel knuffels achter in meschien dat je het gezien heb) ik kwam net de snel weg op bij oprit heinkenszand
:W
Is me niet opgevallen, ik heb wel veel auto's gezien die 120 reden op de linkerbaan B|
 
Waarom willen jullie alles coaten???? Ik ben er geen fan van iig.
Vind het vaak te dik en dan zie je geen scherpe hoeken meer.
Zou liever alles in de 2k lak laten spuiten.
2k lak is er in alle kleuren.
Maar dat is mijn mening :)
 
Waarom willen jullie alles coaten???? Ik ben er geen fan van iig.
Vind het vaak te dik en dan zie je geen scherpe hoeken meer.
Zou liever alles in de 2k lak laten spuiten.
2k lak is er in alle kleuren.
Maar dat is mijn mening :)
als je iemand weet die dat echt super netjes kan ??
De PVM's zijn op het zicht netjes gespoten maar is vrij dik en door steenslag ligt er al redelijk wat af ook.

de originele lak op de pvm's was wat dat betreft veel sterker met enkele plekjes na 4 jaar.
 
Bij de piet geweest? :)

Ja, ook. Rondje gemaakt via Goes zuid, 's-Heer Arendskerke, Eindewege, dijkjes naar vliegveld Midden-Zeeland, De Piet, Wolphaartsdijk, Wilhelminadorp, Kattendijke, Wemeldinge, dan net even over het kanaal en via de Vlaketunnel weer er af richting Eversdijk, 's-Gravenpolder en dan langs het ziekenhuis weer naar huis. Eigenlijk alles even meegepakt, want het was ook de eerste keer dat ik op mijn motor reed. :-)

Gisteren voor het eerst in de regen gereden. Moet zeggen dat mijn achterband soms de weg gladder vond dan ik dacht. Dat is even wennen. Inmiddels begrepen dat de Macadam's 50 ook niet bij uitstek banden zijn voor koud weer en regen. Maar goed, dat is misschien ook wel gewoon wennen en vertrouwen krijgen. Had nu soms dat ik zelf het gevoel had dat ik op eieren reed. En dat helpt ook niet. Vaker doen dus. ;-)
 
Mijn voorband verliest druk. :-( Ik heb net even zitten kijken en het ventiel lijkt de boosdoener te zijn. Wie weet hoe ik dat het makkelijkst aan kan pakken? Is dat gewoon band eraf, nieuw ventiel, velg schoonmaken, band er op en balanceren, of kan/moet dat anders?

Weet iemand in de buurt van Goes een goedkoop adresje waar dat kan?
 
Morgen eerst even een nieuwe binnenkant in het ventieltje zetten. Zou genoeg moeten kunnen zijn n
 
Ventieltje gezet en meteen even 100km gereden. Lekker hoor. En voor het eerst naar een andere motorrijder gezwaaid. Nou voel ik me helemaal motorrijder. ;)
 
Rustig hier :) :)

Dan maar een mooie plaat van David Jefferies op de Tas suzuki

jefferies4.jpg


helaas alweer veel te lang geleden overleden.

Nog een mooie plaat
Martin Finnegan, helaas ook alweer even overleden

finnegan4.jpg


helaas zelf niet zien rijden, zijn rijstijl was enorm hard en vechten met de machine
Beetje zoals M Dunlop nu doet

mooie foto's heb alweer zin om te gaan kijken naar Road Racen
Dan is Moto Gp toch maar wat saai :P

JS4386602_552167s.jpg


kells-road-racing-2000-finnegan-martin-jump.jpg


martin-finnegan-jump-salto-cbr.jpg


martin-finnegan-jump-salto-moto.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan