Rijden in Zeeland -=Deel 33=-

Vettt, dan kom ik je vast nog wel eens tegen! Rijd ook regelmatig op westdorpe met een honda CRF250(volledig wit met nr 66)


Gisteren lekker op de vlakte aan het spelen geweest met de R1 en de CRF450, was weer lachen en gezellig met zn allen!
[afbeelding]

Ja tnx!! Nog geen meter op gecrossed maar we zijn er blij mee! Moet nog een karretje kopen en een body-protector, laarzen en een helm... En nieuwe stickerset bestellen!! Wil hem zo maken :9~
full



Heb jij trouwens al eens zo'n supermoto training gedaan? Denk dat het helemaal een aanrader is voor de mannen die er eentje hebben!!
 
Ja tnx!! Nog geen meter op gecrossed maar we zijn er blij mee! Moet nog een karretje kopen en een body-protector, laarzen en een helm... En nieuwe stickerset bestellen!! Wil hem zo maken :9~
[afbeelding]


Heb jij trouwens al eens zo'n supermoto training gedaan? Denk dat het helemaal een aanrader is voor de mannen die er eentje hebben!!

Wel een mooi setje ja, maar neem aan dat er gewoon crosswielen in blijven dan he?

Heb nog geen supermoto training gedaan maar wil ik eigenlijk wel eens een keer gaan doen, zeg het al lang maar het is er nog nooit van gekomen.
 
Wel een mooi setje ja, maar neem aan dat er gewoon crosswielen in blijven dan he?

Heb nog geen supermoto training gedaan maar wil ik eigenlijk wel eens een keer gaan doen, zeg het al lang maar het is er nog nooit van gekomen.

Ja blijft gewoon een crosser! Maar ik vind die looks wel mooi :9
 
Ook ik heb nog wel een mooie vraag aan de heren hier. Vandaag heb ik een beschikking binnen gekregen met een boete van € 111,00 (incl. administratiekosten).

Op de dag dat ik staande ben gehouden (laser controle) is mij een proces-verbaal gegeven met daarop het sanctie bedrag van € 75,00. De rest van het proces verbaal komt wel overeen met hetgeen op de beschikking staat.

Heeft het nut om hier bezwaar voor in te dienen?
 
mooie crosser OEB

ik was even anderhalve week van de wereld, veel werken en kapotte router

maar is weer gefixt :)
 
Ook ik heb nog wel een mooie vraag aan de heren hier. Vandaag heb ik een beschikking binnen gekregen met een boete van € 111,00 (incl. administratiekosten).

Op de dag dat ik staande ben gehouden (laser controle) is mij een proces-verbaal gegeven met daarop het sanctie bedrag van € 75,00. De rest van het proces verbaal komt wel overeen met hetgeen op de beschikking staat.

Heeft het nut om hier bezwaar voor in te dienen?

Nope, aan de tekst van het geeltje kun je geen rechten ontlenen
 
Zaterdag met een paar duizend motoren richting Brussel, voor wie mee wil zaterdagmorgen 09.00 uur vertrek vanaf Motoport te Goes.............eens kijken hoe het met saamhorigheid van ons motorrijders hier gesteld is })
 
Het blijft hier nog erg rustig jammer dat ik er niet bij kan zijn (ziek thuis snotverkouden) voor ieder die er bij is een plezierige dag met hopelijk goed weer. :]
 
Jullie zijn niet op de hoogte........... :z

Was heel tof al die snelwegen met alleen motoren, we waren met 6000 :)
tuurlijk wel op de hoogte, maar we gingen richting de BSB Assen.
Ik zag wel mega veel motoren staan , net bij de grens achter Antwerpen.

Moet ook mooi geweest zijn :Y
 
Was zeker geweldig, ook vanuit Frankrijk, Duitsland en Engeland waren er nog 5000 verzmeld op de Wetstraat, die hebben de binnenstad bezet gehouden :P
 
tuurlijk wel op de hoogte, maar we gingen richting de BSB Assen.
Ik zag wel mega veel motoren staan , net bij de grens achter Antwerpen.

Moet ook mooi geweest zijn :Y
Ben jij op de GSX geweest? Zo ja, hoe ben je naar Assen gereden?
Wij waren zaterdagochtend op weg naar Oosterbeek met de auto toen er in de buurt van Den Bosch twee motoren, waarvan iig één GSX1000R in blauw/wit, vanaf een benzinestation de weg opkwamen. Allebei een tas(je) achterop, waarvan er één een vuilniszak omheen had zitten. Exacte tijd en locatie weet ik niet precies meer.
 
*O* uitlaat besteld en verstuurd , moet uit italie komen dus dat zal nog wel ff duren O-)
 
Ben jij op de GSX geweest? Zo ja, hoe ben je naar Assen gereden?
Wij waren zaterdagochtend op weg naar Oosterbeek met de auto toen er in de buurt van Den Bosch twee motoren, waarvan iig één GSX1000R in blauw/wit, vanaf een benzinestation de weg opkwamen. Allebei een tas(je) achterop, waarvan er één een vuilniszak omheen had zitten. Exacte tijd en locatie weet ik niet precies meer.
was met de GSXR ja, maar had geen tasje achterop dus ik was het niet ;)

@Battle, sgoan man welke pupe heb je besteld :)
 
}) een volledig systeem van leovince met carbon demper :P , alleen een demper is voor watjes toch :+

Gheghe. Ik heb me wel eens laten vertellen dat je beter in wielen kan investeren die weinig wegen ipv vol systeem. Zou je meer aan hebben en voor je daadwerkelijk al die pk's kwijt kan... Maar mooi hoor, veel plezier er mee!

Ik gister eindelijk -na een mislukte poging op Axel- voor het eerst wezen crossen op de KTM!! T*ring wat is dat moeilijk zeg, en vermoeiend!! Ok, het was de eerste keer natuurlijk, maar vind het tig keer moeilijker, zwaarder en intensiever dan rijden op bijv. circuit... Long way to go but love it!!
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan