Rijden in Zeeland -=Deel 33=-

zo vandaag ook ff lekker geklust , ik had al wat spulletjes verzameld :+

GroteFoto-6LBLE87F.jpg

GroteFoto-E7ZHVL4B.jpg


eerst de oude/ originele spulletjes eraf O-) voordat het nieuwe erop kan :P

GroteFoto-EZ66BHZF.jpg

GroteFoto-HNW6O7L4.jpg


De remklauwen van een zzr 1400 , met staalomvlochten remleidingen , nieuwe sport blokken van DP en natuurlijk het Leovince evoII systeem :P })

GroteFoto-X7SCVFDK.jpg


en het eind resultaat *O* :9~

binnenkort is ff goed poetsen en mooie foto`s maken O-)
 
Gheghe. Ik heb me wel eens laten vertellen dat je beter in wielen kan investeren die weinig wegen ipv vol systeem. Zou je meer aan hebben en voor je daadwerkelijk al die pk's kwijt kan... Maar mooi hoor, veel plezier er mee!

het was me niet echt om het gewicht te doen , maar meer om het geluid :+ en ik kon dit systeem voor een hele nette prijs kopen O-) en misschien komen die wielen nog wel is })
 
best een verschil met mijn systeem

full


ook e keur, deze is ongeveer zo lang als de akra die ik op de K7 had
Ben er wel tevreden van :Y
 
Nog altijd bezig met de 50+ boete. Vraagje voor diegene die melden dat ik wellicht nog een transactievoorstel zal krijgen. Hebben jullie wel de bestuurdersverklaring ingevuld?
 
Dat logo van die e-keur kan je toch gewoon laten zitten ;) gewoon 20cm er af en knallen met dat ding :p kan je beter gelijk doen voordat er beschadegingen rond de beugel zitten;)

ik weet iemand die zijn arrow ook nogal luid vindt ;) , ik vind het wel mooi lekker hoge demper anders had ik hem niet gekocht :P
 
ik weet iemand die zijn arrow ook nogal luid vindt ;) , ik vind het wel mooi lekker hoge demper anders had ik hem niet gekocht :P
Heb hem nu eens op de vlakte gehoord toen iemand anders er op reed en toen viel het wel mee. Dus ideaal pijpje zo. ;)

maar gelukkig verschillen smaken, anders reden we allemaal met hetzelfde spul ;)
 
Laatst bewerkt:
Nog altijd bezig met de 50+ boete. Vraagje voor diegene die melden dat ik wellicht nog een transactievoorstel zal krijgen. Hebben jullie wel de bestuurdersverklaring ingevuld?

Nadat de foto en het ijkrapport binnen waren en die beiden klopten heb ik de bestuurdersverklaring ingevuld en opgestuurd. Denk dat ik nu beter mee kan werken dan nog meer moeilijk doen aangezien dat mijns inziens alleen maar in mijn nadeel kan werken...
 
Koop je er een crosser bij om minder seizoens-, en weers gebonden te zijn: met dit weer kan je nog niets.... -O-
 
Koop je er een crosser bij om minder seizoens-, en weers gebonden te zijn: met dit weer kan je nog niets.... -O-

Hoezo? Lekker door de blubber raggen man!! Daar zijn die dingen toch voor bedoeld?? :+
 
uitgepraat allemaal? Niet dat ik zoveel te zeggen heb verder....

kan ik iemand nog blijmaken met een pallet papier ofzo, of kerstpakketten? ;)

kopen uiteraard heee
 
Iemand toevallig linkje waarop je de stock 600 morgen kan (terug)kijken? Zou graag de race volgen.
Is vandaag natuurlijk al gereden B|
Maar gewonnen *O*
 
Laatst bewerkt:
Iemand toevallig linkje waarop je de stock 600 morgen kan (terug)kijken? Zou graag de race volgen.
Is vandaag natuurlijk al gereden B|
Maar gewonnen *O*
ik had de livertiming aan, werd nog even goed spannend toen Russo die andere Italianen dichter bvij wist te krijgen door vd Mark te vertragen

maar hij heeft het koelbloedig en verdiend gewonnen :} :} :}
 
Volgens mij heb ik jou vandaag zien rijden Hans, met iemand achterop? Jij reed rond 4en tussen de Gamme en de Sloebrug.
 
Terug
Bovenaan Onderaan