Rijden in Zeeland -=Deel 33=-

Wat gebruiken jullie voor het invetten van je assen? Kogellagervet?

misschien niet het allerbeste maar wel heel makkelijk:

Ik gebruik altijd kettingvet in spuitbus, heb je altijd wel bij de hand staan en je spuit het er ff op en klaar is kees zonder vieze vette klauwen. Spul is direct uit de bus nog dun waardoor het goed verspreid en als de vluchtige stoffen verdampt zijn is het een stuk dikker dus blijft het goed zitten. Nog nooit geen problemen ermee gehad dat assen "vastgeplakt" zouden zitten oid.
Dat het zou gaan "plakken" is het enige nadeel wat k me zou kunnen bedenken maar ik vind dat dus wel meevallen, maar met kogellagervet heb je dat probleem sowieso niet.

Schroefdraadverbindingen gebruik ik wel kopervet voor.
 
Laatst bewerkt:
Iemand hier al eens zo'n goedkoop kuipruitje besteld via ebay? Ben nog op zoek naar een helder ruitje zodat de gopro beter zicht heeft. Vanuit China heb je ze al voor 15 euro maar is dat wat, moet wel een beetje krasvast zijn natuurlijk. Anders wordt het er 1 van zero gravity voor 50 euro.
 
Laatst bewerkt:
Iemand hier al eens zo'n goedkoop kuipruitje besteld via ebay? Ben nog op zoek naar een helder ruitje zodat de gopro beter zicht heeft. Vanuit China heb je ze al voor 15 euro maar is dat wat, moet wel een beetje krasvast zijn natuurlijk. Anders wordt het er 1 van zero gravity voor 50 euro.

Ja hoor , past meestal goed ;) ik heb er in ieder geval goede ervaringen mee :P op de zx10r zit er ook 1 op en die past echt super netjes :Y
 
Iemand hier al eens zo'n goedkoop kuipruitje besteld via ebay? Ben nog op zoek naar een helder ruitje zodat de gopro beter zicht heeft. Vanuit China heb je ze al voor 15 euro maar is dat wat, moet wel een beetje krasvast zijn natuurlijk. Anders wordt het er 1 van zero gravity voor 50 euro.


Ja ik wel,zijn kras vrij maar ze zijn niet helder als je er door kijkt
Vertekend beeld zeg maar
 
Zeeuwen onderons mijn uitlaatsysteem en PC3 gaan in de bingo.

Het gaat om een compleet Arrow systeem met E/keur en DB-killer.
Het past onder een Suzuki GSXR 600/750 K6 K7.

Bij de PC-3 zit nog een O2 eliminator

Set prijs 650euro

Losse prijzen PC3 150euro. Systeem 550euro.

Foto's

lightbox_foto5193385-1.2.jpg

lightbox_foto5193385-2.2.jpg

lightbox_foto5193385-3.2.jpg

lightbox_foto5193385-4.2.jpg

lightbox_foto5193385-5.2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Pairing systeem?

Zegt mij niks. Als je PC3 monteerd op orgineel voorbochten. kan je met die eliminator de lambasonde laten vervallen. Die stekker die vrij komt steek je die eliminator in.

Met het Arrow systeem vervalt je exup klep ook volledig. Bij mij gaf die een FI storing op het scherm maar hij heeft er nooit slecht van gereden.
 
Pairing systeem?

Zegt mij niks. Als je PC3 monteerd op orgineel voorbochten. kan je met die eliminator de lambasonde laten vervallen. Die stekker die vrij komt steek je die eliminator in.

Met het Arrow systeem vervalt je exup klep ook volledig. Bij mij gaf die een FI storing op het scherm maar hij heeft er nooit slecht van gereden.


De FI storing komt door dat je exup er af is normaal moet je dan een draadje op je ECU
Door knippen
 
heujjj weer wat leuks gekocht voor de CRF450SM die strax niet elke dag meer SM hoeft te zijn!

UoQPOQxmGSJ4QeadqVyfxw==.jpg


Zie vaak mooie plekken waar je heel mooi offroad kunt rijden al is dat niet echt ideaal met een setje plakbanden en met de crosser is ook geen optie want dan ben je weer zwaar de lul als je gepakt wordt zonder kenteken, dus maar een setje crosswielen voor onder de CRF450 erbij gekocht!
heb er al zin in! *O*

Alleen crossbanden nog ff vervangen voor offroadbandjes anders zijn ze waarschijnlijk wel heel snel weg.

Nog mensen hier die leuke offroadplekken in zeeland weten te liggen, Freak misschien??
 
Laatst bewerkt:
nog een paar toffe gozers gezien vandaag bij MCT....

btw. De remake van Bart zn Hyper is wel erg mooi! Kannonnen, wat en kannon
 
Mooie wielen Sander, waren je knipperlichtjes voor de R1 nog goed ???

Ik heb zelf van de week 2e hands nog een titanium vooras moer en achteras moet gekocht, niet dat je het ziet maar meer omdat het kan haha _O-
 
Niet te vast zetten die shit en flink vet er op :P
:Y

Binnenkort de motor eens helemal schoonmaken, rijden is nu toch bagger met die nattigheid en die bladeren, misschien weer een dag als het wat kouder is maar wel droog.

en anders opbokken en wachten op beter weer :9
Ik wil wel de wielen laten coaten van de winter, Ray wilde die van de R1 ook laten doen

Zijn er nog meer ? Ik zit eraan te denken om van de winter naar Tilburg te rijden, daar zou een goede zitten die ook veel motorwielen doet, Tilcoating geloof ik

et een paar stjes is het wel de moeite om 2x te rijden :Y


Owja, Freddie zeg maar tegen je collega dat zijn oude mazda is ingeruild, heb nu een 6 MPS :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan