Rijden in Zeeland -=Deel 33=-

temperatuur kun je op kleden :P en als je niet TE lang op de motor zit kan dat prima.
Zelf met 4 graden nog gereden, had niet eens de wintervoering in mijn jas.... was fris, maar niet koud.
Ik heb wel handvatverwarming en zit met mijn benen achter de luchtgekoelde cilinders :P dat zal vast ook helpen ;)

maar weer even wachten tot het wat warmer wordt dan....
Afgelopen weekend om half 5 met de (laag staande) zon in de rug vanuit Zeeland naar Brabant was het ook al best frisjes...
 
temperatuur kun je op kleden :P en als je niet TE lang op de motor zit kan dat prima.
Zelf met 4 graden nog gereden, had niet eens de wintervoering in mijn jas.... was fris, maar niet koud.
Ik heb wel handvatverwarming en zit met mijn benen achter de luchtgekoelde cilinders :P dat zal vast ook helpen ;)

maar weer even wachten tot het wat warmer wordt dan....
Afgelopen weekend om half 5 met de (laag staande) zon in de rug vanuit Zeeland naar Brabant was het ook al best frisjes...
Hvv doet echt wel heel veel hoor.
Kan mij nog wel winterritten herinneren dat mijn handen een soort van gevoelloos werden, naast dat dat af en toe best link was, straalt dat door heel je lijf. Je wordt op den duur ook gewoon niet meer warm.

Nu met Hvv die op standje sauna kan en ook nog eens handkappen, is het echt heel erg veel beter vol te houden., werkt eigenlijk voor heel je lichaam

De eerste keer dat ik Hvv gebruikte was het 16 graden ofzo, toen werd ik er gewoon een soort van naar van
 
Handvat verwarming is inderdaad wel prettig, heb het er ook op zitten. Dan nog onder de 12 graden zie je mij niet buiten met de motor... hoogstens eens om te poetsen :9

Nu rijd ik graag in mijn leren pak, dat is toch rond deze tijd soms best wel frisjes zeker op een motor met 0 windbescherming.
 
motor.jpg

Gisteren heerlijk gereden, vandaag en morgen gaat helaas niet lukken i.v.m. werk en andere afspraken. Laat het goede weer maar komen! :]
 
Iemand van hier?

Gisteravond om 17:15 uur reed er een motor door de Vlaketunnel, om daarna de afslag Kapelle te nemen.


Mooi geluid zo in de tunnel man! :9~:t
 
Veel last van of valt het mee?
Het valt best tegen en dan vooral hoeveel sneller je vermoeid raakt tov eerst. Dingen die je normaal gesproken zonder problemen doet, nu in meerdere stappen moet uitvoeren. Zo moest ik van de week bijkomen van een beetje eten maken dat duurde 15-20 min, daarna pas aan het (op)eten zelf begonnen. Zo zijn er ook dingen waar je nooit bij stil staat, die nu opvallen zoals verhitte discussie voeren of ergens gepassioneerd over spreken, moeten onderbreken omdat je buiten adem raakt. Gebrek aan concentratie was vorige week een stuk erger, dat is al wel weer beter nu.

Ik hoop eind van de week wel op lekker weer om weer eens een rondje te doen, hopelijk hoef ik dan niet na 10min terug naar huis te rijden vanwege vermoeidheid of andere klachten, we gaan het zien.
 
Het valt best tegen en dan vooral hoeveel sneller je vermoeid raakt tov eerst. Dingen die je normaal gesproken zonder problemen doet, nu in meerdere stappen moet uitvoeren. Zo moest ik van de week bijkomen van een beetje eten maken dat duurde 15-20 min, daarna pas aan het (op)eten zelf begonnen. Zo zijn er ook dingen waar je nooit bij stil staat, die nu opvallen zoals verhitte discussie voeren of ergens gepassioneerd over spreken, moeten onderbreken omdat je buiten adem raakt. Gebrek aan concentratie was vorige week een stuk erger, dat is al wel weer beter nu.

Ik hoop eind van de week wel op lekker weer om weer eens een rondje te doen, hopelijk hoef ik dan niet na 10min terug naar huis te rijden vanwege vermoeidheid of andere klachten, we gaan het zien.
Ja dat hoor/lees je inderdaad veel. Hopen dat de klachten snel weg zijn en dat je er dan ook van af bent! Beterschap en voorzichtig als je weer op de motor stapt!
 
Da's minder, aan het asfalt zal het niet gelegen hebben, plakte prima in die bocht ;)
Ondanks alle voorspelde onweer en regen toch droog gehouden, al had ik wel geluk met de bui omstreeks 12-13 uur, die passeerde over Goes maar ik zat al meer richting Walcheren :)
 
Zo overzichtelijk daar... als je dat niet ziet.

Buiten het feit dat ze daar regelmatig staan. Even gas open om in te halen (wanneer het mag) doe ik daar ook, maar structureel te hard rijden daar is niet verstandig...
 
Terug
Bovenaan Onderaan