Rijden in Zeeland deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Over 43 posts is het topic weer vol.
Wie gaat de volgende openen, want na +/- 2500 gooien de mods hem toch dicht.
 
Komende week ofzo :? Maakt niet zo heel veel uit.
Als het maar niet op dinsdag of woensdag middag is. Het liefst om een uurtje of 10, dan kan ik hier in Goes eerst de toko open gooien en dan door naar H'heide
heb wat op je Gmail gekwakt
 
Op een dag weet je het............

Je wil een Ducati! :}

op een dag weet je het

je rijd ducati :X
full
 
Een monster is inderdaad ook erg gaaf, vooral het geluid. Maar denk maar niet dat je met een Monster ook maar 1 km/h langzamer door de bochten zult gaan, vooral niet als 't er zo één wordt:

full
 
Zeld de snelheid rijden waarmee jij je goed voelt en je hebt pas echt goed gereden als je denkt...........he dat had nog harder gekunnen, niet kijken naar die gasten die daar al vanaf 1988 rondjes rijden O-) Als ik met mijn vriendin rij daar dan gaat het zo hard mogelijk, de bochten bij oostwateringen tussen de 70 en 100, de daaropvolgende S-bocht ronde de 130, de scherpe bochten nabij de huisjes tegen de 80, ik heb hier nog DvD's van ons oude groepje waar de teller steeds rond de 180 op de rechte stukken staat, jammer genoeg haal ik dat tegenwoordig nog maar zelden |(

Met je vriendin achterop?
EDIT: is met de RS250. haal no way never de nooit niet met de SP

Ik pak de rechte stukken met 60 :+ bochten: korte S 1 60 (kan echt niet harder) 2de 80-90 daarna die gekke lange begin met 60+ en eindig volgas. die lange bochten geen idee, maar ben daar zelfs volgas over 2 weghelften nog niet KD gegaan. die in de bosjes doe ik niet harder dan pak m beetj 110 dan gaat net me knietje op de grond. korte bochtjes rijd ik dan steppies aan de grond, dus harder gaat niet. O, laatste bocht voor veere lukt me net KD, maar das op t randje.

PS: mijn ouders lezen dit dus waarschijnlijk ook. Gelukkig ben ik oud(er) en wijzer en pak ik de bochjes nu lekker normaal en ga sparen voor een circuitdagje in de zomer O-)

@motorfreak. 130 in de bosje?? die bocht pak je dan toch wel wijd? ik knijp m daar altijd voor verkeer.. bochten zijn zo blind als een rund zonder ogen die door een bak goeie zwarte koffie probeert te kijken :+

Het kan tussen je oren zitten, dus te weinig ervaring/lef of wat ook heel goed kan: het voelt niet goed. Heb je slechte banden, slecht (afgestelde) vering of gewoon een machine die het niet toelaat dan voelt dat meestal ook zo aan. Als je voorzichtig naar de grens gaat dan merk je misschien waardoor het komt maar dat is natuurlijk niet zonder gevaar. Tenminste, als je daar ergens naast de dijk ligt en je denkt dat het de banden waren :P

Ja oke het kan altijd harder maar
inderdaad is het bij mij een kwestie van weinig ervaring/lef (en slecht banden, vering die als drilpudding aanvoeld, een remweg van een container-schip en een draaicirkel van een mamoet-tanker een echte Shadow 500VT dus hahaha.) -O-

2 weken terug m'n vriendin naar haar eerste motorrijles gebracht bij rijschool Actief. Vroeg Jos(mijn ex-instructeur) of ik niet weer eens mee wou rijden gewoon een beetje achter hun aan rijden op de CB500. *O*
Nou wat een verschil merk je dan zeg qua rijeigenschappen in vergelijking met die BonJovi Shadow B| die CB500 rijd 10x beter. dus ben nu langzaam m'n vader over aan het halen om toch eens zo'n heerlijk rijdende motor (bandit ofzo) te kopen *D :Y hahaha (wil nog niet echt lukken B| )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan