Rijden in Zeeland

Status
Niet open voor verdere reacties.
:}

Off-topic:....als er een vreemd meel adres zich probeert aan te melden bij je msn....thats me...(mxmorris@nogwattus..)
ja zegt dat dan , ik heb hem er al twee x uit gekiept , omdat ik niet in het profiel kon kijken. Kan zo maar een perv zijn , je weet t niet he :+
 
Btw......de traject controle op de Zeelandbrug werkt volgens mij..

Begint komende vanaf Zierikzee meteen na de verkeerslichten (dus daaaaaaag lekker snel bochtje pakken voor de brug) en stopt na de brug....
 
wat een lekker weer , banden zijn helemaal ok dus moet in het blok zitten of in mij , dat tril gevoelig zijn.. ik denk eerder het blok
 
Laatst bewerkt:
Gazzzzzzzzen dan :+
heb ik gedaan , pak ligt nu te drogen .jeeeeeez wat is het benauwd .. andere kenteken plaat houder is binnen.. :+

full
 
19.00uur bij de Resto. Vrouwenpolder te vinden aan de Veerse Dam................wie wil mij eens goed afdrogen op de 400mtr en meer :P
 
Als ik weer in Vlissingen ben (wat heel schaars gebeurt) dan geef ik de set en boekje af bij Motoport Vlissingen......dan kan je ze daar ophalen...
Heb ik dus weer een motor minder in onderhoud :+
Nog gefeliciteerd met de aankoop trouwens Marcel............ben er ff van tussen geweest.
 
je kan die van frank gaan opknappen lees ik net ....


heavy bedankt voor de post O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan