Rijden jullie nog pret-kilometers tijdens corona-crisis

We gaan vandaag pret schieten met onze luchtbuksen op de boerderij van een maat.👍
Is weer eens wat anders,dan weer eens op de brommer stappen op een feestdag 🤗
Misschien schieten we nog wel wat motorrijders van hun brommers af als ze langs komen rijden,als bonus😍
 
We gaan vandaag pret schieten met onze luchtbuksen op de boerderij van een maat.👍
Is weer eens wat anders,dan weer eens op de brommer stappen op een feestdag 🤗
Misschien schieten we nog wel wat motorrijders van hun brommers af als ze langs komen rijden,als bonus😍
Je moet toch wat om t on-topic te houden 🙄
 
Ik ga straks nog ff een toertje doen. De pret km teller staat inmiddels op ruim 3.000 en daar komt de komende weken nog wel wat bij want we hebben vakantie. In de afgelopen 20 jaar nog nooit zoveel in NL gereden. Eindelijk eens waar voor mijn wegenbelasting geld..
 
Ik rij bijna iedere dag van het jaar Jan
Dus is het motorrijden,ook in corona tijd,niet meer zo spannend

On topic ,veel plezier in de motor file allemaal en goed zwaaien hoor 👍
Kijk uit voor oudjes en wielrenners🤗
 
Ik rij bijna iedere dag van het jaar Jan
Dus is het motorrijden,ook in corona tijd,niet meer zo spannend

On topic ,veel plezier in de motor file allemaal en goed zwaaien hoor 👍
Kijk uit voor oudjes en wielrenners🤗
Have fun 👍, ik laat t hok ook lekker staan vandaag,t is best 👍
 
Gister nog lekker stukkie gereden, 8 uur vertrokken, binnendoor richting Afsluitdijk.
Huphup door het noordhollandse even een wielklem opgehaald bij een gezellige mede-forummer, via mooie weggetjes weer de dijk over en 350 pret km’s later weer thuis.
45B2B5BE-6F8A-43CC-A019-E5E562E02CF7.jpeg
 
Gister nog lekker stukkie gereden, 8 uur vertrokken, binnendoor richting Afsluitdijk.
Huphup door het noordhollandse even een wielklem opgehaald bij een gezellige mede-forummer, via mooie weggetjes weer de dijk over en 350 pret km’s later weer thuis.
Bekijk bijlage 1507275

Mooie GPZ, precies dezelfde kleurstelling als de twee die ik vroeger gehad heb.
 
Zondag : circuit dag.
Gisteren weer eens een dagje circuit.
Vandaag zuid limburg 👍

IMG-20200607-WA0013.jpeg


IMG-20200608-WA0015.jpeg
 
Dit geld ook voor de wielrenners....


Met het aannemen van een motie van PGP, CDA en VSP om de overlast van het verkeer in het Heuvelland terug te dringen, zal in overleg met alle Heuvellandgemeenten – inclusief Maastricht – getracht worden een “balans te vinden tussen toerisme en recreatie”. De fractie Algemeen Belang sloot zich tijdens de beraadslagingen aan bij de overige drie fracties. De VVD-fractie stemde tegen de motie.

Gedrag is onderwerp van gesprek
Wethouder Claudia Bisschops was blij met de motie. Zij legde uit dat in de laatste weken overleg met de Heuvellandgemeenten is geweest over de overlast van motoren. Het gedrag van rijders van motoren zal in de toekomst onderwerp van gesprek zijn. Niet alleen het gedrag maar ook het geluidsvolume van de motoren is inzet voor een nieuwe balans.

Geen wegen afsluiten
Tijdens de lock-down periode tussen medio maart tot en met medio mei is de overlast van motoren duidelijk geworden. Ook bij de overige Heuvellandgemeenten. Bisschops zegde duidelijk toe dat er geen wegen zullen worden afgesloten. “Motorrijders betalen ook motorrijtuigenbelasting”, betoogde ze. De bedoeling is dat alle gemeenten in het Heuvelland de overlast gaan aanpakken. De gemeente Gulpen-Wittem heeft reeds een dergelijke motie aangenomen.
Belangrijk uitgangspunt wordt de leefbaarheid van de inwoners van Zuid-Limburg, naast hun gezondheid en de natuur.

Bron: TV Valkenburg
 
Korte rit van 70km ofzo, lekker weer en weinig verkeer. Wel met een slakkengangetje onderweg maar ik had de knop al omgezet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan