Rijden jullie nog pret-kilometers tijdens corona-crisis

Vanmiddag nog een half tankje fossiele brandstof de lucht ingejaagd.
Onderweg nog geluncht bij herberg Oud Holset.Altijd fijn daar.
 
Vandaag retourtje Postbank gedaan.
Lekker rustig geprutteld🤗
IMG_20200615_144747.jpg
img_20200615_144702-jpg.1512859
IMG_20200615_132640.jpg
IMG_20200615_132634.jpg
 

Bijlagen

  • IMG_20200615_144702.jpg
    IMG_20200615_144702.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 54
Nou...Amme nooit niet dat ik thuis blijf...mijn leven bestaat anders enkel uit werken en thuis zitten en volgens mij is ons land niet in oorlog al lijkt het aan alle kanten zo...ik ga er dus zonder enige twijfel op uit.
De Pan heeft z’n onderhoud net weer gehad en is er dus weer klaar voor.
Vrouw achterop, thermos en broodjes in de topkoffer en we kunnen wet op pad.
En natuurlijk de pleerol niet vergeten, ook alle wc’s onderweg zijn dicht.
 
Hou het op "anders" 🤔 💪
Tja als je heel het jaar doorrijdt is het allemaal niet meer zo "spannend" 🙄
Gelukkig voel ik me ook niet aangesproken, die van mij heeft alleen met die sneeuw een paar dagen stil gestaan, maar dat neemt niet weg dat ik nog gewoon geniet van de deze dagen. Spannend is het niet nee, maar een beetje genieten bij gebrek aan beter kan volgens mij geen kwaad, het leven gaat al snel genoeg.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag dinsdag 30 maart was een zonovergoten dag in Nederland. Een dag waarop je een motorrit MOET maken. Ik had om 11.00 uur afgesproken bij Theo (zeer bekend in de VmaxClubHolland). Hij pakte deze keer niet zijn Moto 6.5 (die hij ook heeft), maar de Vmax “Anniversary’ (waarvan er maar 5 in Nederland zijn). Vanuit Amsterdam de provincie Noord-Holland in gereden langs de mooiste plaatsen als Marken, Volendam, Edam en alles wat daar tussen zit. Uiteindelijk in Hoorn een lekker pauze genomen aan de haven. Via andere binnendoor wegen terug naar Amsterdam waar Theo om 4 uur een afspraak had. Vandaar weer huiswaarts en uiteindelijk totaal 270 kilometer gereden. HEERLIJK!



Unknown-3.jpeg
Unknown-2.jpeg
Unknown.jpeg
Unknown-1.jpeg
Unknown-4.jpeg
 
En dan die troep laten slingeren. :(

Wel netjes opruimen. Neem een poepzak mee en thuis in de container. Ik zie hier te veel van die shit liggen op de Veluwe.
Pleepapier laten slingeren vind ikzelf ook verschrikkelijk, sowieso troep achterlaten.
Voor vertrek even goed leegschijten 😉.
Ik snap mensen niet die troep achterlaten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan