Rijden met dit koude weer?

Rijden met dit weer:

  • Doe ik gewoon, is prima verantwoord

    Stemmen: 37 28,5%
  • Verantwoord als je rustig aan doet

    Stemmen: 88 67,7%
  • Hmm ik twijfel...

    Stemmen: 0 0,0%
  • Doe het zelf niet, het is onverantwoord!!

    Stemmen: 0 0,0%
  • Doet het zelf niet, het is veuls te koud!!

    Stemmen: 5 3,8%

  • Totaal aantal stemmers
    130
Ik rij ook nog dagelijks woon-werk, braaf rustig aan.. en zaterdags als het een beetje redelijk is ga ik ook nog wel een blokje om. Maar "scheuren" is er niet echt bij... dat gaat echt niet, als ik zo rij zoals in de zomer, en met klaverblaadje rijden en zo, dan ga je gegarandeerd plat... Maar als je een beetje kalm aan doet lijkt mij er weinig aan het handje..
 
Ben toch maar gewoon op de motor gegaan, heeerlijk. 's Avonds terug was het warmer dan 's ochtends heen :) Maar de kou doet me niks, het gaat me om de veiligheid en daar was niks mis mee gisteren. Woei :}
 
Gisteren toch een tochtje gemaakt van ca 200 km, niets aan het handje. Afentoe even stoppen voor een bakkie bij een dealer. En even rondneuzen best leuk.

Ik rij alleen niet als het glad is, kou kan je je op kleden. :]
 
Ik geef toe dat de lente en de zomer lekkerder is maar er is niks mis met dit weer. Lekker iedere dag w-w rijden, geen last van files :)
[me]Spider moet wel toegeven dat ze blij is met haar koektrommeltje, dat is wel lekker voor het sporten en de kroeg (beiden dik 60km heen en terug)...[/me]
 
Ik moet elke dinsdag naar school toe voor mijn werk. En dat gaat gewoon op de motor. Anders ben ik 2 uur meer onderweg met de trein.

Lekker in het leer, thermopakje eronder van mijn werk. Ok de pinlock helpt heel erg en de koude vingers van de zomerhandschoenen neem ik erbij.

[me]GSX-Reinier vind dat dat ook zijn charmes heeft.[/me]
 
:( :( :( :( :(
ik hier al 'n heel verhaal aan het tikken geweest, druk op "posten", -> "kan de pagina niet laden"->gans m'n tekst kwijt :(
ik zei dus ongeveer:

een fiets dient om te rijden,weer of geen weer,de baan op ermee.
bla,bla, zolang je maar goed ingepakt bent, zeer voorzichtig bent in de bochten bij glad wegdek, en niet te veel gaat "bumperkleven".
blaalaa, m'n moto(cb500s ;) ) zal slechts enkele dagen Moeten blijven staan, en dit is wanneer er 'n heel dikke sneeuw-laag op het wegdek ligt, dan neem ik m'n auto,of bus, er kunnen nog verschillende dagen zijn dat ik met auto of bus ga(school) maar dan is het gewoon omdat ik eens goesting heb in blik-vervoer.

en nu plees werk, ja jamjaaaaaaa.... *D gelukt
:^
Het is toch nog niet koud geweest :? (zoveelste topic hierover trouwens :Z ).
 
Ik geef toe dat de lente en de zomer lekkerder is maar er is niks mis met dit weer. Lekker iedere dag w-w rijden, geen last van files :)
[me]Spider moet wel toegeven dat ze blij is met haar koektrommeltje, dat is wel lekker voor het sporten en de kroeg (beiden dik 60km heen en terug)...[/me]
D'r moet toch wel een kroeg dichterbij te vinden zijn :?

[ontopic]
Lekker met de motor w-w verkeer, hoogstens een beetje mistig maar nog lang niet koud.
 
Op woensdag 03 december 2003 16:52 schreef Kofferrek het volgende:D'r moet toch wel een kroeg dichterbij te vinden zijn :?
Vast wel maar mijn stamkroeg, waar ik al dik 12 jaar aan de bar en op de dansvloer hang, zit helaas wat verder weg... Maar niet voor lang meer, ik ga weer terug naar mijn oude woonplaats en dan is het nog maar 3 kilometer *D
 
Vast wel maar mijn stamkroeg, waar ik al dik 12 jaar aan de bar en op de dansvloer hang, zit helaas wat verder weg... Maar niet voor lang meer, ik ga weer terug naar mijn oude woonplaats en dan is het nog maar 3 kilometer *D
Beter, bijna kruipafstand :9
 
Ik rijd gewoon het hele jaar door, behalve als het glad is.

Tegen kou kan je je kleden, goed pak, thermische isolerende sokken, binnnenhandschoenen, helmmuts. Als het te koud is voor een lange rit, onderweg een bakkie koffie ergens pakken. Persoonlijk record: -17 Celcius ca. 90 km zonder stop.

Ik ben wel aan het overdenken om handvatverwarming aan te schaffen ;)
 
Ben zo'n arme sloeber die geen koekblik kan betalen :)
Moet dus dagelijks 160km woon-werk. En neen, openbaar vervoer is geen optie als je in the middle of nowhere werkt. Auto zou ook geen optie zijn, de reistijd gaat dan goed richting 2 uur of eroverheen als het tegen zit. Op de motor maar een uurtje....

Viva la moto :]
 
ja tuurlijk blijf ik rijden

goed inpakken en lekker rustig de weg op.

kmoet ook met dit weer bezorge dus maakt voor mij niet uit.
 
ik zag vanmorgen iemand op een zzr zich lekker soepel :X door het verkeer heen wurmen in een mooie pantalon, grijse sokjes en mooi gepoetste lakschoentjes.
Die zal het wel koud gehad hebben })
 
Het is toch nog helemaal niet koud?? rij gewoon in leren jas/broek/t-shirt net als in de zomer..

Perfecte dag vandaag.. nog aardig wat motorrijders gezien trouwens tussen Heerhugowaard en Beverwijk
 
stug doorrijden, istie tenslotte voorgemaakt.
alleen bij ijzel zal ik hem laten staan '(
ik vond het vandaag heerlijk weer om te rijden, heb weer met een grijns van oor tot oor op mijn "nieuwe" gtr1000 gezeten
 
Terug
Bovenaan Onderaan