rijden met een kater

Op woensdag 12 december 2001 14:22 schreef Skoezie het volgende:
Heb zelf al een jaar of 8 m'n rijbewijs en ben in die tijd wel geteld 1 x gecontrolleerd op alcohol. Was afgelopen vrijdag. Is toch te triest voor woorden. Rij heel wat disco's, feesten ed af op vrijdag en zaterdag, maar geen agent te bekennen.

Ik heb nu zo'n zes jaar mijn rijbewijs en word elke keer gecontroleerd als ik op zaterdagavond (of een willekeurige avond) uit de stad kom. Als ik rijd drink ik niet, dus kan met gerust hard blazen. Dan word mijn auto volledig gecontroleerd op verzekerin, keuring, belasting enz. En dan kan ik weer doorrijden. Ligt aan de auto denk ik (weet ik wel zeker). Toyota Celica 1989!!!!!
 
Nog een tip: Als je jezelf helemaal kaal wil zuipen en de volgende dag gewoon wil werken (kan natuurlijk) moet je bij de marine gaan werken.
Je zuipt tot je rose olifantjes ziet komt aan boord en gaat naar bed. De volgende dag laat je je uit je bed vallen, stapt onder de douche, weet niet meer dat je gedouched hebt, kleed je aan loopt tien meten naar je werk en heb de rest van de dag om wakker te worden. Geen hond die raar opkijkt als je binnen komt lopen met bloeddoorlopen (net open)ogen :? , een peuk in je bek en koffie in je hand.
Weet ik toevallig, heb ik ergens gehoord.
 
Nog een tip: Als je jezelf helemaal kaal wil zuipen en de volgende dag gewoon wil werken (kan natuurlijk) moet je bij de marine gaan werken.
Je zuipt tot je rose olifantjes ziet komt aan boord en gaat naar bed. De volgende dag laat je je uit je bed vallen, stapt onder de douche, weet niet meer dat je gedouched hebt, kleed je aan loopt tien meten naar je werk en heb de rest van de dag om wakker te worden. Geen hond die raar opkijkt als je binnen komt lopen met bloeddoorlopen (net open)ogen :? , een peuk in je bek en koffie in je hand.
Weet ik toevallig, heb ik ergens gehoord.

Een oud marine gezegde is niet voor niet dat een zware alcoholist bij de marine een gezellige drinker is....
 
Zouden ze een keer moeten testen: hoeveel alcohol heb je nog in je bloed the morning after?

Volgens mij kunnen ze er nog op pakken. Daarnaast rij je minder geconcentreerd en dat is zowiezo niet veilig.
 
Voor het verhaal dat je van verschillende drankjes door elkaar zieker wordt, heb ik vooralsnog het wetenschappelijke bewijs niet van kunnen vinden.

Ik heb hier geen wetenschappelijk bewijs voor, maar af en toe wel een lichamelijk bewijs. Als ik weer eens met vrienden de kroeg in ben gedoken en het loopt "uit de hand" ... of zou het toch gewoon door overmatig alcohol (mis-)bruik komen? :P
 
Op woensdag 21 augustus 2002 12:15 schreef Black Storm het volgende:
je laat je uit je bed vallen, stapt onder de douche, weet niet meer dat je gedouched hebt, kleed je aan loopt tien meten naar je werk en heb de rest van de dag om wakker te worden. Geen hond die raar opkijkt als je binnen komt lopen met bloeddoorlopen (net open)ogen :? , een peuk in je bek en koffie in je hand.
Weet ik toevallig, heb ik ergens gehoord.

hmm zo kom ik elke dag op m'n werk aan ;) , maar dan wel zonder de alcohol :P :P , ik lig graag in m'n nest 'smorgens maar de wekker stoort me altijd ;)
 
op de grote stuntrit had ik ook een enorme kater. Ik was wel blij dat we regelmatig stopten en dat ik dan wat kon drinken (drooooogggggge strrrot).

Wijn drinken is niet mijn sterktste punt en vooral niet als je het gaat combineren met spelletjes zoals ezelen.

Maar ik heb de dag gelukkig overleefd!
 
hmm zo kom ik elke dag op m'n werk aan ;) , maar dan wel zonder de alcohol :P :P , ik lig graag in m'n nest 'smorgens maar de wekker stoort me altijd ;)
Jij bent niet veel anders dan ik ben.
Erg traag in de ochtend, alles moeilijk te herkennen, ogen alsof ze droog zijn.
Collegas die wel eens vragen , ben je ziek ?
Nee, ik word langzaam wakker :z
 
Jij bent niet veel anders dan ik ben.
Erg traag in de ochtend, alles moeilijk te herkennen, ogen alsof ze droog zijn.
Collegas die wel eens vragen , ben je ziek ?
Nee, ik word langzaam wakker :z

Ik denk dat jij blij moet zijn dat je niet mijn collega bent. Ik ben 's ochtends altijd direkt vrolijk/lawaaiïg als ik uit bed stap... Op de zaak dus helemaal :)
 
Khad me gister voorgenomen om vandaag te gaan rijden, maare toen ik wakker werd leek het me geen goed idee. Echt een kater (eerder een jachtluipaard) van hier tot tokyo en weer trug |( .
Dan kan je beter in je bed blijven liggen. Of wat minder doen met uitgaan, maarja he.
 
Ik ben iemand die me echt houdt aan "Rij alcoholvrij". Sterker nog, als ik ergens op visite kom en er wordt me een biertje aangeboden zeg ik al nee... Ben absoluut niet verslaafd aan alcohol. Kan alcohol wel waarderen. Als ik uitga lust ik graag een biertje, maar ik blijf er absoluut vanaf als ik nog moet rijden binnen de komende paar uur na consumptie.

Geldt dus ook voor de kater... Zie ik eigenlijk ook als een soort dronkenschap. Je concentratie is in ieder geval sterk verminderd. Da's precies wat dronkenschap ook doet. Maakt in mijn ogen dus weinig verschil.

En ik hou helemaal niet van :r na te veel gedronken te hebben...

Nou moet ik heel eerlijk zeggen dat ik zo af en toe in m'n koekblik ook half in slaap zat te vallen na een (bizar) lange dag werken... Toen had ik nog geen airco. Weken achter elkaar lange dagen maken in de zomer... Slecht slapen... Dan is je concentratie ook heel ver te zoeken...

En aan al die :( agenten die op snelheid controleren: :j Ga beter op alcohol controleren ofzo! Maar ga niet de held uithangen omdat ik lekker aan het :] ben...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan