rijden met een kater

Boom Boom

MF veteraan
9 jul 2001
4.238
0
Amsterdam
Ik zuip regelmatig door de week. En soms ook wel iets teveel. Als ik dan gewoon naar werk toe moet kom ik vaak wat later en voel ik me regelmatig kut. Koppijn, slecht concentreren en moe.

Nu heb ik gelukkig nog geen baan waarvoor ik nog een eind moet gaan rijden met de auto of motor, maar die heb ik miv januari dus wel.

Hoe ervaren jullie rijden met een kater? Ik heb het regelmatig gedaan, maar besef dan wel dat ik niet goed bezig ben. Je bent nog half dronken omdat je lichaam de alcohol nog niet heeft verwerkt. Op de motor blijf je wel wakker, maar in de auto met airco val je bijna in slaap (is elke autorijder die ik tegenkom dan gewoon dronken :) )
 
Ik ga nooit dronken rijden. Ach ik ben ook zelden dronken, heb niet echt een alcohol behoefte, is wel eens lekker maar ik ben niet verslaafd en hou liever controle over de zaken he ;)

Veel dronken mensen zijn zelfs zielig, gaan agressief doen, of domme dingen zeggen, maargoed, dat terzijde.

Maaruh zorg maar dat je niet al te bezopen in een auto gaat zitten, want je valt ECHT IN SLAAP ja in een heerlijk warme autootje :) Heb ik zelfs last van in een auto zonder airco maar wel met de verwarming op 100%.


EDIT:
Maaruh om even goed in te gaan op je vraag. Met een kater blijf ik natuurlijk lekker in bed he, dan ga je toch niet werken voor je baas? Dan voel je je kut en dan moet je nog eens kutter gaan voelen door slaafje van de baas te spelen!
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het wel lekker met een poes achterop ! Meestal zuip ik op donderdagavond en zaterdagmiddag -avond en dan kan ik lekker de volgende dag uitslapen
 
ik heb het niet over dronken rijden, maar over the day after. De ochtend dat je klote wakker word, je logge lichaam onder de douche parkeert, je even later zonder afdrogen aankleed, sigaretje opsteekt en naar buiten loopt zonder schoenen aan (had ik vanochtend en is niet fijn), dan nog beseffen dat je sleutels binnen liggen en gaan bellen of je vriendin hem even open wil doen (had ik vanochtend en is niet fijn), op werk aankomen en beseffen dat je nog naar bier en rook ruikt.

Dat dus!
 
Ik blijf lekker in bed liggen. Zo vaak ben ik niet meer TE dronken. Als ik erg veel drink heb ik meestal de dag erna toch al vrij. Beetje plannen ;)

Ik zou het mezelf nooit vergeven als ik met mijn duffe hoofd iemand dood/invalide zou rijden.
 
ik heb het niet over dronken rijden, maar over the day after. De ochtend dat je klote wakker word, je logge lichaam onder de douche parkeert, je even later zonder afdrogen aankleed, sigaretje opsteekt en naar buiten loopt zonder schoenen aan (had ik vanochtend en is niet fijn), dan nog beseffen dat je sleutels binnen liggen en gaan bellen of je vriendin hem even open wil doen (had ik vanochtend en is niet fijn), op werk aankomen en beseffen dat je nog naar bier en rook ruikt.

Dat dus!

Ja sorry heb zelf een kater, ik bedoelde ook met een kater gaan rijden ;) Hehehe ik tik vaak dingen in die ik niet bedoel. hmmmz ;)

Nee maar je voelt je als je gaat werken dan de HELE DAG klote. lig je in bed, dan is het redelijk snel voorbij. en ik zuip dus niet door de week, maar ook alleen in het weekend, wanneer ik weet dat ik brak in bed kan liggen tot m\'n vriendin me eruit schopt. Gelukkig is dat in het weekend dan ook vaak pas ergens in de middag :)
 
Op woensdag 12 december 2001 11:48 schreef Ohjajoh het volgende:
Ik heb gelukkig niet vaak een kater, maar als ie opkomt.. even lekker uitwaaien op het strand in de middagpauze lost veel op..

En op de motor heb ik eens met een kater gezeten en toen reed ik een spiegel van een auto.. dus dat doen we ook niet meer.. :+

Dat zal wel z\'n verdiende loon zijn. Of stond de auto geparkeerd? :)
 
Komt eigenlijk nooit voor, want in principe drink ik alleen in het weekend. Door de weeks kan wel eens heel incidenteel voorkomen, maar dan alleen als ik een verjaardag of zo heb. Ik weet van mezelf dat ik dan de volgende ochtend niet m\'n bed uit kan komen, dus dan heb ik het na een paar biertjes wel bekeken. Vroeger dacht ik altijd van, ha fijn weekend dus zuipen, maar het kan me eerlijk gezegd niet meer bekoren. Beetje zonde van de poen, bewaar ik liever voor wat anders ;) Heb wel vaak genoeg gehad dat ze me \'s morgens niet aan moesten houden, anders werd ik alsnog op de bon geslingerd.

Laatst nog met een maat op stap geweest, maar door een communicatiestoring geen slaapplaats. Dan maar in de auto dachten we. \'s morgens vroeg ineens getik op het raam. De politie :( Buurtbewoners hadden even gebeld omdat ze het niet vetrouwden. Ik m\'n raampje verder los, agent gelijk van, jullie leven nog? Mooi, maar eerst maar ff niet rijden, want dat ruik ik zo wel. Je wordt bedankt l*llo! Dan maar verder knorren...
 
Niks is lekkerder dan met een wattig hoofd even uitblazen op de motor. Voorzichtigheid is geboden want echt scherp ben ik dan niet meer en wheelies maken kan ernstige duizeligheid veroorzaken...
 
heb ik ook vaak gedaan. Gewoon slapen in de auto als je een feestje hebt gehad. Is niet lekker.
\'s ochtends word je erg klote wakker en heb je enorme spierpijn van het ongemakkelijk liggen. De geur krijg je niet meer uit de auto en een ontbijtje is standaard: de mac
 
heb ik ook vaak gedaan. Gewoon slapen in de auto als je een feestje hebt gehad. Is niet lekker.
\'s ochtends word je erg klote wakker en heb je enorme spierpijn van het ongemakkelijk liggen. De geur krijg je niet meer uit de auto en een ontbijtje is standaard: de mac

Haha ranzig een mac ontbijt. Om die geur uit de auto te krijgen kan je natuurlijk altijd wat sterretjes in een pvc buis doen met wat watten erin en die in je auto leggen in een bakje, zodat niet je bekleding in de fik vliegt. MAargoed, dan heb je een nog smerigere lucht in je auto.

Ik hoorde dat vanille suiker overal in je auto gooien wel hielp (later wel de stofzuiger er overheen natuurlijk).
 
heb ik ook vaak gedaan. Gewoon slapen in de auto als je een feestje hebt gehad. Is niet lekker.
\'s ochtends word je erg klote wakker en heb je enorme spierpijn van het ongemakkelijk liggen. De geur krijg je niet meer uit de auto en een ontbijtje is standaard: de mac

Klopt als een bus. Wouten waren weg. Ik starten en naar de mac. Daar ff puinhoop gemaakt. Zat idd wel een week met die dranklucht in de wagen. Niet echt tof.
 
een tip: Wunderbaum!

Niet laten hangen als je gaat slapen, maar gewoon \'s ochtends erin en de lucht is zo verdwenen.
 
mij zul je niet betrappen met een half dronken kop op een motor!!!

ook niet met alcohol achter het stuur trouwens!!!


Wil toch liever nog een paar jaar op deze aardkloot rondlopen
 
mij zul je niet betrappen met een half dronken kop op een motor!!!

ook niet met alcohol achter het stuur trouwens!!!


Wil toch liever nog een paar jaar op deze aardkloot rondlopen

Moet je maar eens opletten hoeveel mensen het wel doen. Idioten |( Word gewoon te weinig op gecontrolleerd...
 
Heb zelf al een jaar of 8 m\'n rijbewijs en ben in die tijd wel geteld 1 x gecontrolleerd op alcohol. Was afgelopen vrijdag. Is toch te triest voor woorden. Rij heel wat disco\'s, feesten ed af op vrijdag en zaterdag, maar geen agent te bekennen.
 
Met een echt hevige kater op de motor is niet echt aan te bevelen...
Ik moest s een keer op zondag naar m\'n werk toe, met een zeeer hevige kater, bijna tijger eigenlijk, reed op de motor door 3 rode stoplichten zonder het te merken. :z
FF later stond er een politie-auto naast me, vroeg waar ik mee bezig was.
Toen ze m\'n gezicht zagen, mocht ik doorrijden.
Ze dachten dat ik net wakker was.
Had er wat meer verkeer geweest had ik waarschijnlijk onder een auto gelegen.
Niet meer doen dus. :P
 
Laatst bewerkt:
Heb zelf al een jaar of 8 m\'n rijbewijs en ben in die tijd wel geteld 1 x gecontrolleerd op alcohol. Was afgelopen vrijdag. Is toch te triest voor woorden. Rij heel wat disco\'s, feesten ed af op vrijdag en zaterdag, maar geen agent te bekennen.
In dat boerendorp van jou rijden ze allemaal wel dronken rond ja.

Een paar vrienden van me zijn een keer voor de gein ingehuurd door een manager bij de heineken. Ze hadden een lijst gekregen met nummerborden, een bord met daarop alcoholcontrole en een pet opgedaan. Als er dan iemand op vrijdagavond vanuit de borrel naar huis ging werd die 200 meter later opgevangen en kregen ze een briefje met daarop de groeten van die manager. Erg grappig, maar natuurlijk erg dom van die gasten om wel te gaan zuipen en rijden.
 
Ik blijf meestal maar in m\'n nest liggen als ik een kater heb :z maar het kan erg lekker zijn om je duffe kop te laten uitwaaien op de motor. Met alcohol op rijden komt nog niet eens in me op, iedereen die ze pakken met alcohol op moeten ze permanent het rijbewijs afpakken :( . Maar ja, dan moeten ze inderdaad wel eens een keer gaan controleren :j
 
Ik heb wel eens met me zatte klotuh op een scooter gereden.Ik rijd voortaan zonder alcohol en als ik me die dag erna ook nog niet lekker voel dan blijf ik lekker in me nest liggen.
Als ik motor of auto rijd zit er geen drup alcohol in mijn bloed.
 
ik begin er niet aan
heb heel afentoe wel is gedwongen moeten rijden naar een avond door zakken en is niet mijn idee
mannn wat word je daar moe van als je in de auto zit :z :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan