rijden omgeving eindhoven

hanzyline

MF'er
21 mrt 2002
60
1
valkenswaard
zijn er in de omgeving van eindhoven nog meer leuke bochten om te rijden
ik weet dat er bij best-west zijn
en ik weet van het racerondje eindhoven
maar zijn er nog meer in die omgeving
:? :? :? :? :? :? :?
 
waar blijft ie nou?
slotje.gif
 
Mijn rondje wat ik regelmatig tracht af te leggen:

Veghel, Mariahout, Lieshout, Son en Breughel, Best, St. Oedenrode, Schijndel, Heeswijk-Dinther, Veghel.

Vooral de stukken Lieshout-Son en Breughel, Best-St. Oedenrode en Schijndel-Heeswijk Dinther zijn erg :9~
 
Dat race rondje heb ik nog eens lang, lang geleden beschreven. Het zou me niks verbazen als er niet veel meer van klopt..
 
Redelijk dichtbij:
*Vliegveld eindhoven
*Boxtel naar Schijndel (en dan vooral het laatste stukje voor Schijndel)

Verder weg:
*Zeelandse dreef van Zeeland naar Schaijk
*Weg van Zeeland naar Grave
*Weg van Zeeland naar Langenboom
*Mill-Haps-Milsbeek-Breedeweg-Groesbeek
*Schwarzwalder Hochstrasse
 
Redelijk dichtbij:
*Vliegveld eindhoven
*Boxtel naar Schijndel (en dan vooral het laatste stukje voor Schijndel)

Verder weg:
*Zeelandse dreef van Zeeland naar Schaijk
*Weg van Zeeland naar Grave
*Weg van Zeeland naar Langenboom
*Mill-Haps-Milsbeek-Breedeweg-Groesbeek
*Schwarzwalder Hochstrasse
Je bent de Schwarzwaldertalerstrasse vergeten :P :P :P :P
 
Redelijk dichtbij:
*Vliegveld eindhoven
*Boxtel naar Schijndel (en dan vooral het laatste stukje voor Schijndel)

Verder weg:
*Zeelandse dreef van Zeeland naar Schaijk
*Weg van Zeeland naar Grave
*Weg van Zeeland naar Langenboom
*Mill-Haps-Milsbeek-Breedeweg-Groesbeek
*Schwarzwalder Hochstrasse
Dank. :}

Aan de reacties te zien hier moet ik dit rondje toch eens gaan rijden! :]
 
Jongens, wacht tot het iets warmer is, en dan ga mee naar de Nordschleife. 100 km bochten tot aan de Ring.
:9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9
 
Jongens, wacht tot het iets warmer is, en dan ga mee naar de Nordschleife. 100 km bochten tot aan de Ring.
:9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9

Ben nu toevallig een route aan het uitzetten voor de motorclub. Dwars door de Eiffel. Heb je toevallig iets op papier staan?
 
Jongens, wacht tot het iets warmer is, en dan ga mee naar de Nordschleife. 100 km bochten tot aan de Ring.
:9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9
Mwah.. voordat ik daarop rondrijd zijn we nog wel een hele tijd verder. Ik heb er een paar weken geleden nog een crash aan den levende lijve (als passagier in de auto) mogen meemaken. Niks aan het handje, maar als het mot de motor was geweest...
 
Laatst bewerkt:
Ook op de wegen rond Eindhoven moet je opletten. Mijn overbuurman in Sint-Oedenrode (waar ik vroeger woonde) heeft zichzelf op de motor doodgereden op het stukkie naar Best. En op dat stuk heb ik ook een keer een jonge gozer uit een BX gezaagd zien worden (en daarna gelijk de lijkenwagen in).
En op de rotondes op de structuurweg rond Schijndel heb ik laatst nog met veel spectakel een kerel met een Blade gelanceerd zien worden (zie eerder topic ergens).
 
En op de rotondes op de structuurweg rond Schijndel heb ik laatst nog met veel spectakel een kerel met een Blade gelanceerd zien worden (zie eerder topic ergens).

Krijg je ervan als je nooit motorrijdt en dan asociaal hard met een blade op een rotonde aankomt.

Nee, ik ga geen namen op www zetten.
 
Krijg je ervan als je nooit motorrijdt en dan asociaal hard met een blade op een rotonde aankomt.

Nee, ik ga geen namen op www zetten.

Ow, je kent het verhaal. Ik zag het gebeuren en ben de eigenaar van de motor gaan halen (zal geen namen noemen) terwijl mijn maten zich over het verkeer en die gozer ontfermde.
Die gast was echt lekker bezig, geen beschermende kleding en dan zo tekeer gaan met een Blade om vervolgens 500m (!!!!) na vertrek snoeihard te crashen |( ...
 
Ow, je kent het verhaal. Ik zag het gebeuren en ben de eigenaar van de motor gaan halen (zal geen namen noemen) terwijl mijn maten zich over het verkeer en die gozer ontfermde.
Die gast was echt lekker bezig, geen beschermende kleding en dan zo tekeer gaan met een Blade om vervolgens 500m (!!!!) na vertrek snoeihard te crashen |( ...
Ik ken dit verhaal niet.. hoe is het met de bestuurder afgelopen?
 
Ik ken dit verhaal niet.. hoe is het met de bestuurder afgelopen?

Te goed, ik betwijfel of hij er iets van geleerd heeft.

De blade had blijkbaar alleen wat schuifschade, terwijl hijzelf een verkeersbord ramde.

BTW is wel een erg lekkere bocht naar die rotonde toe.
 
Laatst bewerkt:
Te goed, ik betwijfel of hij er iets van geleerd heeft.

De blade had blijkbaar alleen wat schuifschade, terwijl hijzelf een verkeersbord ramde.

Dat is toch wel goed om te horen, want ik was bang dat hij zijn rug had gebroken. En zo gingen de ambulancebroeders ook met hem om. Toen ik de bult op zijn rug zag en wat er van dat verkeersbord over was, keerde mijn maag zich even om :r .
Bij ons was de stemming er ook uit en we zijn dan ook maar naar huis gegaan '( . Behoorlijk ontnuchterend om een grote sterke kerel te zien spartelen en schreeuwen als een klein kind. Schraal ventje als ikzelf zou er niet zo goed vanaf zijn gekomen ;) .

(P.S. inderdaad lekker stukje om te rijden ook de rotondes zijn superstrak }) , weg ligt er nog niet zo heel lang)
 
Laatst bewerkt:
zijn er in de omgeving van eindhoven nog meer leuke bochten om te rijden
ik weet dat er bij best-west zijn
en ik weet van het racerondje eindhoven
maar zijn er nog meer in die omgeving
:? :? :? :? :? :? :?

Als ik ff lekker wil toeren rijd ik meestal langs de Zuidwillemsvaart richting het zuiden, bij Nederweert (of een brug eerder) het kanaal over en karren maar. Veel leuke wegen, leuke bochten en bijna geen flitskasten! Het valt mij echt op dat er in Limburg nog weinig van die palen staan, tenminste waar ik vlieg. :]

Wel opletten langs het kanaal, daar hebben ze me al 2 keer proberen te "laseren", op zaterdagen.
2 keer niet gelukt trouwens, haha :+

En binnendoor van Eindhoven naar Tilburg vind ik ook wel goed te rijden. :9

Maar voor de snelwegbochten ga ik meestal toch naar Best!
 
Laatst bewerkt:
Ben nu toevallig een route aan het uitzetten voor de motorclub. Dwars door de Eiffel. Heb je toevallig iets op papier staan?

Daar kan ik je wel aan helpen waarschijnlijk. Mail maar als je info wil. capoeirist@hotmail.com
 
Als ik ff lekker wil toeren rijd ik meestal langs de Zuidwillemsvaart richting het zuiden, bij Nederweert (of een brug eerder) het kanaal over en karren maar. Veel leuke wegen, leuke bochten en bijna geen flitskasten! Het valt mij echt op dat er in Limburg nog weinig van die palen staan, tenminste waar ik vlieg. :]

Wel opletten langs het kanaal, daar hebben ze me al 2 keer proberen te "laseren", op zaterdagen.
2 keer niet gelukt trouwens, haha :+

En binnendoor van Eindhoven naar Tilburg vind ik ook wel goed te rijden. :9

Maar voor de snelwegbochten ga ik meestal toch naar Best!

Limburg is :} binnen door ook kwa flitskasten. Vergis je echt niet in mobiele kasten.. hebben ze me al keertje mee genaaid.

En idd langs het kanaal..

Wat ook erg leuk is is de binnen door weg van weert naar ell en dan zo naar thorn en naar wessem en zo.. heeeel veel bochten en en wegen met veel gras erom heen en dus heel overzichtelijk.. let wel op het houten brugje wat je tegen komt :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan