Rijden omgeving Friesland 29/30 maart '03

ik heb nog geen mail gehad

graag ff reageren als ik voor half 1 nog geen antwoord heb waarom de meeste afhaken dan blijf ik wel in de omgeving assen hangen
 
hmmm hoeveel mensen gaan er eigenlijk nog ???

(en trouwens is er in de buurt van gronignen assen vandaag nog iets te doen ???)

[edit] naar aanleiding van "ZEER TREURIG BERICHT" en "valparij Hellracertje etc" ga ik vandaag maar ff niet rijden ..... eerst maar eens een beetje bezinnen.[/edit]
 
Laatst bewerkt:
IKBENGEK, het heeft hiermee te maken:

zeer treurig bericht

;(


ik las het al, ik blijf daarom ook weg uit friesland vandaag





Op zondag 30 maart 2003 12:05 schreef webdude het volgende:
hmmm hoeveel mensen gaan er eigenlijk nog ???

(en trouwens is er in de buurt van groniignen assen vandaag nog iets te doen ???)


niet dat ik weet maar als je een stukje wil rijden mail dan ff naar ikbengek@home.nl als je voor 1 uur een berichtje achter laat kunnen we nog wat afspreken na die tijd ga ik gewoon ff op circuit kijken volgens mij is er een vrij rijden trainigs dag voor auto's
 
Op het TT circuit? Dus je mag gratis op het circuit rijden?!
:?

nee vrij rijden is meestal door iemand die de baan afhuurt en dan een bedrag vraagt zodatje kan rijden

de vijverberg dag is een keer of 10 per jaar je betaalde toen 400 gulden kon je de hele middag onbeperkt rijden

het vrijrijden toen het een semi permanent circuit was doen ze niet meer , toen kon je nog gratis een rondje rijden en zien hoe hard je ging door die klok die ze hadden staan voor de snelheid
 
Ik kom denk ik wel even naar de Mac om 13:30, maar ik zie wel of ik daarna nog ga rijden.

Sjeez zo'n bericht....

al zou ik naar de mac toe komen ik moet nog omkleden ontbijten etc en dan moet ik wel erg het gas opendraaien om daar om 13:30 te zijn dus ik laat dit keer maar ff schieten
 
niet dat ik weet maar als je een stukje wil rijden mail dan ff naar ikbengek@home.nl als je voor 1 uur een berichtje achter laat kunnen we nog wat afspreken na die tijd ga ik gewoon ff op circuit kijken volgens mij is er een vrij rijden trainigs dag voor auto's

Sorry wordt een ander keertje, las het "zeer treurig bericht" ben iedere keer weer wat van slag als ik lees dat er een motorrijder een naar ongeluk heeft gehad.
Ga vandaag maar ff niet meer rijden.
 
Sorry wordt een ander keertje, las het "zeer treurig bericht" ben iedere keer weer wat van slag als ik lees dat er een motorrijder een naar ongeluk heeft gehad.
Ga vandaag maar ff niet meer rijden.


ik had het al gelezen ik kan je reactie ook begrijpen ik blijf dit keer ook in de buurt van huis
 
Ik heb het bericht gelezen waarom er vandaag niet gereden zou worden, veel sterkte jongens, meer kan ik er niet van maken.

PS, ik heb trouwens wel lekker gereden in het hoge noorden.
 
ik heb me ook wel vermaakt op de verzamel plaat bij het TT Circuit

en op het ciruit zelf er waren een aantal bekenden aan het rijden uitde nationale kampioenschappen
 
Terug
Bovenaan Onderaan