Rijden omgeving Friesland 29/30 maart '03

full
 
full

"Te koop: GSXR600, start wel, rijdt dan 300m en slaat weer af. Lichte kuipschade door eigenaar die hem niet kan vasthouden en die geen stoppies kan maken..."
 
Laatst bewerkt:
Voor diegene die op een foto hier staan en die foto fullsize willen hebben, mail effe dan krijg je hem megagroot opgestuurd. Leuk voor wallpaper ofzo...

Ik ben er zelf trouwens morgen niet bij..ik denk dat er wel meer zijn..

Voor diegenen die morgen wel rijden, veel plezier, en doe in godsnaam voorzichtig aan!
 
(Afbeelding)
"Te koop: GSXR600, start wel, rijdt dan 300m en slaat weer af. Lichte kuipschade door eigenaar die hem niet kan vasthouden en die geen stoppies kan maken..."
Bitch :+

Stoppies gingen wel goed vandaag :9 behalve de laatste dan. :( Het blijft een evenwichtsvoertuig... maar ja, geeft allemaal niks.

Grote dank aan Jurjen en Catrinus, dat ze zoveel tijd en moeite in m'n brommer hebben gestoken :} :} :} , helaas is het nog niet opgelost. Het leek goed te zijn maar na een paar honderd meter begon hij alweer te haperen, en ben met 35/40 (harder wou hij niet, dan verzoop ie) teruggesukkeld binnendoor van Heerenveen naar Sneek, in de kou en dichte mist. Brr.... liever niet weer.

Ik ben er morgen dus ook niet bij, brommer doet het amper. Jammer maar helaas, misschien kom ik nog ff met de auto kijken.

Was verder een leuke dag jongens, lekker gereden.
 
Voor diegene die op een foto hier staan en die foto fullsize willen hebben, mail effe dan krijg je hem megagroot opgestuurd. Leuk voor wallpaper ofzo...

Ik ben er zelf trouwens morgen niet bij..ik denk dat er wel meer zijn..

Voor diegenen die morgen wel rijden, veel plezier, en doe in godsnaam voorzichtig aan!



ja, ik ga ook niet rijden morgen



ps lees goed wat superfrog gepost heeft



Trouwens mooie piccies jarno :)
 
Laatst bewerkt:
Leuke pics :)
En ik krijg de smaak iid steeds meer te pakken door met jullie mee te rijden :)



Wat is er zo slecht aan morgen dat er niet gereden kan worden :?
 
Leuke pics :)
En ik krijg de smaak iid steeds meer te pakken door met jullie mee te rijden :)



Wat is er zo slecht aan morgen dat er niet gereden kan worden :?
Dat hoor je morgen wel...

Als je het eerder wilt weten, mail me ff. Ga ik hier niet op het forum neerzetten.
 
Ik ben er morgen ook niet bij... Een andere keer wel weer.

Voor iedereen die gaat rijden, voorzichtig en kijk uit.
 
Mensen, het lijstje van wie morgen komen is drastisch gereduceerd! Dat heeft zo zijn redenen, de mensen die wel van plan waren te komen mogen me mailen waarom.

Het zou wat lullig zijn als Jaro en Flow een heel stuk rijden en er blijkt (bijna) niemand te zijn. Uiteraard mogen jullie komen maar reken erop dat het niet druk gaat worden!
 
ik kom om 1/2 2 ook wel ff bij de mac op de brommer ,maar ik ga verder niet te rijden ,ik neem ff een time-out.Voor de mensen die wellicht vanmiddag ff meewillen ,ik spreek jullie bij de mac
 
Revolution je hebt mail

PS: iedereen die me duidelijk kan maken waarom er mensen afhaken mag me mailen op
mail.jpg
Thnx iig :)

Denk btw dat ik iig wel ff kom kijken bij de Mac
 
Laatst bewerkt:
Revolutie op een Gixxer die rijdt....zeldzame foto dit...
je moet ook geen stoppies maken op zo'n ding joh! Kunnen ze nie tegen....
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan