Rijden omgeving Friesland 29/30 maart '03

dat is nu precies waar ik bang voor ben. Het laatste stuk van de bocht onderuit gaan, doorschuiven naar de rijbanen en een veertig tons Scania tegenkomen. Nogmaals dank voor de bestuurder van het koekblik, want dit had veel slechter kunnen aflopen.
Mocht je in de herstelperiode je brommer nog niet klaar hebben en toch eens met een tochtje meerijden, dan kan je altijd bij de enige echte ouwe brik achterop.
Dit zijn geloof ik de enige brommers waar je nog redelijk achterop kunt zitten zonder je knieen in de nek te moeten knopen. Als het zover is hoor ik het wel. Je bent welkom en succes met het brommertgeval en jezelf.

Oud Chinees spreekwoord: niet niezen als je staat te pissen.
 
Zo, vanochtend beetje stijf wakker geworden, maar voor de rest gaat het wel. Alleen heeft mijn enkel de kleur overgenomen van mijn motor, zwart dus! '(

Hij is gelukkig al wel iets minder dik :)

Tjsa, idd jammer dat de krant geen melding maakt van het dieselspoor :(
Maar ze hebben in een ding wel gelijk, en dat is dat deze ervaring mij meteen een jaar ouder heeft gemaakt :+ (ben 23 ;) )

Veel plezier met rijden iedereen vanmiddag, het is hier mooi weer, zonnetje erbij! Wel goed uitkijken hé!
 
he superfrog....7.56 is een speciale belgische uitvoering....

ze noemen het ook wel de cop killer uitvoering ( belgisch fabrikaat he ) :+

maar je hebt gelijk.....

Qua patet orbis

wie belt eve de leeuwarder courant op en zegt eve dat ze eens onderzoek moeten
doen ipv maar een stukje te schrijven en mee te doen aan de beeld vorming die
nu weer onstaat..... "zie je wel weer zo'n motorrijder zal wel weer te hard hebben gereden" ipv door dieselspoor van vrachtwagen klinkt heel anders....

ze hebben het nu over strengere examen eisen voor motorrijders.....
laten we het probleem van het verliezen van diesel door vrachtwagens eens aanpakken......

het kan toch niet waar zijn dat ze zomaar wat diesel verliezen... :?

de meeste ongelukken die op het klaverblad H'veen zijn gebeurt hebben de oorzaak
diesel...... sander kan hier over mee praten....

FE
 
Heb zonet een nieuw voorbandje eronder gekregen, een BT012ss, nog maar 20 km mee gereden maar heeft gelijk al lekker veel grip maar eerst toch maar ff voorzichtig aan nog, eerst al die siliconenrommel erafrijden.

Tis hier mooi weer :) :) , lekkere temperatuur, zonnetje erbij, ben om een uur of 13:30 wel in Heerenveen.
 
Morgen toch wel 13.30 Zomertijd 8-) bij de Mac van Heereveen he ?? Anders moet ik daar een uur voor lul wachten verplicht in de zon zitten. :) :)

Edit : Nog even voor de sukkels O-) onder ons, de Mac in Heerenveen ligt aan de A32 (?) en niet aan de A7 toch ? Anders rij ik morgen vol enthousiasme naar Groningen }) })

Alvast bedankt.

:+
 
Laatst bewerkt:
Kan wel iets later worden, ligt er aan hoe laat ik wakker word.

Voordeel van zomertijd: uur minder werken.
 
Morgen toch wel 13.30 Zomertijd 8-) bij de Mac van Heereveen he ?? Anders moet ik daar een uur voor lul wachten verplicht in de zon zitten. :) :)

Edit : Nog even voor de sukkels O-) onder ons, de Mac in Heerenveen ligt aan de A32 (?) en niet aan de A7 toch ? Anders rij ik morgen vol enthousiasme naar Groningen }) })

Alvast bedankt.

:+

Klopt, als je vanaf Joure komt, is het de A32 opdraaien richting Meppel - Zwolle. Je kan dan meteen op de uit/invoeg strook blijven rijden, want je moet er de eerste meteen ook weer af. Dan kom je bij een kruispunt en als je dan naar rechtskijk zie je de Mac al!

@Rev: Haal mij eens van die lijst af, ik kom toch niet jonge :P
 
"zie je wel weer zo'n motorrijder zal wel weer te hard hebben gereden" ipv door dieselspoor van vrachtwagen klinkt heel anders....

het kan toch niet waar zijn dat ze zomaar wat diesel verliezen... :?

de meeste ongelukken die op het klaverblad H'veen zijn gebeurt hebben de oorzaak
diesel...... sander kan hier over mee praten....

FE
Je hebt gelijk. Ik denk er nu even bij na, maar vorig jaar ook een paar onderuit door diesel. Toen ook aan het einde van de bocht trouwens en dat is juist de minste plek om onderuit te gaan in Heerenveen.
We staan weer op scherp allemaal, nu moet Lub er snel weer bij zijn :]

Zal even zien of ik morgen wel kan rijden, ik speelde vandaag de tuinman :( |(
 
Op zaterdag 29 maart 2003 20:22 schreef Sander het volgende:We staan weer op scherp allemaal, nu moet Lub er snel weer bij zijn :]

Zal even zien of ik morgen wel kan rijden, ik speelde vandaag de tuinman :( |(

Ben ik vast vanplan sander, en van TOMS kunnen ze me ook niet weghouden, dan rij ik zekerweten mee!

Morgen rijden Sander, iemand moet toch van het mooie weer genieten ;)
 
Hier zijn ze dan...naast heel veel foto's van gras en bushokjes :? toch nog een paar mooie uitgekozen...
Het zijn er nogal wat, dus modemmers blijf maar weg :) Hier komen ze:
full

"de pits"
 
Laatst bewerkt:
full

"Het racemonster van Garfield...waar hij platter mee kon dan de meesten dachten, en daarmee de :} :} :} verdiende van iedereen!!!!!"
 
Laatst bewerkt:
full

"Random Hero krijgt door zijn ritjes met de MF-posse de smaak steeds meer te pakken :) Goed zo.."
 
Laatst bewerkt:
full

"Een mooi staaltje camerawerk van onze fotograaf Garfield :z Maar ach, dit was best een leuk haaks hoekje toch?"
 
Laatst bewerkt:
full

"De MF-posse, vlak voor het vertrek richting huis...ze zouden nog een keer langskomen die middag.....met een Gixxer die het weer eens niet deed }) "
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan