Rijden omgeving Friesland ZA22 Maart

Jarno is nog steeds op de basis, maar dat wistten jullie wel denk ik. Hij heeft het nogal druk! Vandaag is de kikker trouwens ook voor de 1000 km beurt gegaan. Waarschijnlijk kan ie volgend weekend weer goed gaan blazen! *D
 
moet jij niet naar Braboland ???

:+

Maar ik ben er morgen dus ook niet

misschien op een mooie door de weekse dag
 
Zag ik jullie nou vanmiddag nog rijden ? superbiker & 6gear + nog 2 ?
Ik kwam vanuit wolvega op blauwe R6, en jullie reden naar wolvega toe
Zal uurtje of 3 geweest zijn.

Wou eerst wel komen om half 2 maar nogal drukjes..

- nieuwe laser zit er op, klinkt goe :)
- dremel heeft ze werk gedaan op die taartschep aan de achterkant
 
Zag ik jullie nou vanmiddag nog rijden ? superbiker & 6gear + nog 2 ?
Ik kwam vanuit wolvega op blauwe R6, en jullie reden naar wolvega toe
Zal uurtje of 3 geweest zijn.

Wou eerst wel komen om half 2 maar nogal drukjes..

- nieuwe laser zit er op, klinkt goe :)
- dremel heeft ze werk gedaan op die taartschep aan de achterkant
klopt dat waren wij ik zat op de blauwe R6 als he tgoed is hebben we de hand ook nog naar elkaar opgestoken :)

gR Abe R6
 
Was wel fff leuk vandaag. Je kan dar leuk rijden, vooral die ene afrit (vergeet die Friese naam steeds....). Het klaverblad is voor mij nieuw, geen knietje daar op het asfalt gekregen. Zijn trouwens best snelle bochten!

We hebben nog een leuk dijkje gepakt en een beetje in de buurt gereden. Er is iig maar dan in de regio Almere.....

2 fototjes maar gemaakt:
MAC_Heerenveen_1.jpg

MAC_Heerenveen_2.jpg


Zeker voor herhaling vatbaar, kom vaker buurten daar!
 
Was wel fff leuk vandaag. Je kan dar leuk rijden, vooral die ene afrit (vergeet die Friese naam steeds....). Het klaverblad is voor mij nieuw, geen knietje daar op het asfalt gekregen. Zijn trouwens best snelle bochten!

We hebben nog een leuk dijkje gepakt en een beetje in de buurt gereden. Er is iig maar dan in de regio Almere.....

2 fototjes maar gemaakt:
(Afbeelding)
(Afbeelding)

Zeker voor herhaling vatbaar, kom vaker buurten daar!

Hey Jaro, mooie foto's!
Die ene Friese naam is Tjalleberd... :) :)
Mzzl
 
Was wel fff leuk vandaag. Je kan dar leuk rijden, vooral die ene afrit (vergeet die Friese naam steeds....). Het klaverblad is voor mij nieuw, geen knietje daar op het asfalt gekregen. Zijn trouwens best snelle bochten!




Afslag tjalleberd :)
 
Was wel fff leuk vandaag. Je kan dar leuk rijden, vooral die ene afrit (vergeet die Friese naam steeds....). Het klaverblad is voor mij nieuw, geen knietje daar op het asfalt gekregen. Zijn trouwens best snelle bochten!




Afslag tjalleberd :)


Haha,Ik was eerder... :) :)
 
Ik denk dat ik er wel ff ben...
Onze blauwe vriendjes waren vandaag ook weer actief!!
Morgen opletten dus!!

Ciao!


idd,vandaag(uur of 13:15) ff rustig rondje gereden daar,gezien 2 plicie brommers die daar rondjes reden in omgeving KB,de beruchte bora :r ,en een guncar,die boven op het viaduct op ons zat te wachten :Z
 
tjalleberd ....weer wat geleerd.

Wereldafrit. Ik durfe hem er alleen niet 'in te smijten' en gaf pas in de bocht gas. Moet hem eerst wat vaker nemen om vanaf het begin goed te knieen....komt goed!
 
idd,vandaag(uur of 13:15) ff rustig rondje gereden daar,gezien 2 plicie brommers die daar rondjes reden in omgeving KB,de beruchte bora :r ,en een guncar,die boven op het viaduct op ons zat te wachten :Z

Het begint echt vervelend te worden met die gasten... :(
 
tjalleberd ....weer wat geleerd.

Wereldafrit. Ik durfe hem er alleen niet 'in te smijten' en gaf pas in de bocht gas. Moet hem eerst wat vaker nemen om vanaf het begin goed te knieen....komt goed!

Komt zeker goed!
Had vandaag bijna highsider daar...met koude banden, beetje dom van me :)
 
Mits jullie komen (Jurjen kon niet ;( ), hoe laat dan? Tussen 13:30 en 14:00 bij Mac Heerenveen?

Wil wel graag weten wie er komen, heb geen zin om er alleen te staan dan. :)
 
Ik kom niet, ook al wil ik graag komen, ben bang dat ik om 13:30 nog op de vriendin lig te.... euhmen :)


haha maaruh nogmaals voorzichtig....

oeh wat smaken die beerenburg 7up nog goed he

veel plezier
 
Ik kom niet, ook al wil ik graag komen, ben bang dat ik om 13:30 nog op de vriendin lig te.... euhmen :)


haha maaruh nogmaals voorzichtig....

oeh wat smaken die beerenburg 7up nog goed he

veel plezier
Daar ben je morgen nog helemaal niet toe in staat, met al dat bloed in je alcohol. :+

We zullen aan je denken als wij lekker vonken en jij waarschijnlijk bij je schoonouders op de bank zit. })
 
Terug
Bovenaan Onderaan