Rijden omgeving Friesland ZA22 Maart

Mits jullie komen (Jurjen kon niet ;( ), hoe laat dan? Tussen 13:30 en 14:00 bij Mac Heerenveen?

Wil wel graag weten wie er komen, heb geen zin om er alleen te staan dan. :)



:( ik wil ook rije ;( , maar de verjaardag van m`n dochter is belangrijker ,misschien ken ik er nog ff tussen uit knijpen :P
 
Ik kom niet, ook al wil ik graag komen, ben bang dat ik om 13:30 nog op de vriendin lig te.... euhmen :)


haha maaruh nogmaals voorzichtig....

oeh wat smaken die beerenburg 7up nog goed he

veel plezier



Ik dacht dat jij het hele weekend moest studeren
 
Ik = er ook weer. :)

Leuk ff gespeeld bij Heerenveen en Tjalleberd, Pim (maat van Scarface) kwam ook nog even langs, erg cool (waar was jij Ramon? En Patrick? :X :+ ;) ) en werd op terugweg nog net op tijd gewaarschuwd voor een paar flitshomo's in de berm. |(

Was echt heerlijk weer en heb erg leuk gereden, samen met NewbieR6, Inbox4me, Random Hero en Pim. :)
 
Nou ben weer thuis.

Lekker gereden maar dammit wat moet ik nog boel leren, maar het begin is gemaakt.

stupid.gif


(soz voor dat stupid :+ )

Ben net thuis, en idd lekker gereden, maar ook ik heb nog een boel te leren. Revolution liet ff wat stoppies zien, erg leuk (volgende keer wheelies? ;) heb je één zien doen maar die lukte volgens mij niet helemaal)

Iig, :] was weer super
 
Ik = er ook weer. :)

Leuk ff gespeeld bij Heerenveen en Tjalleberd, Pim (maat van Scarface) kwam ook nog even langs, erg cool (waar was jij Ramon? En Patrick? :X :+ ;) ) en werd op terugweg nog net op tijd gewaarschuwd voor een paar flitshomo's in de berm. |(

Was echt heerlijk weer en heb erg leuk gereden, samen met NewbieR6, Inbox4me, Random Hero en Pim. :)

Ben daar gisteren ook nog geweest en ik geloof dat ik jullie zag staan onder het viaduct. Was daar ook even een paar rondjes aan het rijden (Fireblade '01 rd/w/bl.) met een paar vrienden (rond 14.30).
 
Ben daar gisteren ook nog geweest en ik geloof dat ik jullie zag staan onder het viaduct. Was daar ook even een paar rondjes aan het rijden (Fireblade '01 rd/w/bl.) met een paar vrienden (rond 14.30).

wanneer gaat wij nou touren Rene ?
Tenminste als je niet zult ergeren aan mijn slakkengang '( .

Moet nog veeeeeel oefenen..

zondagmiddag nog langs ruxveense weg gereden ? Stond zon groene container :( .
 
wanneer gaat wij nou touren Rene ?
Tenminste als je niet zult ergeren aan mijn slakkengang '( .

zondagmiddag nog langs ruxveense weg gereden ? Stond zon groene container :( .

Die staat daar regelmatig, is zo'n flitsding (krijg via mijn broer altijd door
waar ze staan te flisten.

Kunnen dit weekend wel stukkie rijde (moet ik wel ff opppas regelen)

ALs je mij ff mail dan krijg je mijn mob.nr.
 
Laatst bewerkt:
Ben daar gisteren ook nog geweest en ik geloof dat ik jullie zag staan onder het viaduct. Was daar ook even een paar rondjes aan het rijden (Fireblade '01 rd/w/bl.) met een paar vrienden (rond 14.30).
Reed jij gistermiddag nog heel toevallig door Oosterend? Daar haalde mij net zo'n Blade in als jij hebt, gingen nog stukje 200+ daarna over zo'n landweggetje (bij Itens), ik achter die Blade aan. Ik reed op m'n SRAD dus, m'n vader reed ook mee op z'n BMW (eindje daarachter).

En volgens mij heb ik jou op het klaverblad wel zien rijden ja :) volgende keer ff stoppen he! 8-)

Enne, Rene en NewbieR6, kom anders van het weekend weer ff naar Heerenveen toe. :)
 
Misschien ga ik a.s. vrijdag ook ff rijde (dan heb ik m'n nieuwe pijp
er ook opgezet en m'n nieuwe pakkie ff 'droog' rijde)
 
Reed jij gistermiddag nog heel toevallig door Oosterend? Daar haalde mij net zo'n Blade in als jij hebt, gingen nog stukje 200+ daarna over zo'n landweggetje (bij Itens), ik achter die Blade aan. Ik reed op m'n SRAD dus, m'n vader reed ook mee op z'n BMW (eindje daarachter).

En volgens mij heb ik jou op het klaverblad wel zien rijden ja :) volgende keer ff stoppen he! 8-)

Enne, Rene en NewbieR6, kom anders van het weekend weer ff naar Heerenveen toe. :)

That was ik inderdaad. Wouter is oke, komen wij ook wel ff (moet ik wel oppas
zien te krijgen)
 
Was wel fff leuk vandaag. Je kan dar leuk rijden, vooral die ene afrit (vergeet die Friese naam steeds....). Het klaverblad is voor mij nieuw, geen knietje daar op het asfalt gekregen. Zijn trouwens best snelle bochten!

Zeker voor herhaling vatbaar, kom vaker buurten daar!

full


Dit zijn ook mijn favoriete bochten van de A7 :)

Volgend weekend ben ik weer van de partij, dit weekend in Branbant geweest te sturen, heb zelfs een haardspelbocht gezien ;) Helaas met klinkers, dus geen lekkere bocht, maar toch een haarspeltbocht! :+ , maar zeker ook lekker gereden :)
 
Op maandag 24 maart 2003 11:24 schreef Revolution het volgende:Reed jij gistermiddag nog heel toevallig door Oosterend? Daar haalde mij net zo'n Blade in als jij hebt, gingen nog stukje 200+ daarna over zo'n landweggetje (bij Itens), ik achter die Blade aan. Ik reed op m'n SRAD dus(eindje erachter), m'n vader reed ook mee op z'n BMW (eindje daarachter).
Ging die Honda te snel voor je :X :9

Was zondag omstreeks uurtje of 15:30 nog even op Tjallebert met GJ. Maar kan net zo goed met m'n schoonmoeder toeren: GJ rijdt een beetje eigenaardig :z sinds hij zijn rijbewijs weer terug heeft..
 
Op maandag 24 maart 2003 12:16 schreef Sander het volgende:Ging die Honda te snel voor je :X :9
Viel wel mee hoor :+ alleen moet toch echt wat aan me vering doen :X , fiets stuiterde alle kanten op, op een hobbelig stukje om zo'n dorpje heen (weet ff de naam niet). Daar ging die Honda gemakkelijker overheen. ;(

Was zondag omstreeks uurtje of 15:30 nog even op Tjallebert met GJ. Maar kan net zo goed met m'n schoonmoeder toeren: GJ rijdt een beetje eigenaardig :z sinds hij zijn rijbewijs weer terug heeft..
Hoezo eigenaardig? :? Nog trager? :+ }) Of schoot hij weer rechtdoor? :X

Ennu, zie de link hierboven, voor komend weekend. O-)
 
Hoezo eigenaardig? :? Nog trager? :+ }) Of schoot hij weer rechtdoor? :X
Gertjan kan wel met LCB samen ritjes gaan maken (op de motor :9 )..
Dan weten jullie genoeg :X

Vering blijft lastig ja...heb het zelf ook..vooral vóór. Blijven proberen en hopen dat de vering een keer goed staat.
 
Gertjan kan wel met LCB samen ritjes gaan maken (op de motor :9 )..
Dan weten jullie genoeg :X

Vering blijft lastig ja...heb het zelf ook..vooral vóór. Blijven proberen en hopen dat de vering een keer goed staat.
Maarreh...meneer Groenesanders... dit weekend ga je wel mee he? :) Zie het andere topic...
 
Terug
Bovenaan Onderaan