Rijden omgeving Harderwijk, Zeewolde, Ermelo, enz

Status
Niet open voor verdere reacties.
volgend jr rij ik hopenlijk ook eens mee...
want ja moe eerst nog mn rijbewijs eens gaan halen hé....


maar dat komt zeker goed...
 
He Daniel, heb ik jou 4sept. gespot bij de rotonde bijn Millingen (ri.Apeldoorn)?
Ik was de rode VTR die naast je reed en naar je schreeuwde. :)

Ik ben trouwens ook een Harderwieker.
MF-sticker op motor en auto ;)

Ja dat moest mijn bike zijn alleen met een andere bestuurder derop :P d8 rifhster :D

Grtzz daniel
 
Daniel, het was erg gaaf. Je wheelys gaan goed. :) Jammer dat de mijne niet zoveel vermogen heeft om het om mijn vermogen te doen.

Ik heb mijn uiterst vermaakt terwijl ik op mijn tank zat naar jullie te kijken, tijdens de rit. :)

Blijven oefenen he, alleen tankje van het koelvloeistof zat te vol, waardoor die leeg liep :X B|
Maar hopen dat het weer snel mooier weer wordt.

Grtzz daniel
 
Mmmm, je brengt me op een idee, misschien die snitzel maar weer in de vriezer en ff bellen zo }) ... neeeeee we zouden gezond eten enzo. :P

Zo heel af en toe heb ik nog wel goeie ideen :9
Maare we kunnen wel x shoarma meeting gaan houden in Harderwijk, gelijk bakkie doen op de boulevard
:] *D

grtzz daniel

enne btw eetse voor straks en waar ga je halen??
 
Zo heel af en toe heb ik nog wel goeie ideen :9
Maare we kunnen wel x shoarma meeting gaan houden in Harderwijk, gelijk bakkie doen op de boulevard
:] *D

grtzz daniel

enne btw eetse voor straks en waar ga je halen??
Nou als we gaan bestellen, wordt het waarschijnlijk kebap van de turk tegenover Dreizen. Maar vanavond wordt het toch snitzel bakken!! Groetjes!
 
Ik heb een hele tijd in Harderwijk gewoond. Woon nu in Dronten. Maar ga zeker een x mee rijden. Toch in de buurt. En ja, ben geboren in Apeldoorn, dus als Phr34k nog eens een leuke route heeft daarzo, hou ik me aanbevolen *D
 
Ik heb een hele tijd in Harderwijk gewoond. Woon nu in Dronten. Maar ga zeker een x mee rijden. Toch in de buurt. En ja, ben geboren in Apeldoorn, dus als Phr34k nog eens een leuke route heeft daarzo, hou ik me aanbevolen *D

Ja komt helemaal goed, rifhster komt ook uit dronten, misschien ken je em wel?
Maar als er wordt gereden komt het hier te staan :D

Grtzz daniel
 
als iemand aankomende zondagochtend niets te doen heeft, om 11 uur vertrekken we (20 VTR-en) vanaf de boulevard }) , voor de VTR-rit.

ff dat glas van het terras eruit blazen ;)
 
Zo heel af en toe heb ik nog wel goeie ideen :9
Maare we kunnen wel x shoarma meeting gaan houden in Harderwijk, gelijk bakkie doen op de boulevard
:] *D

grtzz daniel

enne btw eetse voor straks en waar ga je halen??

mag ik dan lopend komen.... :) :9
want dat is nie zo ver voor mij :P
want ja kan nog steeds nie rijden...
en zal denk ik ook nog wel ff duren ;(
 
He Daniel, heb ik jou 4sept. gespot bij de rotonde bijn Millingen (ri.Apeldoorn)?
Ik was de rode VTR die naast je reed en naar je schreeuwde. :)

Ik ben trouwens ook een Harderwieker.
MF-sticker op motor en auto ;)


Hehehe dat was ik op daniel zijn bike :P dacht al dat ik zijn uitlaat had verloren of zo :X wou nog met je meekomen richting apeldoorn, maar ja was niet me eigen bike, dus verstandig rustig aan gedaan O-)
 
Zakonski komt dus ook uit Harderwijk, en doet graag met van alles mee, is alleen niet zo'n snelheidsmaniak, en moet nog beetje wennen aan de motor. :]


He, dat had ik nog niet eens gezien, maar zoveel Zakonski's kunnen er niet zijn. Nog bij je in de klas gezeten, haha. Geinig! Xi je wel als we een x gaan touren :)
(Oh jah, mijn naam (gewoon) is Gabor.)
 
Heeeee leuk.

Ik kom uit Amersfoort ...wil ook wel eens mee n ritje maken....Motozzie uit Zeewolde (Z750) komt dan misschien ook....hij weet ook leuke routes in de omgeving
 
Piccie van me fietsie

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan