Rijden op het circuit uitgenodigd door HONDA

susy-one

MF'er
30 jun 2003
34
0
Rijswijk
Afgelopen weekend een heerlijk weekend op de :] gehad in Grollo, (waar de hel ligt dat) nou dicht bij Assen en de meeste van jullie kennen dat wel!! :9
Honda had namelijk alle Honda 600RR rijder uitgenodigd om een dag te scheuren op het circuit van Assen. Iedereen mocht een intromeenemen(dat was ik dus)en ik heb werkelijk een top dag gehad, het mindere alleen was dat ik niet mocht rijden, want ik het een YAMAHA en die zal vast olie lekken op de baan, aldus Honda! pffff, goed, die vriend van mij heeft 3 ronde's mogen scheuren en hij vond het te gek, ik vond het al leuk om naar te kijken laat staan als ik een keer mag rijden!
Er was volop te eten en te drinken. Het was een leuke dag!
Nou absoluut voor herhaling vatbaar.
We zijn vrijdag al richting assen vertrokken om eens lekker te ontspannen en we sliepen op een boerderij waar plaaats is voor 11 mensen en achter het huis 't kiphok stond waar wij in mochten! GEWELIDIG!! TOK, TOK,,.. het weer zat ons mee, beetje warm?pfff(het is ook nooit goed he!)Maar wat ik dus even wilde melden is dat ik een erg leuk weekend heb gehad, en zondag was Toppie, ik moet dus zelf maar eens gaan rijden, want alleen maar toekijken is niet zo leuk!

susy-one :)


Nou
 
Terug
Bovenaan Onderaan