Rijden op Zandvoort

Wally82

Rookie
11 apr 2009
27
1
Delft
Beste leden,

Ik ga as maandag voor het eerst op het circuit van Zandvoort rijden.
Nu lees ik dat er DB restricties zijn. Ik heb een GSXR1000 K7 met en compleet Yoshimura systeem eronder. Ik heb verder geen DB killers erbij gekregen. Nu wou ik weten of er überhaupt wel DB killers zijn voor dit uitlaat systeem..
Wie kan mij verder op weg helpen? Ervaringen?
full
 
Ik heb geen ervaringen op zandvoort,wel op zolder(misschien wel strenger).
Men geeft meestal de tip geen gas wisselingen te doen bij de geluidspalen en er zoveel/ver mogelijk vandaan te blijven.
En,in het geval van open uitlaten,het hok niet open te zetten,langs zo'n paal.
Verder weet ik niet of men op zandvoort dynamisch of statisch meet en of men visueel op de uitlaten let.
Veel geluids "overtredingen"komen ook voort uit "race"luchtfilters,houd daar ook rekening mee ,mocht er 1 inzitten.
 
Laatst bewerkt:
Ja ik heb van voor naar achter een compleet Yoshimura systeem. Dus geen katalysator meer en dus alles open.. Ik denk dat ik zozo een DB killer nodig heb.. Maar wie weet waar ik die kan krijgen?
 
Als je de binnen diameter opmeet van de uitgang van de dempers,zullen er vast wel killers zijn die passen,ik denk niet dat de lengtes van andere merken veel zullen verschillen.(anders kun er altijd nog een stuk er vanaf zagen }) )

Hier om je op weg te helpen : ≥ Vind db killer op Marktplaats.nl
 
Laatst bewerkt:
Ik ga ook a.s. maandag via MSL.

95db mag je volgens hun website produceren. Nu ben ik afgelopen zondag wezen kijken en sommige maakte toch echt meer herrie.

Ikzelf heb een 600RR met Leo Vince demper en heb nu mijn standaard demper er maar onder gezet. Zonde van je geld als je van de baan wordt gehaald.

Ik ben wel van plan een db killer aan te schaffen want steeds die demper wisselen is bij mij niet zo makkelijk.

Zoals jouw motor nu is zou ik de moeite niet nemen om daar heen te gaan :)