Rijden over ijs

Flanky

MF veteraan
15 mrt 2003
1.066
1
Groningen
full


Zijn er mensen op het forum die deze winter de nederlandse primeur willen maken met rijden over ijs? Is het al een officiele sport in nederland? *D Zoja, waar wordt er gereden?

En je profiel-arme banden kunnen een 2de leven krijgen! Heeft er iemand een idee van de benodigde spikes, boutjes moertjes? Dan heeft iedereen meteen een handleiding om te knutselen.
 
Wat aangepaste foto's van zijn motor:
Op zaterdag 14 december 2002 16:04 schreef AcXeller het volgende:
U vraagt wij draaien ;)

full

Op zaterdag 14 december 2002 18:24 schreef maXXzz het volgende:
Nou..... ben weer opgewarmd... Nadat ik op m'n reet gevallen was in het water bij het motor-dreggen Was m'n hele broek stijfbevroren. BRRRRRR.... Maar het was echt de moeite!
Mark: :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
Om het af te leren hier nog een paar foto's:
full
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me rete gaaf flanky! oud barrel opzoeken, spikes eronder en richting finland!

Iceroadracing camp

info en pics : www.algonet.se/~ice-r-r/

The iceroadracing camp here is now open for visitors and does not exist anywere else in the world. Iceroadracing is an invention for high quality training for roadracing pilots worldwide. Iceroadracing gives the pilot training possibilitys that is'nt possible on asfalt tracks. Iceroadracing extreamly fun, easy too learn and safe(even for beginners). That's why The Iceroadracing camp here in Sweden is open for groups/individuals to visit. We put toghether a program that fits You with: place to stay, food, wintersports/activitys no matter You are here for pleasure, business or as world champion.

Contact us for make Your reservation for this winter!
 
Iceroadracing camp

info en pics : www.algonet.se/~ice-r-r/

The iceroadracing camp here is now open for visitors and does not exist anywere else in the world. Iceroadracing is an invention for high quality training for roadracing pilots worldwide. Iceroadracing gives the pilot training possibilitys that is'nt possible on asfalt tracks. Iceroadracing extreamly fun, easy too learn and safe(even for beginners). That's why The Iceroadracing camp here in Sweden is open for groups/individuals to visit. We put toghether a program that fits You with: place to stay, food, wintersports/activitys no matter You are here for pleasure, business or as world champion.

Contact us for make Your reservation for this winter!

lijkt me wel gaaf!! als het ook voor beginners is...
 
Op dinsdag 09 december 2003 13:39 schreef Flanky het volgende:Iceroadracing camp

info en pics : www.algonet.se/~ice-r-r/

The iceroadracing camp here is now open for visitors and does not exist anywere else in the world. Iceroadracing is an invention for high quality training for roadracing pilots worldwide. Iceroadracing gives the pilot training possibilitys that is'nt possible on asfalt tracks. Iceroadracing extreamly fun, easy too learn and safe(even for beginners). That's why The Iceroadracing camp here in Sweden is open for groups/individuals to visit. We put toghether a program that fits You with: place to stay, food, wintersports/activitys no matter You are here for pleasure, business or as world champion.

Contact us for make Your reservation for this winter!

Op dinsdag 09 december 2003 13:42 schreef SeatsnifferDre het volgende:lijkt me wel gaaf!! als het ook voor beginners is...
 
Waar blijft Mark TT??

Post ie hier nog wel es, of heeft ie zijn nick veranderd
 
Nee hoor, still alive en regelmatig op MF te vinden (ook postend ;) )

Maar eh, voor de vrijwilligers, die banden van mij kan je overnemen en zelf een keertje proberen op het ijs te rijden. Maten zijn 180 en 120 (in 17 inch). Dan kom IK kijken O-)

Mijn volgende keer is op een bevroren meer in Zweden met die organisatie. Iemand zin om mee te gaan? 8-) Dan weet ik zeker dat ik boven het ijs blijf :X
 
Het Engels iig wel... :X

Leuk, tot je eraf glijdt en met je been langs die spikes gaat. Zijn die gasten er voor verzekerd? Of is het dan jammer maar helaas?

Yeah right, en wat als je met je fiets op het circuit onderuit gaat en de fiets OP je krijgt?!!! :Z

Die fiets zal harder wegschuiven op ijs dan jijzelf, een dodemansknop kan uitkomst bieden, echter zal het wil nooit zomaar ineens stilstaan.

Het is gewoon een kwestie van geluk hebben dan, zoiets KAN je simpelweg niet voorzien. Garanties krijg je never NOOIT. Maar daar staat wel een kick van hier tot Tokyo tegenover O-)

Maar als je er ZO over denk, dan moet je zoiets dus NIET gaan doen :X . Van bangepoeperts is de wereld nog nooit wijzer geworden, van pioniers wel :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan