rijden rond nijkerk

He Lientie jij hebt dit topic geopent maar waar ben je nu zit je Update nog steeds pannekoeken te voeren, straks past ie niet meer in zijn helm. ;)
 
o nee sorry die r6 wil Lientie voor der verjaardag hebben maar dat weet Update nog niet nou bij deze dan (heb ik nu je cadeau verklapt sorry ) *D *D *D
[/quote]

Dat heb je goed onthouden!!! :P
ik ga d'r wel een keertje op rijden, als dat mag... ben ik ook al blij hoor! :] :]
 
He Lientie jij hebt dit topic geopent maar waar ben je nu zit je Update nog steeds pannekoeken te voeren, straks past ie niet meer in zijn helm. ;)

Ik was werken... Moet toch iemand nu het geld binnenbrengen!! hihi
Met Dennis gaat het al een stuk beter, dus vanavond kan ie gewoon een stukie taart mee eten! :9
 
ben eigenlijk verplicht om aankomend wwekend mee te rijden he! *D *D
Ik hoop dat ik jullie een beetje kan bijhouden, als jullie net zo zo rijden als bier drinken dan hoef ik me nergens zorgen om te maken *D *D







(de soes loopt niet zo lekker, houd in beneden de 3000 toeren :( :( )
 
ben eigenlijk verplicht om aankomend wwekend mee te rijden he! *D *D
Ik hoop dat ik jullie een beetje kan bijhouden, als jullie net zo zo rijden als bier drinken dan hoef ik me nergens zorgen om te maken *D *D







(de soes loopt niet zo lekker, houd in beneden de 3000 toeren :( :( )

Zondag dan maar word wel mooi weer en dat bij houden zal je wel moeite mee hebben, Lientie zei dat je als een slak reed :X :X
 
Zondag dan maar word wel mooi weer en dat bij houden zal je wel moeite mee hebben, Lientie zei dat je als een slak reed :X :X

klopt ik rij inderdaad als een slak, maar ik heb ook al gehoord hoe jullie rijden dus dat lijkt me geen enkel probleem, om jullie bij tehouden/voor te blijven *D *D

**edit**
zal ik met de motor komen of met de scooter :X :X :X
 
klopt ik rij inderdaad als een slak, maar ik heb ook al gehoord hoe jullie rijden dus dat lijkt me geen enkel probleem, om jullie bij tehouden/voor te blijven *D *D

**edit**
zal ik met de motor komen of met de scooter :X :X :X


Ik zou de step onder het stof vandaan halen lijkt me nog geen probleem dan :z
Kom vanavond wel ff kijken of we hem moeten opvoeren :] :]
 
dat lijkt me een goed idee *D
tot vanavond

Zo weer thuis om 1.15 uur lekker door gereden ,thuis gekomen oom agent achter mij '( uw auto is niet gekeurd. Kan niet ben zelf keurmeester zal ik toch wel een keer gedaan hebben :? . Niet dus reed al meer dan een jaar rond |( .Nou daar krijgt u dan een bekeuring voor, o dat is de eerste dit jaar valt mee maar wel 95 euri :( Maar goed hebben nog wel lekker shourma gegeten :9
 
Zo weer thuis om 1.15 uur lekker door gereden ,thuis gekomen oom agent achter mij '( uw auto is niet gekeurd. Kan niet ben zelf keurmeester zal ik toch wel een keer gedaan hebben :? . Niet dus reed al meer dan een jaar rond |( .Nou daar krijgt u dan een bekeuring voor, o dat is de eerste dit jaar valt mee maar wel 95 euri :( Maar goed hebben nog wel lekker shourma gegeten :9

Da's ook niet echt handig he? Was je echt niet blond??? :9 :9
 
Zo weer thuis om 1.15 uur lekker door gereden ,thuis gekomen oom agent achter mij '( uw auto is niet gekeurd. Kan niet ben zelf keurmeester zal ik toch wel een keer gedaan hebben :? . Niet dus reed al meer dan een jaar rond |( .Nou daar krijgt u dan een bekeuring voor, o dat is de eerste dit jaar valt mee maar wel 95 euri :( Maar goed hebben nog wel lekker shourma gegeten :9

prutser :X :X :X :X
ach je hebt toch vakantie, kan je gelijk effe je eigen koekblik keuren





wel weer k*t van die centen :( :(
 
Was enorm gezellie gister :}

Beetje laat thuis :(
Maar ja, je moet er wat voor over hebben. Rond 2 uur in slaap gevallen.
Om 5.45 ging de wekker weer. Was toch best nog wel brak.

Volgende x maar deze kant op. Kunnen jullie evt. blijven slapen.
Avond ervoor lekker eten. Onder het mom van verlaat cadeautje oid :P

Heb btw nog ff gekeken toen die agenten die zaklamp op Yamapino zijn bolletje schenen. Hij is niet blond :X :P
 
Hahaha! Maarre... Toyota's, die hoef je toch helemaal niet te keuren? :P
Kun je gewoon de motorkap van dichtlassen })
 
He He bijna vrijdag gaan we weer toeren in zwollywood *D
Lekker nieuwe route hopen dat de navigator zijn werk goed doet ;)

Zal voor de zekerheid maar een kaart meenemen :] :]
 
He hallo wakker worden moet wel gereageert worden anders gooit spider er een slotje op :)


En dat betekent niet door 1 persoon straks denken ze nog dat ik in me zelf zit te lullen zo oud ben ik niet :X :X :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan