rijden rond nijkerk

Zo weer thuis rondje zwolle en omstreken 400 km verder :9~ v max gespot en deze keer geen bekeuring *D *D

En ff op lientie der motor gereden mooi hoor een 2 cilinder :] :] :]
 
En hoe beviel het Lientie op zo'n R6 :?
Is ze nu een beetje aan het :9~

Ze is nu helemaal verliefd op de R6, maar ze kreeg wel last van haar polsen :( :(
maar qua rijgedrag *D *D *D *D tja wat wil je ook een GPZ500 uit 1987 of een R6 uit 2004....maar ze is wel een fantastische ervaring rijker *D *D


Zondag 10.45 is wel ergggggg vroeg, dat wordt dus een rustige zaterdag avond :( :(
ik laat het nog wel effe weten

tot zondag
 
Zo weer thuis rondje zwolle en omstreken 400 km verder :9~ v max gespot en deze keer geen bekeuring *D *D

En ff op lientie der motor gereden mooi hoor een 2 cilinder :] :] :]

Voor een B(r)ike uit 1987 is het een leuke begin fiets :) :) maar is volgend jaar wel toe aan een iets jongere bike *D
 
Ze is nu helemaal verliefd op de R6, maar ze kreeg wel last van haar polsen :( :(
maar qua rijgedrag *D *D *D *D tja wat wil je ook een GPZ500 uit 1987 of een R6 uit 2004....maar ze is wel een fantastische ervaring rijker *D *D


Zondag 10.45 is wel ergggggg vroeg, dat wordt dus een rustige zaterdag avond :( :(
ik laat het nog wel effe weten

tot zondag

Vroeg :? Zal ik een jurkje voor je meenemen :9
Als het tegenzit 1 van de laatste warme zondagen dit jaar. Rijden dus :)

BTW Yamapino belt zaterdag ff ivm zaterdagavond :)
 
Ze is nu helemaal verliefd op de R6, maar ze kreeg wel last van haar polsen :( :(
maar qua rijgedrag *D *D *D *D tja wat wil je ook een GPZ500 uit 1987 of een R6 uit 2004....maar ze is wel een fantastische ervaring rijker *D *D


Zondag 10.45 is wel ergggggg vroeg, dat wordt dus een rustige zaterdag avond :( :(
ik laat het nog wel effe weten

tot zondag

Dat is een uur eerder en voor jullie het kleinste stukkie *D *D *D
maar bel je morgen nog ff voor zaterdag avond plannen ok
 
He He bijna vrijdag gaan we weer toeren in zwollywood *D
Lekker nieuwe route hopen dat de navigator zijn werk goed doet ;)

Zal voor de zekerheid maar een kaart meenemen :] :]

Dat navigeren is best goed gekomen toch?
Ik vond het erg gezellie en heb zin in de BBQ vanavond!
Had weinig tijd om ff te reageren maar ga mijn best weer doen het bij te houden! O-)

Zondag weer toeren rond Nijkerk!!! Wie zin heeft, Ga gezellie mee!!! :] :] :]
 
Al right, ik zal topic in de gaten houden en tot morgen! 8-)

We vertrekken om 11.15 bij de benzinepomp langs de A12 richting Utrecht thv De Meern. Het gaat om de BP pomp. We verzamelen op de parkeerplaats.

Wie gaan mee?

Svijf
Yamapino
Update
Lientie
 
We vertrekken om 11.15 bij de benzinepomp langs de A12 richting Utrecht thv De Meern. Het gaat om de BP pomp. We verzamelen op de parkeerplaats.

Wie gaan mee?

Svijf
Yamapino
Update
Lientie

Ga jullie vanaf Nijkerk? Kan ik dan vanaf Nijkerk met jullie meerijden?
 
Ga jullie vanaf Nijkerk? Kan ik dan vanaf Nijkerk met jullie meerijden?

Nog ff voor het slapen gaan snel op MF kijken :)

Update en Lientie overnachten in Waarder bij Svijf. Dus helaas geen vertrek uit Nijkerk. Dit ivm met de bbq van afgelopen avond.

Als je toch plannen hebt om te komen, kan je ook naar AC restaurant de Meern komen. Laat het aub wel ff weten dan. Anders gewoon bij de BP pomp die ik eerder noemde :)
 
Nog ff voor het slapen gaan snel op MF kijken :)

Update en Lientie overnachten in Waarder bij Svijf. Dus helaas geen vertrek uit Nijkerk. Dit ivm met de bbq van afgelopen avond.

Als je toch plannen hebt om te komen, kan je ook naar AC restaurant de Meern komen. Laat het aub wel ff weten dan. Anders gewoon bij de BP pomp die ik eerder noemde :)

Morge luitjes, kun je mij misschien vertellen hoe ik bij de BP kom? Ik rij nl. nooit over de A12.....
 
Nou dat was mijn dagje wel...

Helaas onderuit gegaan... :( :(
Heb em mooi in de berm kunnen leggen ,dus de schade viel mee! Kapotte spiegel en een aangetast ego!!! |( |(

Voor iedereen die mee was, bedankt voor de goede zorgjes en tot gauw bij de Mega Meeting!!! Zit dan helaas achterop, maar ben er zeker bij! :] :]
 
Nou dat was mijn dagje wel...

Helaas onderuit gegaan... :( :(
Heb em mooi in de berm kunnen leggen ,dus de schade viel mee! Kapotte spiegel en een aangetast ego!!! |( |(

Voor iedereen die mee was, bedankt voor de goede zorgjes en tot gauw bij de Mega Meeting!!! Zit dan helaas achterop, maar ben er zeker bij! :] :]
Beter motor die schade heeft dan jij.
Succes met je ego ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan