rijden rond nijkerk

Lientie

MF'er
23 apr 2003
222
0
Zwolle
Vandaag wezen rijden rond Nijkerk, Garderen enzo...
Erg aan te bevelen!

Het gezelschap was dan ook wel erg gezellie!
Had wel wat verwacht te horen hoor...
Grote verhalen vanmiddag, Dennis maar wachten op berichten... haha

Binnenkort maar eens fijntjes overdoen! :] :] :]
 
Heeeeee Lientie,

was zekers gezellie weer vanmiddag :)
Lekker ge :] en lekker gegeten :9

Gauw maar weer afspreken. Update dan ook maar meenemen. Was zonder hem ook gezellie hoor :P

Nog chinees gegeten? Wij thuis patatjes.

C U dinsdag. (als het goed is)
 
Ja tis leuk rijden hier! :}

[me]**Lara** is import en is zeer gelukkig dat ze in dit mooiste stukkie van NL mag wonen *D [/me]
 
Als het aan mij ligt is het dinsdag groot feest... maar ja dat hangt weer van zo'n domme doos van een docente af... Ja ik heb niet zulke geode ervaringen met haar dus dat zit niet mee!

Ik hou je op de hoogte!

Dennis gaat zeker mee de volgende keer. Hij is gek op bochtenwerk dus vandaag had hij zich ook zeker vermaakt!

Ik heb maar pannenkoeken gemaakt, die kon dennis aan kleine stukjes wel eten.
Moet goed voor hem zorgen he? hihi
 
Als het aan mij ligt is het dinsdag groot feest... maar ja dat hangt weer van zo'n domme doos van een docente af... Ja ik heb niet zulke geode ervaringen met haar dus dat zit niet mee!

Ik hou je op de hoogte!

Dennis gaat zeker mee de volgende keer. Hij is gek op bochtenwerk dus vandaag had hij zich ook zeker vermaakt!

Ik heb maar pannenkoeken gemaakt, die kon dennis aan kleine stukjes wel eten.
Moet goed voor hem zorgen he? hihi

Dus hij is eindelijk van het astronautenvoer af :}
Nu nog ff stoppen en afkicken van al die dope :9
 
We hebben je niet gezien :?
2x in Nijkerk geweest vandaag. Rond 1 uur en rond 16.45
Ik reed voor het eerst na mijn operatie weer motor (hoevelaken naar nijkerk) maar verder ging niet '(
We zijn verder gereden met mij achterop naar Elburg en terug naar nijkerk waar ik weer op mijn witte ros ben gestapt om terug naar huis te rijden...

Veel motoren gezien, maar door snelheid geen stickers kunnen ontdekken O-)
 
Volgende keer ben ik ook weer van de partij *D *D *D
lijkt me wel gezellig om een estukje te toeren/racen *D *D
 
Vandaag wezen rijden rond Nijkerk, Garderen enzo...
Erg aan te bevelen!

Het gezelschap was dan ook wel erg gezellie!
Had wel wat verwacht te horen hoor...
Grote verhalen vanmiddag, Dennis maar wachten op berichten... haha

Binnenkort maar eens fijntjes overdoen! :] :] :]


Was seker gezellie, ja Update volgende keer mee mooie bochten :]
Grote verhalen ach wat zal ik zeggen dat je je eerste wheely had :X
Doen we nog eens over ja als het weer mooi weer is :}
 
Als het aan mij ligt is het dinsdag groot feest... maar ja dat hangt weer van zo'n domme doos van een docente af... Ja ik heb niet zulke geode ervaringen met haar dus dat zit niet mee!

Ik hou je op de hoogte!

Dennis gaat zeker mee de volgende keer. Hij is gek op bochtenwerk dus vandaag had hij zich ook zeker vermaakt!

Ik heb maar pannenkoeken gemaakt, die kon dennis aan kleine stukjes wel eten.
Moet goed voor hem zorgen he? hihi


Hopen dat die DOOS niet op MF zit *D *D
mmmmmmmmm pannekoeken verwen hem maar lekker gaat ie helemaal niet meer rijden O-)
 
Svijf? Jij ook in Nijkerk? :P
Ben vandaag nog in Nijkerk geweest, samen met een vriend van me z'n Mille ophalen })

Ps: de ZX9R gaat niet door hoor!
 
Ik reed voor het eerst na mijn operatie weer motor (hoevelaken naar nijkerk) maar verder ging niet '(
Maar je heb iig weer een stukkie kunnen :] Dat lijkt me toch wel
full
.

Toch?

Of niet dan?
 
Svijf? Jij ook in Nijkerk? :P
Ben vandaag nog in Nijkerk geweest, samen met een vriend van me z'n Mille ophalen })

Ps: de ZX9R gaat niet door hoor!

Yep, zo kom je nog eens ergens :)

Weet je al welke het gaat worden? Of doe je nog even rustig aan?
Verstandig naar mijn idee, die 9 laten gaan :)
 
Weet nog niet welke het nu gaat worden hoor. Een ZX9R rijdt in ieder geval wel goed, dus dat blijft een optie. En verder, tsja.. Je moet ergens tegenaan lopen. Heb niet echt een voorkeur, als het maar wel flink sportief is 8-)
 
Weet nog niet welke het nu gaat worden hoor. Een ZX9R rijdt in ieder geval wel goed, dus dat blijft een optie. En verder, tsja.. Je moet ergens tegenaan lopen. Heb niet echt een voorkeur, als het maar wel flink sportief is 8-)

Heb nog een mooie R6 te koop uit 2003 voor 9000 euri weet niet welke prijsklasse je zoekt anders nog een fireblade uit 1993 kost 3750 euri



O nee sorry die r6 wil Lientie voor der verjaardag hebben maar dat weet Update nog niet nou bij deze dan (heb ik nu je cadeau verklapt sorry ) *D *D *D
 
Laatst bewerkt:
He fellows, ik kom ook wel eens in Nijkerk (ouders wonen daar) zal ik een keertje met jullie mee kunne rijden?

Gr.

The Don
 
Terug
Bovenaan Onderaan