Rijden, sleutelen of poetsen?

Waar beleef je het meeste plezier aan?

  • Rijden

    Stemmen: 47 88,7%
  • Poetsen

    Stemmen: 2 3,8%
  • Sleutelen

    Stemmen: 4 7,5%

  • Totaal aantal stemmers
    53
Ik poets mn motor meestal om de 500km. Poetsen vind ik nie zo leuk maar wel noodzakelijk. Maar ben dan meestal wel trots dat ie er weer mooi bij staat *D

heb dus maar op rijden gestemd
 
Als ik de ketting smeer wil ik wel eens wat vet van de achtervork afhalen.
Verder rijden :]
 
Nu wij een eigen huisje hebben met de motoren in de schuur was en poets ik de motor vaker dan je jaren voorheen.
Maar ik ga liever rijden dus ik heb op rijden gestemd.
's winters wordt tie nu super grondig gewassen en gepoetst.

PS hoezo achterstallig poetsonderhoud:
VFR_poetsenall2.jpg



VFRiendelijke groetuh
Speedy
 
http://www.motorvision.nl/ezinearchief/ezine27.html (Wat een originele poll!)


....rijden!!!!


(Vul je onze poll ook ff in?)
 
Poetsen, alleen het woord al. B|

Jammer genoeg wil mijn schoonmaakster de motor niet voor mij poetsen, dus ben ik genoodzaakt het zelf te doen. Maar dan ook maar één keer per verlof en niet meer. Meestal vlak voor dat ik weer weg moet en de motor weer eens een maandje stil staat. 8-)
 
Poetsen, wasda? Gewoon in een flinke regenbui rijden, dan spoelt de meeste klei er wel vanaf })
 
Rijden allicht , poetsen ehhhhhhhmmmmm alleen als het echt nodig is.
 
De motor heb ik zelf voor nr. 1. Mocht er iemand zijn in regio Nieuwegein die onderdeel 2 heel leuk vind dan mag die dat melden. Ik bezorg hem werk en hij houd mij veilig op de weg :+
 
ook maar rijden gestemd. Poetsen is niet zo vaak nodig omdat ik 'm alleen maar voor mijn plezier hebt en hij komt dus ook de deur niet uit als de wegen niet absoluut droog zijn. Sleutelen is ook leuk (als alles meezit :) )
 
Uiteraard rijden, inmiddels staat nu 102.000 km op de teller. Heb wel afgelopen week de motor grondig gepoetst en nu al op stal gezet. Heb afgelopen jaar al genoeg kilometers gemaakt, denk rond de 7500km, en vind het eigenlijk wel goed zo.

Komende winter wordt de motor opgehaald voor een grote beurt en dan kunnen we volgend jaar weer mooi wat kilometers ermee maken.
 
Rijden!
Poetsen hooguit een paar keer per jaar, meestal voor de winter poetsen en pekelbestendig maken en na de winter de pekelrotzooi en de rest er weer afspuiten/ poetsen.
Sleutelen: amper.

tlh
 
Hmm, het is meer een combi denk ik bij mij:

bezit van de motor: 50% van de lol
Kijken naar de motor: 20% (langs lopen en stiekem "ha lieverd" zeggen)
poetsen/onderhoud: 15%
Rijden: 15% (hoewel ik dat dagelijks doe)

Mazzel,

Roland
 
vuil op de motor is ook een beschermlaag... en de motor is om te RIJDEN, niet om te poetsen (dan hadden ze het motorblok niet hoeven uitvinden) en ook niet om aan te sleutelen, daarvoor hebben ze italiaanse en amerikaanse motoren uitgevonden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan