Rijden vandaag?

'kGa zometeen alleen een stukkie rijden,vanmiddag met een stel niet M-Fers richting Zuid Beijerland.

Gistermiddag stuk Linge route gereden.Is errug gaaf om zo eens een weekendje een motor te huren.
(Eerste keer sinds m'n examen)

'kDurf 't nog niet aan om met jullie te rijden,'kga 't dan toch proberen bij te houden daar ken ik me eigen te goed voor.

Dusss,dat wordt een ander keertje voor mij.
 
Moet nog gaan kijken naar een nieuwe helm plus evt. slot (als het goed is is Motorport open en heeft kortingen), dus het zou pas vanmiddag worden (ook omdat Spider iemand gaat uitleggen hoe je een ketting spant, en die komt daar speciaal voor langs), zal effe kijken waar ik heen ga. Ga me nu nog niet vastleggen.

Misschien Zutphen, ben ik nog niet geweest, is een keer eens wat anders.
 
Moet nog gaan kijken naar een nieuwe helm plus evt. slot (als het goed is is Motorport open en heeft kortingen), dus het zou pas vanmiddag worden (ook omdat Spider iemand gaat uitleggen hoe je een ketting spant, en die komt daar speciaal voor langs), zal effe kijken waar ik heen ga. Ga me nu nog niet vastleggen.

Misschien Zutphen, ben ik nog niet geweest, is een keer eens wat anders.
Doen!
 
Wie gaat er straks nog ff rijden omgeving Leerdam/Geldermalsen/Culemborg....??

FF stoppen met verven en frisse lucht, ben high van de verfdampen onderhand.

03042003
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vandaag 100 km door Duitsland en Nederland gereden....moet zeggen dat ik me in Duitsland toch wel vrij asociaal heb gedragen :9
 
Lekker de hele dijk voor mezelf gehad op 3 fietsers en 2 auto's na.

Alleen stond de zon een beetje laag op de terug weg :) :)
 
Vandaag ging ik naar Utrecht binnendoor en laatste stuk snelweg met een lekkere bocht naar links bij de afrit op A27.
Ben binnendoor tussen Soest en Soesterberg nog wel ingehaald door een Duc. Was jij dat Iceman?! :)
 
Ik heb de dijk zo'n 15 minuten van huis, dus de afgelopen dagen na het werk effe lekker gereden.

Trouwens fijn om te horen dat je weer op de motor kan iceman.
 
Terug
Bovenaan Onderaan