Rijden zo hard als ie kan!

gromm

MF'er
27 feb 2002
139
0
Utrecht
Als je zo'n snelle fiets hebt, dan denk ik dat je ook wel eens keer het gas echt helemaal wil open draaien. Ik hoef natuurlijk niet te vragen of je dat gedaan hebt, ik ben meer nieuwsgierig naar:
Wat was je top?
Waar in NL heb dit gedaan?
 
Iets over de 200 op de teller (202 ofzo). Is ook normaal voor een Bandit 600 N...

Meestal wil hij niet verder dan 180.
 
ga ook wel es wat harder... op de a50 en de a2 gaat het wel es 180+, overdag als je de snelle controleurs beter kan zien. snachts meestal iets getempter.

in duitsland onder duisburg al 200 plus, maar met volle bagage is het niet zo heel leuk, dan begint m'n hond(a) te kwispelen, en dat is niet zo goed voor de wegligging... :?
 
Dat was natuurlijk niet in Nederland, want daar mag het niet :+

Abschlussdeiche 220, harder gaat ie nog niet '(

En andere wegen :)
 
270 op teller tegen de begrenzer aan lekker in het rood

om 4u smorgens op de E19 Antwerpen Brussel })
 
290 op de teller, maar die geeft veel te veel aan door kleiner voortandwiel.

Echte top zal rond de 250 liggen.

Maar het staat wel leuk op de teller :)
 
210 op de A18. Ik weet niet precies wat de top is. Geloof iets van 230 maar er zitten nieuwe dempers op en een nieuwe chip in dus dat kan afwijken.
 
Is volgens mij al meerdere keren gevraagd, maar blijft leuk om te melden:
325kmh in Duitsland :)
 
snelheid: volgas met suzuki gsx-r 750
locatie: waar het maar kan })
 
150 op een 25kw GS500e
en 120 op mijn XR.
Waar? : waar het kan.
Hoogste snelheid ooit gereden op een motor? 170 ;( Ja zielig he.. het is wat met 25kw. En die 170 reed ik op de lesmotor.
De magische grens van 200 moet ik dus nog halen.
 
Als je zo'n snelle fiets hebt, dan denk ik dat je ook wel eens keer het gas echt helemaal wil open draaien. Ik hoef natuurlijk niet te vragen of je dat gedaan hebt, ik ben meer nieuwsgierig naar:
Wat was je top?
Waar in NL heb dit gedaan?

235 voor de RF plaats: woonwijk, 30 km zone.
 
Top: 260 op provinciale weg van Geldermalsen naar Leerdam :? :? .
Echte top weet ik nog niet, maar dat zal niet zo heel lang meer duren hoop ik.
 
Tja... boven de 150 waai ik van m'n Intruder af, dus snelheidsrecords op de motor zal ik nooit halen.

Wel boven de 200 op circuit Zandvoort in een Lotus Elan en waarschijnlijk (teller deed het niet *D ) boven de 200 in een Lotus Esprit V8. :} :} :} :} :} Maar dat zijn vierwielers. Voor mij heeft een motor 2 wielen te weinig om echt hard te gaan. Maarja, ik ben natuurlijk een chopperaar heh...
 
uhhmz....op bijna alle wegen wel eens volgas gereden....is dus ongeveer 290kmph....testritje bij Safe op ZX12R bracht me op een slordige 300kmph *D
 
uhhmz....op bijna alle wegen wel eens volgas gereden....is dus ongeveer 290kmph....testritje bij Safe op ZX12R bracht me op een slordige 300kmph *D

Slecht voorbeeld weer die Max :+

Ik zat trouwens op de 270 op een aweg in Nederland, verders rijdt ik altijd standaard wel te hard maar altijd enigzins matig (voor mijn fiets dan), gemiddeld rijdt ik zo'n 160/180.
Wat bij mijn fiets een groot nadeel is , is langzaam dus volgens de regels rijden in Nederland, dit gaat op een gegeven moment pijn doen aan mijn armen.Niet dat dit een excuus is, maar voor mij wel de reden het tempo altijd op te voeren.

(auto doe ik hetzelfde, deze => :j is voor de moraalridders)
 
Laatst bewerkt:
Uuuuhh, 310 op geleende Hayabusa in D. In NL 280 op ZZR en R1. Mijn RSV hoeft gelukkig niet zo hard om er lol aan te hebben.
 
het hardst was met de ZXR750 in Duitsland, op een rustige zondagmorgen de snelweg van Venlo naar Duisburg, 280 aanduiding was 5 uur op de teller, en de wijzer stond op 6 uur. Zal dus 300 zijn geweest op de teller.

Met de Duc. 260km/u in Duitsland. (terwijl de ZX-9R van m'n maat 280km/u aangaf)

Ben trouwens ooit met de duc vanuit Castelane (da's zuid-frankrijk bij George du verdon)naar Nottingham gereden in 1 dag tijd. ('s morgens om 9 uur vertrokken vanaf de camping, 's avonds 10:30 uur engelse tijd aan het bier in nottingham.
 
Terug
Bovenaan Onderaan