Prut_Potje
MF veteraan
Hallo,
Ik heb het domme pech dat ik met, waarschijnlijk, een kapotte spanningsregelaar in Lille, Frankrijk sta
Als ik rijdt, doet alles het, maar na verloop van tijd komt er een gigantische stank uit de accu, en is deze te heet om vast te pakken
Accu raakt dus aan de kook
Morgen wil ik wel naar huis, maar is het zondag, dus veel reparatie opties heb ik niet.
Mijn vraag is dus of het mogelijk is om de motor op de accu te starten, en dan de accu los te koppelen.
En of dit geen problemen geeft.
Mocht dit wel kunnen, is het dan ook mogelijk om de motor aan te duwen, zonder accu?
Het gaat hier wss om een kapotte spanningsregelaar.
En zou die dan eventueel ook van het circuit losgekoppeld moeten worden?
Ik ben ten einde raad, en hoop stiekem om vanavond nog een reactie van 1 van jullie te krijgen.
Gr. Een hopeloze, gestrande motorrijder in Frankrijk
Ik heb het domme pech dat ik met, waarschijnlijk, een kapotte spanningsregelaar in Lille, Frankrijk sta
Als ik rijdt, doet alles het, maar na verloop van tijd komt er een gigantische stank uit de accu, en is deze te heet om vast te pakken
Accu raakt dus aan de kook
Morgen wil ik wel naar huis, maar is het zondag, dus veel reparatie opties heb ik niet.
Mijn vraag is dus of het mogelijk is om de motor op de accu te starten, en dan de accu los te koppelen.
En of dit geen problemen geeft.
Mocht dit wel kunnen, is het dan ook mogelijk om de motor aan te duwen, zonder accu?
Het gaat hier wss om een kapotte spanningsregelaar.
En zou die dan eventueel ook van het circuit losgekoppeld moeten worden?
Ik ben ten einde raad, en hoop stiekem om vanavond nog een reactie van 1 van jullie te krijgen.
Gr. Een hopeloze, gestrande motorrijder in Frankrijk