Rijden zonder db-killer

2 takt rijdt prima zonder demper, sterker nog zonder de hele uitlaat gaat het nog steeds prima.
Maar het maakt zoveel herrie dat je ongeveer direct gehoorbeschadiging oploopt.
En ik heb het uitgeprobeert ;)

Maar ff ontopic, ik was laatst aant toeren en ging ff met wat mensen op terrasje en er stonden een paar harleys. Die maakte een extreem hard geluid, ik ben zelf enorm fan van het motorgeluid maar ik hoorde voor de rest niets als alleen het geluid toen dacht ik wel ff van das wel heel aso.

En het ergste was nog er kwamen een paar sportmotoren voorbij loeihard(Binnen bebouwde kom) en die overstemde dat geluid nog eens dat vind ik gewoon niet kunnen. lekker harde brul oke maar het moet niet alles overstemmend zijn.
 
Zonder Db-killer? Kan je motor beter ademen, dus (welliswaar marginaal) vermogenwinst :)
 
laat mij er buiten ik weet niet eens waar je woont

:+
absoluut! Ik heb op alle motoren die bij mij thuis staan zowel die van mij als van mijn flatgenoot. Fabrieksdempers staan. En dat maakt meer dan genoeg lawaai. Om nog verder te gaan na 10 uur trek ik in de bebouwde kom niet meer op. Alles rustig aan. Het heeft geen zin van mensen wakker te maken. Ik apprecieer het ook niet dat johnny's mij 's nachts wakker maken...
 
Terug
Bovenaan Onderaan