Rijden zonder rijbewijs

een kleinnnn beetje risico nemen af en toe moet wel kunnen vind ik. Vooral in dit soort rare situaties waarin de staat meer geld van je wilt hebben voor iets wat hun sowieso verplicht zijn te doen (rijbewijs afgeven) terwijl je in je leven tonnen belasting betaalt.

live a little
 
Laatst bewerkt:
maandag aangevraagd, woensdags opgehaald zonder spoed....

Woensdag avond 150km gereden op de motor die ik dus gelijk 150km ver weg gekocht had....
 
Ben het helemaal met Timbaa eens.

Maar er word meerdere malen gezegd dat je niet verzekerd bent zonder rijbewijs, dat klopt, maar het niet kunnen tonen is een ander verhaal. Of die nou bij jou thuis op 't bureau ligt, of op het gemeentehuis, verzekeringstechnisch maakt dat volgens mij niks uit. Anders laten ze mij ook niet doorrijden.

En inderdaad, bij alle rijbewijzen tot nu toe bij mij, was die er al met 2 dagen.

Veel plezier met 100% legaal rijden! :P
 
Inmiddels is het pasje in the pocket en heb ik wat km's gemaakt - met lekker weer!
Het is het wachten waard geweest, volgende keer zou ik weer hetzelfde doen.
 
Inmiddels is het pasje in the pocket en heb ik wat km's gemaakt - met lekker weer!
Het is het wachten waard geweest, volgende keer zou ik weer hetzelfde doen.

*D Is niet te hopen dat je het zo bont maakt dat je hem nog eens opnieuw moet gaan halen...
 
Laatst bewerkt:
M'n vriendin had hem met spoed aangevraagd op maandag. Ze had hem dinsdag al binnen! (Een week later :( ).

Ze kreeg d'r geld voor d'r spoedaanvraag geen eens terug.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan