Rijdende reclame?

Ivan

MF veteraan
22 dec 2003
11.126
812
Zag vandaag bij een kennis een "prachtige" sticker van de dealer op zn voorspatbord, bij beter kijken ook een "fraaie" houder voor zn kenteken.

Dit was er bij de grote beurt zomaar even opgezet aangezien waarschijnlijk zijn fiets representatief genoeg was voor de zaak waar die in onderhoud was?

Ik vind dit zelf een rare bedoening, zeker omdat het NIET op verzoek gedaan was maar daardoor ook niet in rekening gebracht; nette service...

Moet er niet aan denken mn bike weg te brengen en onder de stickers en rommel weer terug te krijgen alsof dat de gewoonste zaak van de wereld is.

BasE

Banned User
17 jul 2002
13.202
0
moeten ze bij niet proberen :X
beetje ongevraagd stickers op mn motor plakken...
ik had meteen moedwillig mn lak verneukt en spuitersrekening gestuurt B|
kentekenplaathouder zullen ze wel niet zo snel doen... gaat niet met mn undertail :)

Spider

A dirty mind is a joy forever!
Donateur
17 aug 2001
97.244
14
Vlakbij Utrecht
Dat doen dealers wel vaker. Gewoon die sticker slopen en zeggen dat je geen nieuwe wilt, heeft bij mij iig gewerkt :)

GuZ

MF veteraan
4 jun 2001
12.005
1
WAT NOU! (Amsterdam-Oost)
dat soort spam moeten ze bij mij niet proberen....
hoe kun je dat nu "nette service" noemen?

ook de dealer-stickers bij een nieuwe fiets gaat er meteen af.

bij kwikfit hadden ze es mijn mooie zwarte trekhaakdoppie verwisseld door een lillik wit exemplaar... kheb die goof in de afvalbak naar mijn dop laten zoeken, ben je helemaal besodemietert....

MoerSleutel

Rookie
9 apr 2003
24
0
Antwaarpe
Bij mij dus ook een sticker op het voorspatbord en een kentekenplaathouder.

Wat ik nog erger vond was dat BMW zelf het nodig vindt om een sticker (aluminium dan nog nota bene) op de tank (onder de tankdop) te kleven
"ABS ! Remsysteem bekrachtigd! Geen bekrachtiging bij uitgeschakeld contact!" . Zulke dingen storen me mateloos.

Bij levering heb ik dus gevraagd of ze de sticker op het spatbord en de tank konden verwijderen (de kentekenplaathouder mocht blijven, dat stoort me niet zo). De motorzaak had daar geen enkel probleem mee; maar ze hebben wel de tank moeten herspuiten omdat die aluminium sticker er niet zonder schade afging...