rijders in limburg

waar de mega meeting

  • sittard fortuna stadion

    Stemmen: 13 26,5%
  • maastricht vrijthof

    Stemmen: 24 49,0%
  • kerkrade roda jc stadion

    Stemmen: 12 24,5%

  • Totaal aantal stemmers
    49
Status
Niet open voor verdere reacties.
hij eindelijk gaan jullie veel rijden en zo ja waar
dit weekend wordt mooi weer lekker rijden
 
ook hier :W :W :W
full
 
Het is ook net begonnen! :Y
En deze MFer is net nieuw hierzo.
En jij bent niet van limburg,komt wel vaker hier,geloof in Venlo :]
Hoe ist met Kato. _O-

Joeps :+


Hoi Joep,

ik ben wel degelijk van Limburg, sterker nog, ben er geboren maar woon al een aantal jaren in de randstad.
Ik kijk daarom regelmatig in het rondje Scheuten topic.

Het viel me alleen op dat iedereen meldde dat ie een limbo was maar verder niks te vertellen had... :X ... vandaar.

Met Kato is alles okay!
Vanaf zomer 2007 zal ie vaker in Limburg zijn.
De rest zal hij je zelf wel vertellen. :W
 
Mooi:wist niet dat jij een limburger was,sorrie.
Zo zie je maar word er ineens gepraat hier.
Een beetje leven in de brouwerij,o ja ff een slokje nemen Slurp lekker!!!
En met Kato alles goed zie ik,mooie mvs hebben jullie.
Hij heeft men mail als jullie 2007 hier heen kommen laat het me weten.
Kunnen we misschien een ritje maken naar de eifel.
Groetjes Joep :W
 
Mooi:wist niet dat jij een limburger was,sorrie.
Zo zie je maar word er ineens gepraat hier.
Een beetje leven in de brouwerij,o ja ff een slokje nemen Slurp lekker!!!
En met Kato alles goed zie ik,mooie mvs hebben jullie.
Hij heeft men mail als jullie 2007 hier heen kommen laat het me weten.
Kunnen we misschien een ritje maken naar de eifel.
Groetjes Joep :W

Geeft niks, je kunt ook niet alles weten.
Het viel me gewoon op dat dit een vrij "stil" topic was, met alleen info van: ik kom ook uit Limboland, daar kan TS toch niks mee?
Maar goed, het topic begint te lopen en hopelijk laat TS zich weer eens zien. :X
Eiffel is zeker een leuk plan, Kato zal daar zeker voor te porren zijn, ik bekijk het even t.z.t.

:W
 
Geeft niks, je kunt ook niet alles weten.
Het viel me gewoon op dat dit een vrij "stil" topic was, met alleen info van: ik kom ook uit Limboland, daar kan TS toch niks mee?
Maar goed, het topic begint te lopen en hopelijk laat TS zich weer eens zien. :X
Eiffel is zeker een leuk plan, Kato zal daar zeker voor te porren zijn, ik bekijk het even t.z.t.

:W


hee, wat grappig.. ik heb me nl. net aangemeld op dit forum, als gezellig tijdverdrijf & een beetje te kletsen met andere mensen, maar ook omdat ik net een maandje m'n motorrijbewijs heb...

en :] is leuk, maar samen :] is nog leuker! nu ga ik wel eens met m'n vriend, maar die wil niet altijd mee... en alleen is gewoon niet gezellig...

dus ik zoek limbo-brommermaatjes! ik kom zelf uit maastricht, het middelpunt van de benelux _O-
 
Ja, die zijn er.

Sterker nog; ik ben er een... :+

Woon in het pittoreske Venlo maar rij vooral in de omgeving van Nijmegen en Maastricht omdat ik dat wat mooiere gebieden vind en relatief snel te breiken.
Oja, en in Duitsland rij ik natuurlijk regelmatig.
:]

Sinds een maand of 3 doe ik dat allemaal op m'n gloedje nieuwe Bandit *O*
 
Ja, die zijn er.

Sterker nog; ik ben er een... :+

Woon in het pittoreske Venlo maar rij vooral in de omgeving van Nijmegen en Maastricht omdat ik dat wat mooiere gebieden vind en relatief snel te breiken.
Oja, en in Duitsland rij ik natuurlijk regelmatig.
:]

Sinds een maand of 3 doe ik dat allemaal op m'n gloedje nieuwe Bandit *O*

goedemorgen
:z :z

lekker wakker worden op het werk zo.... maarre.. omgeving maastricht: mag ik mezelf uitnodigen je een keertje te vergezellen? :]

ben wel niet zo'n snelle rijder, maarja, wat wil je: begin september pas m'n roze papiertje gehaald :}
 
Hier nog een limbo :) Ook uit het mooie venlo. Rij momenteel niet haha, moet eerst mijn honda cb 750 kz weer aan de praat krijgen. Maar als dat gebeurd is (hopelijk snel) dan ga ik ook graag mee naar het mooie maastricht om de mergelland route toch eens uit te rijden.

(achterop een bandit is ook niet alles he 2 meter)
 
Hier nog een limbo :) Ook uit het mooie venlo. Rij momenteel niet haha, moet eerst mijn honda cb 750 kz weer aan de praat krijgen. Maar als dat gebeurd is (hopelijk snel) dan ga ik ook graag mee naar het mooie maastricht om de mergelland route toch eens uit te rijden.

(achterop een bandit is ook niet alles he 2 meter)
Ej dude, ik heb helaas geen sleutel 24 en 25 dus ben ik bang dat ik je daar niet mee kan helpen. Maar je zult van Piepke wel eentje kunnen lenen denk ik. Kunnen we snel nog eens die ander 75% van de Mergellandroute gaan rijden...
Ieder op onze eigen motor! :+

Hoe was dat eigenlijk; bij mij achterop zitten? :?
Ik weet het; ik ben te voorzichtig. Tsja wat wil je met een gloednieuwe motor die nog niet is ingereden ruim 100 km terugrijden met zo'n lange gast achterop... -O-


goedemorgen
:z :z

lekker wakker worden op het werk zo.... maarre.. omgeving maastricht: mag ik mezelf uitnodigen je een keertje te vergezellen? :]

ben wel niet zo'n snelle rijder, maarja, wat wil je: begin september pas m'n roze papiertje gehaald :}
Oja, ik was d'r vroeg bij vanmorgen lees ik. Zat idd ook op m'n werk maar dat wil bij mij zeggen dat ik al een uurtje koekblik-rijden achter de rug had want dat doe ik helaas dagelijks om op m'n werkplek te komen. Voor mijn doen was het dus niet zo gek vroeg meer....
[/overbodige info]

Maareh, keertje lekker toeren in 't zuiden? Klinkt goed...
En een echte snelle rijder ben ik zelf ook niet. Tenminste, Het kan sneller :Y

Hoe bevalt het om te rijden zonder dat een instructeur in je oor zit te kwekken? :]
 
Een hele goede avond allemaal. Hier nog eentje uit omgeving Maastricht. Net een paar maandjes verhuisd naar Eijsden. Het o zo mooie dorpje onder Maastricht. Maare....Ik wil mezelf ook wel uitnodigen om mee te gaan rijden. Ik rij op een Honda CBR 900RR Fireblade. Heb net 2 jaartjes het begeerde stempeltje op mijn roze blaadje staan. En het schijnt dit weekend toch wel mooi weer te gaan worden dus ik denk dat ik wel een ritje ga maken ergens.
 
Een hele goede avond allemaal. Hier nog eentje uit omgeving Maastricht. Net een paar maandjes verhuisd naar Eijsden. Het o zo mooie dorpje onder Maastricht. Maare....Ik wil mezelf ook wel uitnodigen om mee te gaan rijden. Ik rij op een Honda CBR 900RR Fireblade. Heb net 2 jaartjes het begeerde stempeltje op mijn roze blaadje staan. En het schijnt dit weekend toch wel mooi weer te gaan worden dus ik denk dat ik wel een ritje ga maken ergens.
Eijsden, ja da's inderdaad mooi :Y
én lekker rustig wonen.

Lijkt me een goed idee dat mensen elkaar en zichzelf uitnodigen om een stukkie te gaan toeren.
Helaas heb ik dit weekend waarschijnlijk geen tijd om te :]
Tenminste, geen uren...
(ik ga zometeen maar eens even de omgeving van Venlo onveilig maken 8-) }) )
 
VANMIDDAG NOG EFFE GEWEEST WAS WEL LEKKER WEER ......
TOT WOENSDAG GAAT HET NOG DAN WEER REGEN.

SITTARD ZEGT GROETJES AAN DE LIMBOOS :+ :+ :+ :}
full
 
*O* Limbo hier *O*

Uit Belgisch Limburg weliswaar, maar geboren en opgegroeid in Nederlands Limburg...maar iedereen hier rijdt zo'n scheurbak en geen chopper....jammer -O-


:W

Ohja....als iemand vanmiddag nog gaat rijden...laat maar ff weten...moet eerst werken, maar daarna ergens afspreken, stukje rijden en terrasje...niet slecht!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan