Rijk zijn moet toch leuk zijn

Laat die gozer maar ff wat Ducati 996\'s aan het M-F doneren. Doet ie tenminste wat nuttigs met z\'n geld!
 
Zelfmoord?

Ik denk het niet. Hij zal wel ondere een andere indentiteit verder gaan dat ze hem niet meer kunnen vinden. Beetje zijn lichaam verbouwen enz... ;)
 
Eerlijk delen die url/ftp/whatever!

ff gezocht met Grokster (= hetzelfde als Kazaa en Morpheus). Voor de mensen die hier nog nooit van hebben gehoord: zijn allemaal opvolgers van Napster, je kunt er alleen ook filmpies mee downloaden.
Ik heb trouwens gezocht naar \"Gumball 3000\" Hij werd redelijk vaak aangeboden, vandaar ook de goede snelheid :)
 
ff gezocht met Grokster (= hetzelfde als Kazaa en Morpheus). Voor de mensen die hier nog nooit van hebben gehoord: zijn allemaal opvolgers van Napster, je kunt er alleen ook filmpies mee downloaden.
Ik heb trouwens gezocht naar \"Gumball 3000\" Hij werd redelijk vaak aangeboden, vandaar ook de goede snelheid :)

Zal vanmiddag na het werk direct eens ff zoeken. Wel geinig om te zien. Pics op die site van hem zijn ook wel vet. :}
 
Zal vanmiddag na het werk direct eens ff zoeken. Wel geinig om te zien. Pics op die site van hem zijn ook wel vet. :}

Voor de duidelijkheid, die Gumball 3000 film is niet van Kimble maar het is een special van Jackass (duurt een uur btw.)
 
Nog effe op die site gekeken.

En wat lezen we???

Stuur een mail naar Kimb in prison.
mailto:prison@kimble.org
 
Zal wel weer zo\'n stunt zijn.

Als die in Thailand in de gevangenis zou zitten koopt ze haar weg er wel uit denk je niet...
 
Terug
Bovenaan Onderaan