Rijles ervaring in Groningen/Noord-Drenthe

Na een lange afwezigheid hier ben ik weer ff terug :) Het wordt rijschool de Lange in Assen. Het werd aanbevolen door een vriend en ze hebben een hoog slagingspercentage(91-95%). Hopelijk in een lesje of 10-12 mijn rijbewijs binnen!
 
RBB Rijopleidingen in Zuidlaren (www.rbbrijopleidingen.nl) niks dan lof voor deze rijschool!!!
 
Helleu allen!

Rijschool U-Drive in Groningen is zeker een aanrader voor alle motorrijders (in spe)
Snel, goedkoop, hoog slagings percentage, flexibel in lestijden. Al met al, ik had binnen 20 lessen (voertuigbeheersing + weglessen) mijn vel begeerde roze kaartje met de categorie A erop staan!
:]
 
Laatst bewerkt:
Voor alle toekomstige rijlessers:

Net als TS woon ik in GroningenStad en heb ik gekozen voor Frank de Lange in Assen.

Rijles bestaat uit twee delen: rijden en les. Ik twijfel er niet aan dat iedere motorrijschool jou kan laten rijden op een motor. Maar als je iemand zoekt die je echt iets leert, dan is dat Frank.
 
Frank de Lange! Geweldige kerel met goede adviezen en een hoop humor. Hij is wel een beetje een popi jopie, maar daar moet je ff doorheen prikken en dan is het een prima vent. Bij hem heb ik ook mijn lessen gehad, al ben ik bij oosterpoort begonnen voor een proefles, maar die reden toen nog alleen in Groningen.
 
Laatst bewerkt:
Frank de Lange! Geweldige kerel met goede adviezen en een hoop humor. Hij is wel een beetje een popi jopie, maar daar moet je ff doorheen prikken en dan is het een prima vent. Bij hem heb ik ook mijn lessen gehad, al ben ik bij oosterpoort begonnen voor een proefles, maar die reden toen nog alleen in Groningen.

:^

eigenlijk iedereen die ik ken heeft zn rijbewijs bij frank gehaalt.. werkt prima.. niet te veel lessen.. wel lachen..
 
:^

eigenlijk iedereen die ik ken heeft zn rijbewijs bij frank gehaalt.. werkt prima.. niet te veel lessen.. wel lachen..
Hij had ook nog een zzp'er in dienst voor een dag in week, geloof voor de maandag. John heet de man dacht ik, rijdt een V-strom en is ook een droogkloot eerste klas.
 
tja, als je niet bij een 1-mans zaak lest, dan vraag je gewoon toch of je bij een andere instructeur ingeroosterd kunt worden als het niet klikt?

Het komt ook voor dat je niet een vaste instructeur hebt. Iets wat mijnsinziens een nadeel is.
De lessen worden gewoon willekeurig bij verschillende instructeurs ingedeeld.
Naast lessen is een sociale band ook wel aardig met je instructeur imho.

Mijn AVB en verkeersdeelname liepen gewoon doorelkaar.
Soms had m'n instructeur meer zin in een rondje* en gingen we een andere keer weer verder met AVB.
 
Het komt ook voor dat je niet een vaste instructeur hebt. Iets wat mijnsinziens een nadeel is.
De lessen worden gewoon willekeurig bij verschillende instructeurs ingedeeld.
Naast lessen is een sociale band ook wel aardig met je instructeur imho.

Mijn AVB en verkeersdeelname liepen gewoon doorelkaar.
Soms had m'n instructeur meer zin in een rondje* en gingen we een andere keer weer verder met AVB.
Het kan ook een voordeel zijn, de ene instructeur let op andere dingen dan de andere en kan zo een nuttige 'second opinion' zijn. Ik heb het zelf in ieder geval niet als nadeel ervaren.
 
Ik heb gelest bij Richard Veen. Prima rijschool, heeft zelfs een hal tot beschikking om onder winterse omstandigheden ook te kunnen blijven lessen (voertuigbeheersing) Enige nadeel wat ik wel eerlijk moet zeggen is dat ik graag een snelcursus had gedaan, maar sommige afspraken liepen even wat anders dan gepland. (van beide kanten overigens)
 
Frank de lange uit assen :} *O*

alle motorrijders uit de familie bij ons hebben hem bij Frank gehaald (in 1 keer, met weinig lessen).

@ FRANK nogmaals bedankt !!
 
Terug
Bovenaan Onderaan