rijlessen automaat

sossa

MF veteraan
15 dec 2005
4.115
17
utrecht
Motorfreaks


Wel is waar is het een leugen of vergissingen te stellen dat ze de enige zijn in nl.
toch goed dat het weer onder de aandacht komt.
ik was de eerste bij hun, en waarschijnlijk ook de eerste in nl.
jammer dat ik dit niet kan controleren.
 
E. van Drie in Zeist deed ook motorscooter rijlessen (Xenter 125), maar daar kan ik op die site niets meer over vinden. Wellicht heeft hij daar wel gelijk in, dat ze (weer) de enige zijn. Feit is wel dat er op Google bijzonder weinig over te vinden is.

Irritante reclames trouwens, bij Motorfreaks. Ze duwen je 'm echt in je gezicht, een reden waarom ik daar zelden kom (nee, ik schakel geen adblocker in).
In elk geval een mooi stukje reclame voor Veronica (of wellicht hebben ze er voor betaald :+ ).
 
Ach...Misschien.
Bij mijn rijschool kon ik ook gewoon lessen op automaat.
Moest ik alleen wel zelf een hebben.
Was uiteindelijk toch voor schakel gegaan maar het kon wel gewoon
 
Met die nieuwe rijbewijs regel is het wel minder interressant geworden voor een rijschool om met scooters les te geven. Mijne is er ook mee gestopt.
 
Het probleem is nu meestal dat je hem niet verzekerd krijgt alle grote verzekerings maatschappijen zijn gestopt met de verzekering met de optie les motor

Gelukkig wil de Rijschool de mijne wel verzekeren

De meeste rijscholen zijn ook gestopt met A automaat te hoge inverstering A125cc automaat kan nog wel hier en daar
 
Probeer inderdaad gewoon bij een rijschool in jouw eigen omgeving of je met eigen voertuig mag lessen. Hier bij ons in de omgeving was dat geen probleem. De rijlessen werden daarmee ook nog eens een stuk goedkoper.
 
Terug
Bovenaan Onderaan