rijlessen

sjwoops

MF veteraan
25 mrt 2006
11.371
0
heythuysen
ik wou eens vragen wat rijlessen zowat kosten voor het motorrijbewijs want ik moet nog afwegen of ik motor rijden wel kan betalen omdat ik het auto rijbewijs krijg betaald en het motor rijbewijs niet

tevens zou het ook handig zijn als iemand een lesplek in de buurt van Heythuysen midden limburg zou weten die goed is
 
Yup, les ook in Den Haag en dan betaal je al gauw 38e per uur.
En als je ook nog eens de eerste keer AVD zakt ben je mijn geval al gauw zo'n 1600e kwijt.. -O-
 
betaalde 62 euro voor 1.5 uur -O- heb wat centjes gekost :X


Maar gewoon sparen O-)

ps het wordt er niet goedkoper op, mijn autorijles kostte 55 gulden per uur 5 jaar geleden
 
Yup, les ook in Den Haag en dan betaal je al gauw 38e per uur.
En als je ook nog eens de eerste keer AVD zakt ben je mijn geval al gauw zo'n 1600e kwijt.. -O-

ik betaalde ook 38 euro per uur 2 jaar geleden. 22 lessen was dus 836 euro en dan nog eens de examens, toen 400 voor 2 iig. Auto was idd een stuk goedkoper, begonnen toen ik net 18 was, 5,5 jaar geleden en was zo'n 50 gulden per les omgerekend. Ach je hebt er daarna plezier van :]
 
35 euri per vol uur dus 60 min :+ ...

of je moet zoiets van een dagopleiding doen of zo... dat scheeld je wel maar weet niet of zo maar iedereen dat mag doen hehe...

ja verder examenkosten zijn (ff uit me hoofd haha)

theorie 30 euro examengeld + boekej 30 euro + passfoto + gemeente uitdraai 15 euri dus ongeveer 75 euro

1e examen 100 euro
2e examen 240 euro

dus al met al goeie 400 voor examens en vanuitgaant van gemiddeld zeg maar 20 lessen kost dat dus 700 euro bij elkaar dus 1100 euro...
 
Laatst bewerkt:
Ik betaalde 40 euro per uur.

Toch een redelijk normale prijs lijkt me.
Heb veel vergeleken.

Heythuysen....dan wil je in Horn afrijden en dan kun je bijvoorbeeld bij Frank Hoes terecht in Leeuwen / Roermond.

Marktleider in de buurt is Rijschool Heythuyzen www.heythuyzen.nl

Je kunt ook je gegevens over de beschikbare rijscholen halen van: klikkerdeklik

Ik kom zelf uit Roermond maar heb in Steyl gelest bij MOTORrijschool Vos www.vos-online.nl

Lesje of 20 hebben de gemiddelden toch wel nodig op vandaag. Daar zijn pakketjes voor te krijgen van 1200-1300 euro inclusief 2 examens.

Doe er je voordeel mee zou ik zeggen.
 
bedankt vooral de laatste reply heb ik veel aan bedankt
1200 euro is nog wel tedoen maar ik had laats gehoord van iemand dat rond 200euro zow kosten en dan houd ik nog maar 2000 over voor de motor en kleding
 
ik heb trouwens wel les gehad van 2 knmv rijinstructeuren... dat beviel me super...

andere waren wel iets goedkoper maar ja goedkoop is duurkoop zeker als je het met je leven moet betalen... O-)
 
Hey!

Ik heb zelf 40 euro per uur betaald absoluut niet duur dus en in 1 keer gehaald!!

Als ik jou was zou ik gewoon ff sparen en dan toch echt voor het motorrijbewijs gaan anders krijg je er zeker op latere leeftijd spijt van. Nu kan het nog!!!

Succes met je keuze iig. :]
 
ff zien hoor.. Hier (Timeta, Kampen),

Als je met alleen de instructeur lest: € 40,-- p/u
Als je met een tweede persoon lest : € 38,-- p/u

:Y
 
ik betaal 30E per 60 minuten, heb dan les met nog iemand anders :) prima te doen, in Den Haag, bij Metro :) :Y
 
jaah ik ga zeker motor rijden ik spaar hier al voor vanaf mijn 15 heb nu iets van 3700 euro en ik wordt in februari pas 18 dus nog ff sparen en dan motor rijden :D:D:D ik vindt motoren gewoon prachtig het geluid het gevoel erop alles gewoon :D :} :9~ en dan heb ik ouders die motoren maar niks vinden en liever niet hebben dat ik motor ga rijden :( :( : :]
 
hee sjwoops heel herkenbaar bij mij liggen elke dag op mn buro nieuwe krantenknipsels over motorrijders die verongelukt zijn
 
ik heb pas mijn rijbewijs gehaald en ik was 41 euro per uur kwijt. Was overigens niet bij de goedkoopste rijschool (omg Alkmaar), maar wel een die goed bekend stond.

al met al met alle examens erbij geteld denk ik dat mijn rijbewijs mij ongeveer 1000 tot 1200 euro achteruit heeft gezet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan