rijmaatje gezocht m/v whatever

By the way.. voor alle racers onder ons....


Een racer met een racer kwijt rijden,.. knap maar niet meer ook....


Met een hd of chopper een racer kwijt rijden... dan weet je pas echt dat je goed rijdt....

BTW... fanatiek chopper rijder, zal echt niet jullie allemaal eruit rijden... maar het wil nog wel eens voorkomen dat ik een motor kwijt rij, die absoluut meer vermogen en een betere wegligging heeft
 
by the way, een sportster een stoomboot... :? :?
sportser zijn toch (qua formaat) de wat kleiner harley's.... en toch wat anders dan bijv. een fatboy....

toch grappig dat zo'n opmerking van een ktm'er moet komen,... :+
 
Laatst bewerkt:
Sorry maar wil het ook wel eens zien dan met die HD. Waarom heeft hij dan toch ook nog een racer??? Kan Ramon ook voor zich zelf spreken?

ps. Geloof best dat die HD de nodige fietsen bij kan houden vanaf het stoplicht.
 
Laatst bewerkt:
mag ik ff lach. ?
beetje rechtdr. rammen oké, maar je zal ook es moeten rem. en stur. en dat wil ik nog wel eens meemak. met zo'n stoombt.

Pas op met wat je zegt, op m'n Intruder 1400 vondt ik het ook een sport om R1's en andere sportfietsen in te halen.

Op dijken })

En dat remmen, dat doen de meeste toch veel te vroeg, probleem was alleen dat je altijd wel de volle breedte van de weg nodig had.

Ivm weinig grondspeling, en idd lomp sturen.

Dus eerst zien en dan pas mekkeren.
 
Och, ik rij met iedereen rond, maakt me niks uit. Van langzaam tot snel, soms kan ik het alleen niet bijhouden. Ken zo'n Sportster wel, maar dat zou ik best willen zien of je een gemiddelde sportmotor (inclusief rijder) kunt bijhouden.

Ben wel altijd voorzichtig met dat te zeggen. Rijd zelf niet zo snel, en sommige niet snel lijkende motoren kunnen soms goed uit de hoek komen. Maar ben wel erg benieuwd.
 
Iedereen zit hier altijd te roepen dat er zoveel wannabe's rondrijden.. zeker als ze op een supersport zitten. Vind je't dan raar dat iemand die een beetje kan sturen zelfs op een minder snelle/wendbare fiets deze jongens kan voorblijven? Ik hoor niemand zeggen dat ie goeie supersportpiloten eruit zal rijden hoor.
 
Zondag toch een NTV een R1 en een GSXR kwijt zien rijden }) :P

Dus uhm, oordeel niet te snel naar het type motor.
 
Euh sportmotoren eruit rijden met een getunede motor, ja dat wordt pas eerlijk als je de sportmotor ook gaat tunen. Een HD zal dat echt niet winnen van een sportmotor...

Bovendien houd je 200km/u niet vol tenzij je je nekspieren traint. Op een sportmotor houd je dat wel een heel stuk langer vol....

Maargoed, ik voel een wedstrijd hier !!

HD tegen Supersporters op het forum? :)
 
Bovendien houd je 200km/u niet vol tenzij je je nekspieren traint. Op een sportmotor houd je dat wel een heel stuk langer vol....

Hmmm, rit van 10 uur naar spanje,.... gemiddelde snelheid rond de 160 ('s nachts gereden) to de 180. Wel om het uur stoppen omdat ie benzine nodig heeft, oke het is geen 200, maar dan ook geen enkel probleem met rug, nek, of wat dan ook..
Zet je mij op een racer, dan heb ik binnen 15 minuten last van mijn rug. (Laatst een stukje op een thunderbird gereded, moet wel zeggen dat het kicken is zoveel vermogen onder je reed, en wat een wegligging...... :] )....
 
Hmmm, rit van 10 uur naar spanje,.... gemiddelde snelheid rond de 160 ('s nachts gereden) to de 180. Wel om het uur stoppen omdat ie benzine nodig heeft, oke het is geen 200, maar dan ook geen enkel probleem met rug, nek, of wat dan ook..
Zet je mij op een racer, dan heb ik binnen 15 minuten last van mijn rug. (Laatst een stukje op een thunderbird gereded, moet wel zeggen dat het kicken is zoveel vermogen onder je reed, en wat een wegligging...... :] )....
Een Ford Thunderbird? :? :P
 
Hmmm, rit van 10 uur naar spanje,.... gemiddelde snelheid rond de 160 ('s nachts gereden) to de 180. Wel om het uur stoppen omdat ie benzine nodig heeft, oke het is geen 200, maar dan ook geen enkel probleem met rug, nek, of wat dan ook..
Zet je mij op een racer, dan heb ik binnen 15 minuten last van mijn rug. (Laatst een stukje op een thunderbird gereded, moet wel zeggen dat het kicken is zoveel vermogen onder je reed, en wat een wegligging...... :] )....

Dan heb je een stevige nek of het waaide niet zo onderweg ;) Heb nog geen last van m'n rug gehad met rijden.. zelfs niet na uren. Alleen last van een houten reet na 3 uur ofzo. En als ik achterop de scooter van m'n vriendin zit (ja die moet nog aan de motor) dan heb ik nog wel eens last van een zogenaamde 'slaapzak' ;)
 
Op woensdag 13 maart 2002 08:43 schreef Boefje het volgende:Zet je mij op een racer, dan heb ik binnen 15 minuten last van mijn rug. (Laatst een stukje op een thunderbird gereded, moet wel zeggen dat het kicken is zoveel vermogen onder je reed, en wat een wegligging...... :] )....

Zet me op een chopper en ik heb binnen 15 minuten last van mijn rug. Maar op een supersport zitten vind ik ook niet echt fijn. Ik zit enigszins sportief. Beetje naar voren dus :)
 
Hey Ramon, ben je zo fanatiek Sportief op je Sportster; kom dan ff kijken op: www.ikmagnietspammen.nl , het Sportsterforum en Site in opbouw!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan