rijmaatje gezocht m/v whatever

ramon

MF'er
8 mrt 2002
37
0
n.b.
ik zoek iemand om mee te gaan rijden ofzo ik zit zelf in buurt van utrecht zit zelf ook bij een motorclub.
see ya!
 
ik zit bij de highlands ijsselstein en ik rij HD suzuki streetf.gl500 en een soes off th road
 
ik zou niet weten waarom dat zo moeilijk is als ik de dijk op ga pak ik desoes streetfi.en lange stukken da hd ,het is een opgev.sportster 200km/u +!ik laat dan ook menig sportmot,achter me
 
Daar ben ik wel een voortsnader van > samen rijden.. Alleen zit ik niet echt op een centraal plekje in het land |( .. Rijd namelijk vanuit Friesland.. Heb het vermoeden dat vele mensen hier toch meer uit het midden van het land komen etc..
 
Daar ben ik wel een voortsnader van > samen rijden.. Alleen zit ik niet echt op een centraal plekje in het land |( .. Rijd namelijk vanuit Friesland.. Heb het vermoeden dat vele mensen hier toch meer uit het midden van het land komen etc..
Ikke is ook Fries. 8-)

Woon misschien maar 20 km bij jou vandaan. :)

edit: 16 km. :]
 
Laatst bewerkt:
hd ,het is een opgev.sportster 200km/u +!ik laat dan ook menig sportmot,achter me

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA

ok een nsr 125 is ook een sportmotor :j :j :j

tis heel simpel, wie Harley Davidson zegt, die zegt shit (Joe Bar)
 
Daar ben ik wel een voortsnader van > samen rijden.. Alleen zit ik niet echt op een centraal plekje in het land |( .. Rijd namelijk vanuit Friesland.. Heb het vermoeden dat vele mensen hier toch meer uit het midden van het land komen etc..

Volgens mij zitten hier genoeg friezen. Ik gelukkig niet trouwens ;)
 
Hoi Ramon,

Eindelijk gelukt om je aan te melden. Hou maar eens in de gaten wanneer de jongens van dit forum gaan rijden. Ik denk dat je er wel tussenpast gezien je rijstijl.

Ik zie vrijdag
 
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA

ok een nsr 125 is ook een sportmotor :j :j :j

tis heel simpel, wie Harley Davidson zegt, die zegt shit (Joe Bar)

Ik ken de rijstijl van ramon, en ik denk(weet) dat hij idd de meeste wel zoek kan rijden. Ook met zijn hd
 
misc.php


I rest my case
 
ik zou niet weten waarom dat zo moeilijk is als ik de dijk op ga pak ik desoes streetfi.en lange stukken da hd ,het is een opgev.sportster 200km/u +!ik laat dan ook menig sportmot,achter me
mag ik ff lach. ?
beetje rechtdr. rammen oké, maar je zal ook es moeten rem. en stur. en dat wil ik nog wel eens meemak. met zo'n stoombt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan