Rijscholen Arnhem

Artuur

MF'er
13 apr 2004
34
0
Arnhem
Hallo,

Collega van me denkt er ook over om op de motor te stappen. Hebben jullie goede ervaringen met rijscholen in Arnhem?

Dank,

Artuur
 
Ik heb zelf mijn rijbewijs gehaald bij Frank Driessen in Elst, het ligt net buiten arnhem maar ik heb hier zelf heel goede ervaringen mee ( 10 lessen ), en niet duur.
 
Ga in geen geval naar Hans Joosten, wat een eikel zeg :(

Heeft alleen maar belangstelling voor je geld en niet voor je verrichtingen.
Hij presteerde het zelfs een keer om ons (2 lessers) met een een Hyundai bestelbusje te volgen, wat dus moeilijk ging.

Tijdens zijn lessen 2 maal een aanrijding gehad :(
 
Ik heb samen met een vriend van mij 3 jaar geleden gelest bij Brouwer in Arnhem.
Allebei dezelfde dag afgereden en in 1x geslaagd. Het is een kleine rijschool
maar ik heb me er prima vermaakt. Eigen handschoenen en een helm is wel aan te raden want wat ze daar hebben liggen is oude troep (weet niet of het inmiddels vervangen is) Loop anders ff binnen en ga een praatje maken... kijk wat de prijzen zijn e.d.

Veel suc6 ermee.

Tip: ga samen lessen met een bekende dat is 2x zoveel lol...
en meestal nog goedkoper ook. ;)

ik zal iig geen snelcursus nemen neem gewoon rustig de tijd om het motorrijden onder de knie te krijgen. Echt leren rijden leer je immers pas nadat je je rijbewijs hebt gehaald.
 
ik zal iig geen snelcursus nemen neem gewoon rustig de tijd om het motorrijden onder de knie te krijgen. Echt leren rijden leer je immers pas nadat je je rijbewijs hebt gehaald.

Je moet geen snelcursus nemen, maar echt rijden leer je na het halen van het halen van het rijbewijs? Beetje tegenstrijdig he.
 
Ga in geen geval naar Hans Joosten, wat een eikel zeg :(

Heeft alleen maar belangstelling voor je geld en niet voor je verrichtingen.
Hij presteerde het zelfs een keer om ons (2 lessers) met een een Hyundai bestelbusje te volgen, wat dus moeilijk ging.

Tijdens zijn lessen 2 maal een aanrijding gehad :(

Kan ik mee instemmen.
Heb ze laatsts een mailtje gestuurd om een privéles te nemen, na het aanschaffen van mijn nieuwe motor (bijzondere verrichtingen, soort verhoogde rijvaardigheid).
Ik heb gezien dat ze de mail ontvangen en gelezen hebben, maar reageren? Ho maar!
Prima, daar gaan we dat dus niet doen dan...

Heb zelf (10 jaar geleden) gelest bij Rijschool Bas (Wijnand Basseleur) en tot mijn spijt, wegens stoppen van de instructeurs, helemaal gestopt met motorrijles, wat was dat een superrijschool!

Ik hoor vaker goede berichten over Brouwer, ik ga daar eens informeren, hebben een oefenterrein met hindernissen, da's handig zowel voor mij als ervaren rijder, als voor jou als beginner.

:] Succes met lessen!! Heel veel plezier!! :]
 
Hans Joosten is niet volgens iedereen ( zie Guust :) ) goed maar ik heb mijn rb in 4 dagen gehaald bij hem. 780 euro betaald incl. afrijden én theorie. In totaal iets van 12 uren gelest. Beviel me prima. Maar goed, kan blijkbaar erg verschillen bij Joosten. Succes in ieder geval
 
Ik heb trouwens ook een superspoed curcus gedaan ( 4 dagen ) en heb alles in 1 keer gehaald. Theorie en Praktijk. En voordat ik ging lessen had ik nog nooit op een motor of schakelbrommer gereden. Ik rijdt nu 1 jaar en heb nog geen schade gereden en ben nog nooit gevallen ( afgelopen jaar 8000 km gereden op mijn Duc).


succes
 
Ik heb samen met een vriend van mij 3 jaar geleden gelest bij Brouwer in Arnhem.
Allebei dezelfde dag afgereden en in 1x geslaagd. Het is een kleine rijschool
maar ik heb me er prima vermaakt. Eigen handschoenen en een helm is wel aan te raden want wat ze daar hebben liggen is oude troep (weet niet of het inmiddels vervangen is) Loop anders ff binnen en ga een praatje maken... kijk wat de prijzen zijn e.d.

Veel suc6 ermee.

Tip: ga samen lessen met een bekende dat is 2x zoveel lol...
en meestal nog goedkoper ook. ;)

ik zal iig geen snelcursus nemen neem gewoon rustig de tijd om het motorrijden onder de knie te krijgen. Echt leren rijden leer je immers pas nadat je je rijbewijs hebt gehaald.
whoe haaaaaa klopt wat een ouwe bende ...... :) :) :) :)
kwis wel naar de eerste les , dat ik gouw een eigen jas moest hebben ..... :) :) :)
maare leuke mensen ........en de lessen zijn/waren prima
full
......(is voor mij al weer 12 jaar geleden )


maare brouwer ...... is prima :) :) :) :)
 
Ga in geen geval naar Hans Joosten, wat een eikel zeg :(

Heeft alleen maar belangstelling voor je geld en niet voor je verrichtingen.
Hij presteerde het zelfs een keer om ons (2 lessers) met een een Hyundai bestelbusje te volgen, wat dus moeilijk ging.

Tijdens zijn lessen 2 maal een aanrijding gehad :(
ik heb er toch altijd met veel plezier gelest,is voor mij dan al een poosje geleden.
 
whoe haaaaaa klopt wat een ouwe bende ...... :) :) :) :)
kwis wel naar de eerste les , dat ik gouw een eigen jas moest hebben ..... :) :) :)
maare leuke mensen ........en de lessen zijn/waren prima (Afbeelding)......(is voor mij al weer 12 jaar geleden )


maare brouwer ...... is prima :) :) :) :)

Het mooiste van brouwer vond ik die suzuki gn250!!!! Wat een ondingen zijn dat zeg. Elke keer tijdens de eerste lessen tijdens het rondjes draaien de bosjes in gereden!!! Piste zowat in mn broek van het lachen!!!

Brouwer is echt oke!!!

Trouwens oma u ziet er toch weer bijzonder knap uit vandaag!!!
 
Rob Kersten, Is een knmv instrukteur, hardstikke gek en rijd altijd op de motor mee. Heb met veel plezier de lessen daar gevolgd. Eigenlijk zowat de hele familie, mijn moeder, mijn broer, schoonzus (dacht ik ook) en ik zei de gek..

Ik heb later bij hem ook nog een RMT gevolgd perfect. Tel: 026 3210083
 
Dick Joosten is wel supper een goede vent die je gelijk alle strukjes leert.
Is idd een broer van Hans Joosten maar onafhankelijk en geloof me een dag en nacht verschil.
Ga anders eens informeren en kijk ff de kat uit de boom.
Heb daar zowel motor als auto rijles gehad en vond het supper.
Succes ermee
 
Terug
Bovenaan Onderaan